Bekijk volle/desktop versie : Apparte Marokanen !

31-08-2002, 12:30
Lag nu op mn rug....keek hem aan het was donker, maar zag hem wel...
zn hand ging nu richting buik...en raake mn piercing aan...hij begon er een beetje mee te spelen
ik keek naar hem...en zag dat ie me zag kijken...hij was nu al te ver om nog snel zijn hand wegte halen !
als ie dat van plan was... ik wilde hem zoenen, maar hij vertelde mij altijd "we zijn vrienden, doe niks wat de regels breekt"
de regel hield in : niet over iets anders hebben dan vriendschap onder ons. maar dit dit houdt toch ook meer in dan vriendschap
ik zou niet bij een vriend over zn bovenbeen en bil wrijven en dan over diegenes buik !!, ik kon mezelf niet bedwingen, zn hoofd was dichtbij
ik hoefde maar een klein stukje naar voren te gaan om hem te kunnen zoenen, ik keek hem aan, zijn ogen keken ook verlangend
ik weet zeker dat hij het ook wil, maar dan als het gebeurd, en we de volgende ochtend wakker worden, doet ie dan net of er niks gebeurd is?
want dat wil ik niet..Niet weer !!! ik kon mezelf niet houden, ik waag het er op . Ik kustte hem..ik wachtte op het moment dat hij me terug zou kussen
maar dat hoefde niet eens ,hij had zich volkomen aan me gegeven, en liet me doen wat ik wilde ik ging half op hem liggen, hij hield me vast bij mn haar en ging
er doorheen met zn handen...ik voelde pasie door me heen gaan die ik nooit gevoeld had...hij kuste me vurig en mn hart had nooit sneller geklopt !
maar de gedachte van hoe gaat die verder bleef door me heen spoken, hij deed zn andere hand op mn rug en liet hem overal heen glijden. ik legde mijn armen om hem heen ik wilde hem nooit meer los laten...ik kon het niet...ik hield zo veel van hem, was het dan nu eidenlijk zo ver...
was nu eindelijk mn droom uitgekomen, we stopte met kussen, en hij kustte mijn voorhoofd, we lagen in elkaar armen en keken elkaar aan!
ik zag iets in zn ogen, het was een blik van dat ie me nooit meer zou laten gaan, en dat het nu goed zou komen. ik lachtte en ik was blijer en verliefder dan ooit !
hij opende zn mond en zei : lieverd ik hou van je !
dat was precies wat ik nodig had. ik weet niet wat er door me heen ging, maar ik keek hem aan kuste hem vurig en er kwamen tranen uit mn ogen !
hij keek verschrikt en zei : wat is er aan de hand.
ik lachtte door mn tranen heen en zei: ik ben zo gelukkig heb me nog nooit zo gevoeld, ik wou dat dit nooit meer op zou houden
hij keek en ik zag zn gezicht een beetje betrekken, hij wist dat ik volgende week al weer weg moest ,terug naar nederland
hij zei : ik wil niet dingen gaan overhaasten, maar kan je je herrineren wat je me een tijdje terug zei...
ik keek hem vragend aan..ik wist niet pecies waar hij het over had,maar had wel zo'n idee... tijdje geleden had ik hem gevraagd
wat hij zou zeggen als ik hem ten huwelijk had gevraagd, daar had hij toen heel vel en boozig op gereageerd.
dus ik zei : uhm neeh niet precies,
hij wist dat ik wel een idee had en dat die juist was, hij keek me aan en begon : lieverd, ik hou van je zoveel dat ik niet meer normal kan denken
de seconde dat je uit dat vliegtuig stapte en ik je zag wist ik genoeg, mijn vrouw kwam uit dat vliegtuig stappen...ik hield al van je super veel
maar ik wist het niet het leek allemaal zo onrealistish, maar DIT heeft alles geraliseert. Zou je....
ik was geshockt , blij, overrompeld, al die tijd heb ik dit gewild, alles uit de kast gehaald om dit te laten gebeuren, en nu was het daar, ik kon mezelf niet inhouden..
ik omhelzde hem zo hard en zei zacht in zn oor: Jah héél graag !
we vielen in elkaars armen in slaap, het was toen zo'n vier uur s'morgens.. Rex maakte ons wakker rond een uur of tien in de ochtend. Rex was zijn hond een lieve labrador.
hij wilde uitgelaten worden. ik zag hoe moe hij was, dus ik stond op en zei : ik doe het wel...als ie met me mee wil tenminste.
