Bekijk volle/desktop versie : salam



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-01-2008, 23:32
ik word veel gepmt om men ot maar waarom eigenlijk t is zeg maar gwn een rap want ik rap in men vrije tijd soms op mn kamer ik heb geen deathrow records nodig ik neem alles op met caseteband recorder maar k wil niemand kwetsen
alleen ik doe gwn zeg maar ik ben mezelf
en dus ik wil niet meer van die pms van ja haal weg je bent dwalend
dankjewel broers en zussen
one family

wa alaikoum salam,

aboe zaymann

09-01-2008, 23:33


verzin je alles zelf?

zoja, pm me een stukje die je zelf hebt gemaakt....

09-01-2008, 23:36
nee nee broeder sorry maar t is echt prive over wat k meemaak enzow t gaat ook soms over mn leven, je weet ik heb harde jeugd gehad dus op de straten heb ik de game gerund heel vaak waren zware tijden maar k probeer nu goed te zijn die teksten zijn een uitlaatklep voor mezelf snap je oke

09-01-2008, 23:42

Citaat door Azmee_wa_Sayfee:
nee nee broeder sorry maar t is echt prive over wat k meemaak enzow t gaat ook soms over mn leven, je weet ik heb harde jeugd gehad dus op de straten heb ik de game gerund heel vaak waren zware tijden maar k probeer nu goed te zijn die teksten zijn een uitlaatklep voor mezelf snap je oke


jammer

09-01-2008, 23:44


ja k weet maarehm t is gwn harder dan de leven van 2pac enzow dus ja is gwn moeilijk

09-01-2008, 23:46
mensen zegge via pm dat k lieg
als jullie wete wie k ben dan wete jullie dat ik niet lieg!! ik ben nu echt serieus ja ik kan niet zo goed nl misschien en ik praat mischien raar maar k ben wel wat gewend mense ik heb in haarlem geleefd tussen de crips en de bloods ; )

09-01-2008, 23:49
iwa khir insha allah ik ga slape ik ben krantenboy dus ik moet over 5 uurtjes werke salam

09-01-2008, 23:51

Citaat door Azmee_wa_Sayfee:
iwa khir insha allah ik ga slape ik ben krantenboy dus ik moet over 5 uurtjes werke salam


werk ze broeder

was salaam

09-01-2008, 23:57

Citaat door Azmee_wa_Sayfee:
ik word veel gepmt om men ot maar waarom eigenlijk t is zeg maar gwn een rap want ik rap in men vrije tijd soms op mn kamer ik heb geen deathrow records nodig ik neem alles op met caseteband recorder maar k wil niemand kwetsen
alleen ik doe gwn zeg maar ik ben mezelf
en dus ik wil niet meer van die pms van ja haal weg je bent dwalend
dankjewel broers en zussen
one family

wa alaikoum salam,

aboe zaymann


ziekkk

10-01-2008, 00:29
laat die haters maar praten.. ik weet wat je bedoelt abu zaymann

zoals je ziet ben ik ook van de straatleven, ja geweest dan tis moilijke tijden geweest maar hamdulilah alles beter nu enzo

eey man.. als jij je goed voelt door je raps en er is niets slechts mee wat maakt et uit wat die mensen zeggen.. laat ze maar praten

10-01-2008, 02:40
Ghair inshaAllaah..

10-01-2008, 02:54
Whahaha!!!

10-01-2008, 09:17


Heb je hier in Nederland zo hard straat leven dan?

10-01-2008, 14:51

Citaat door Mouslimaa_17:
Heb je hier in Nederland zo hard straat leven dan?


nederlande is zeker niet alleen kaas en klompies

er is ook pipa's en coke maak grap hoor.. sommige plekkies moet je echt niet lopen hoor

ik wil dan ook weer nit zegen dat ik 5 kogelgaten in me lichaam heb maar sommige mensen hebben wel erge dingen hoor

10-01-2008, 15:26
zayman?

krantenboy

Pagina's : [1] 2 3 4 5