Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Er was eens.............

EMIEN
31-08-2002, 14:15

Er was eens... Er was eens een vrouw Er was eens een hart Er was eens liefde In hogere sferen Verborgen lot Die mij beloofde Dat er een einde zou komen Aan mijn zoektocht Dat ik mijn toevlucht zou vinden In een moment van duizeling In een zuiver hart Er werd mij Een bevrijding beloofd Een verzoening Met het liefdesleven Een vervulling Van mijn gevoel Een tamme dief van mijn welzijn Terwijl ik wacht Hoop ik dat jij Met veel liefde De stilte in mijn hart Verbreekt

EMIEN
31-08-2002, 23:11
Effe serieus.............................JE MAG REAGEREN................ik bijt niet.............:)

True_angel
31-08-2002, 23:14
niemand helemaal niemand, niemand die me kent, niet helemaal kent zoals ik ben, durf me niet open te stellen, schaam me voor wie ik ben, niemand helemaal niemand. eenzaam, niemand die je helemaal begrijpt, voor sommige mensen een raadsel, ongrijpbaar of gewoon anders, niemand helemaal niemand, niemand die me kent. het went nooit, zelfs vrienden vinden me maar raar, wat doe ik verkeert, het is zo eenzaam, iets wat nooit went, wanneer ga ik open, open voor vriendschap, want het lukt gewoon nog niet.....

EMIEN
01-09-2002, 23:01
Mensen vinden het moeilijk om op mij gedichten te reageren............ ik weet niet waarom................Maar voor de duidelijkheid...... Het mag!!!!.............ja wist je dat niet..............het mag....

EMIEN
01-09-2002, 23:04

Nee alleen een briesje.................. Nee ...ik vind het jammer dat het aantal reacties bij mijn gedichten zo laag is........................ik zou graag wat willen horen.............

angeleyes_20
01-09-2002, 23:12
ik ween en ik ween ik ween om mijn hart dat verlaaten is ik ween om mijn geluk dat afgenomen is ik ween om de liefde dat geen afsluiting heeft kunnen vinden ik wen om mijn gedachten die dag en nacht bezeten is jou gezicht spookt dagen in mijn hoofd jou woorden hoor ik in mijn oor net als een viool die me liefdesliedjes speelt ik ween om ons dat niet meer bestaat

angeleyes_20
01-09-2002, 23:13
hoi emien ik zal vaker reageeren hoor sorry namens alle leden op deze site

EMIEN
03-09-2002, 19:39
BEDANKT................................. (maar je hoeft echt niet sorry te zeggen,,,,,zo erg is het nou ook weer niet.....:))

angeleyes_20
03-09-2002, 19:48
hahahaha oke dan peace