Bekijk volle/desktop versie : salaam sisters



09-01-2008, 23:38
salaam

ik ben een nederlandse meid en een Aantal mensen om mij heen en mijn vriend zijn moslim. Ik wist niet precies wat Islam allemaal inhield, dus ben ik boeken gaan lezen enz. om me meer te verdiepen. Waardoor ik erachter ben gekomen dat dit het ware geloof is. En nu zou ik me graag willen bekeren tot de Islam.

Zou dit graag willen doen is moskee Kanaleneiland.
Moet ik gewoon daarheen?
Of moet ik een afspraak maken?

Hopelijk kan 1 van jullie me verder helpen
gr s

09-01-2008, 23:46


je kan er gewoon heen k ken die moskee niet ofsow maar dat is zo bij elke moskee

10-01-2008, 00:08
salaam alikoem oeghti

ben heel blij te horen dat er meer en meer bekeerde zusters en broeders voor onze dien namelijk de Islam kiezen. Insha Allah zal Allah swt je bijstaan voor al je keuzes.

Normaal gezien oeghti kan je terecht in een moskee zonder dat je een afspraak dient te nemen. Vraag het na aan een zuster die daar hadieth/ dars geeft. Die zullen jou met open handen verwelkomen.

Het zal heel emotioneel zijn dus pak maar een pakje zakdoeken het is Masha Allah zo schoon om te zien en te horen.

Allah i hawen Insha Allah

Hou ons zeker op de hoogte hoe het verliet

Ma salama ya oeghti

10-01-2008, 00:10
Mascha'allaah...Moge Allaah je weg vergemakkelijken naar al islaam, ameen.

En als we kunnen helpen, je broeders en zusters staan inscha'allah klaar voor jou.

wa alaikoum salaam

10-01-2008, 00:13


salaam alikoem oeghti

ben heel blij te horen dat er meer en meer bekeerde zusters en broeders voor onze dien namelijk de Islam kiezen. Insha Allah zal Allah swt je bijstaan voor al je keuzes.

Normaal gezien oeghti kan je terecht in een moskee zonder dat je een afspraak dient te nemen. Vraag het na aan een zuster die daar hadieth/ dars geeft. Die zullen jou met open handen verwelkomen.

Het zal heel emotioneel zijn dus pak maar een pakje zakdoeken het is Masha Allah zo schoon om te zien en te horen.

Allah i hawen Insha Allah

Hou ons zeker op de hoogte hoe het verliet

Ma salama ya oeghti







bedankt

ik zal je zeker op de hoogte houden hoe het is verlopen

Ma salama ya oeghti

10-01-2008, 00:14
Mascha'allaah...Moge Allaah je weg vergemakkelijken naar al islaam, ameen.

En als we kunnen helpen, je broeders en zusters staan inscha'allah klaar voor jou.

wa alaikoum salaam



jij ook bedankt