Bekijk volle/desktop versie : Gezocht "(Interieur)Architectuur/Architectuur studenten/vrienden/geinteresseerden.

10-01-2008, 19:11
Beste forumgenoten,

Ik ben een geinteresseerde in diverse vormen van architectuur, interieur architectuur (het functioneel maken van ruimtes voor de behoeftige), architectuur in de vorm van design van gebouwen etc, stadsarchitectuur (het ontwikkelen van pleinen, wijken etc), het fotograferen van gebouwen.

Dit allemaal trekt enorm mijn aandacht en dit wil ik in de toekomst inchallah ook gaan studeren, nu ben ik op zoek naar anderen (studenten, werkenden) die in deze branche zitten of dit als hobbie uitoefenen of mensen die anderen kennen die dit leuk zouden vinden dan graag de vraag om ze te vragen of ze dit leuk zouden vinden. Zo kunnen we gezamenlijk misschien elkaar leren kennen en hierover praten, informatie uitwisselen, misschien van elkaar leren betreft creativiteit, vakkennis, ontwerpen en uitwerken van ideeen.

Nah ik hoor graag van jullie.

Groetjes en Salaam oe alaikoem,

Hakim

11-01-2008, 16:08

Helemaal niemand ???

09-05-2008, 02:09

Citaat door Designer_19:
salaam
ik ben zelf een studente interieurarchitectuur, ik zit in m'n 1ste jaar.
het is echt een heel interessante studierichting, maar onderschat het niet
het is super complex
de druk ligt 'r zeer hoog, ge moet met vanalles tegelijk bezig kunnen zijn én stress 'bestendig'.
maar soit voor de rest is het een leuke bezigheid (buiten de wiskunde en fysica )

Waar volg je het? Ik wil het ook doen, maar ik twijfel nogal. Tussen de PABO en dat. Mn ouders zien me liever als lerares, maar ja,

Kun je me PMMen?