Bekijk volle/desktop versie : ...................



10-01-2008, 20:13
Salaam oe ralajkoem broeders en zusters,

Ik wil dit graag met jullie delen, het gaat om iets wat ons achterna gaat en wat ons nooit met rust zal laten ookal zijn wij het vergeten. Er komt een tijd waarop we spijt zullen krijgen van het feit dat we weinig tijd hebben besteed aan het herdenken ervan.
Dus broeders en zusters zie dit als een reminder en luister ernaar.
Moge Allah swt degene belonen die er tijd voor nemen en degene die er geen tijd voor nemen moge Allah swt jullie leiden amien ya rabie elralamien.

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediatheek/flashfilm.php?id=5

Waralajkoem asalaam,

jullie zuster in de islam.

12-01-2008, 12:30



Citaat door tamazight_20:
up!


Slm,

Je zegt het zo mooi en oprecht. Dat als ik nu niet op mn werk zat het meteen had afgeluisterd!

Shokran oegti!

12-01-2008, 12:33

Citaat door tamazight_20:
Salaam oe ralajkoem broeders en zusters,

Ik wil dit graag met jullie delen, het gaat om iets wat ons achterna gaat en wat ons nooit met rust zal laten ookal zijn wij het vergeten. Er komt een tijd waarop we spijt zullen krijgen van het feit dat we weinig tijd hebben besteed aan het herdenken ervan.
Dus broeders en zusters zie dit als een reminder en luister ernaar.
Moge Allah swt degene belonen die er tijd voor nemen en degene die er geen tijd voor nemen moge Allah swt jullie leiden amien ya rabie elralamien.

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediatheek/flashfilm.php?id=5

Waralajkoem asalaam,

jullie zuster in de islam.

jazak allah ougairan.!

moge allah het ons gemakkelijk maken

20-01-2008, 11:11

Citaat door Lia:
Slm,

Je zegt het zo mooi en oprecht. Dat als ik nu niet op mn werk zat het meteen had afgeluisterd!

Shokran oegti!


Waralajkoem asalaam zuster,

Ik wil het graag met jullie delen en jullie laten zien dat de dood iets belangrijks is.
En door middel van die filmpje wil ik jullie laten zien dat al het wereldse geen enkel nut heeft.
Geen dank zuster, daar zijn we zusters voor.

Salaam oe ralajkoem.

20-01-2008, 11:13



Citaat door KELAAFORNIA:
jazak allah ougairan.!

moge allah het ons gemakkelijk maken


Salaam oe ralajkoem zuster,

Wa ijakie zuster, amien ya rabie elralamien.
Moge Allah swt ons beschermen tegen de bestraffingen van het graf en moge Allah swt ons de djenna schenken amien ya rabie elralamien.

Waralajkoem asalaam warahmatoellahoe tarala wabarakatoehoe.

20-01-2008, 11:32
Selaam Oeghtie

Jazak allah oe gairan voor het plaatsen.
Moge allah je er voor belonen ya rabie amien


wa selaam

20-01-2008, 12:10
DjazakAllah oe Ghairan oegti.

20-01-2008, 12:12

Citaat door tamazight_20:
Salaam oe ralajkoem broeders en zusters,

Ik wil dit graag met jullie delen, het gaat om iets wat ons achterna gaat en wat ons nooit met rust zal laten ookal zijn wij het vergeten. Er komt een tijd waarop we spijt zullen krijgen van het feit dat we weinig tijd hebben besteed aan het herdenken ervan.
Dus broeders en zusters zie dit als een reminder en luister ernaar.
Moge Allah swt degene belonen die er tijd voor nemen en degene die er geen tijd voor nemen moge Allah swt jullie leiden amien ya rabie elralamien.

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediatheek/flashfilm.php?id=5

Waralajkoem asalaam,

jullie zuster in de islam.



djazakkou allah ou ghairan zuster..
De dood achtervolgt ons en wij hebben het niet in de gaten. ECHT MOOI dat filmpje.. al sta ik er bij stil..

Moge allah je inshallah hiervoor belonen amien!