hij sprong op vanuit zn bed, en zei : No Way ! daar komt niks van in ! hij zei : we gaan samen !!! met een lieve glimlach !
mn hart maakte een sprongetje van vreugde, hij was het niet vergeten! hij wilde echt...ik voelde het !
hij zei dat ik maar als eerste mog douchen want hij zou Rex eerst nog even wat te eten geven. ik ging onder de douch staan..voelde me zo blij
dat dit eindelijk zou gebeuren.ik was klaar, kwam eruit en zei dat hij er onder kon stappen.. ik liep verder en tot mn schrik zag ik daar een vreemde man staan
ik schrok me half wild, stond ik daar met een kleine handdoek om me heen. ik zag dat hij net zo verbaasd als ik was !
ik zei gauw: Yousef is in de keuken, als je hem nog wilt spreken zou ik snel zijn hij is van plan te gaan douchen...
en ik ben Lamya aangenaam!! keek hem aan met een onverschilige lach !!!
hij keek me aan en lachtte,,,hij zei : Lamya hé .. ik ben Yousef zn broer !!
ik schrok..ik schaamde me dood !!! ik had ook kunnen bedenken, hij had dezelfde wenkbrouwen en ogen!!!!
ik zei gauw..sorry voor het ongemak ! ik zl me maar gauw aankleden !!! ik schaamde me dood !! ik liep gauw naar "mijn"kamer en
kleedde me aan!! deed wat make-up op en liep naar buiten, daar zag ik zn broer zitten op de bank ! ik vroeg of hij wat wilde eten of drinken
hij lachte en zei : neeh bedankt !..."hmmmm het is inderdaad wel raar dat ik hem drinken en eten aanbied in het huis van zn eigen broer terwijl ik hier pas voor het eerst ben."
hij zag dat ik daar over aan het nadenken was, want hij zei : je voelt echt dat je wat moet doen hé ! hij zei: ik denk dat Yousef wel trek heeft in een broodje
ik was opgelucht maar toch voelde ik me raar, hij liep met me mee, en zette coffie.. ik maakte brood voor hem ik had geen idee wat hij erop zou willen, en vond het nogal
vreemd om naar de douch te stappen en te vragen: wat moet je op je brood !!!, zn broer zei: kaas !!!
ik lachte en zei : tnx ...!!! je bent een broer naar mn hart en lachte !
ik maakte een broodje met kaas voor hem, ik zelf had geen honger en nam alleen wat thee !
we zette het op de tafel en gingen alvast zitten wachtend op Yousef ! hij vroeg me hoe het in nederland was om te wonen.
en wat ik allemaal deed ! hij vertelde over een nederlandse vriendin die niet helemaal pluis was, we hadden erg veel lol
op dat moment kwam Yousef naar buiten met een handdoek om zich heen geslagen. hij zag zn broer en zei in het frans: dag broer van me
zo ik zie dat je mn goede vriendin ook al hebt ontmoet !, hij lachtte en antwoorde : pienter meisje !
ik weet niet waar hij die info vandaan had gehaald, maar voelde me goed, vandaag zou zn zus komen.
haar hond brengen, ik wist niet wat ik moest verwachten . zn broer bleef even hangen ze hadden het over van alles.
ik begreep er niet veel van, maar af en toe betrokken ze mij ook in een gesprek.
ik vond het niet erg, ik was allang blij dat het zo goed verlopen was. toen zn broer vertrokken was, lieten we Rex uit.
we kwamen thuis we hadden nog 3 uur voordat zn zus zou komen, ik voelde me opgelaten en ik wist niet waarom,
zo erg is het toch niet dat ik zn zus leer kennen ,maar misschien vindt ze me niks, zou ze hem zeggen dat hij beter iemand anders kon zoeken
zou hij luisteren, waarom was ik zo bang ? Yousef was ondertussen bezig nog ff met zijn werk.... een site waarmee die bezig was.
ik zei dat ik ff naar buiten ging ff de boel bekijken, ik zou gauw weer terug komen.
hij vroeg of ik ff wilde wachten....
ik stond bij de deur, en kwam naar me toe...
hij keek me aan alsof ik iets moest zeggen.....
ik zei : jah ??? met een lachje
zonder enige twijfel kuste hij me en zei : ...zo nu kan je gaan !!!
ik wist niet wat me overkwam..ik was super blij eindelijk was ik bij mn soulmate, beter kon het niet worden...get gevoel wat onmeetbaar
ik lachte en ging weg !
ik liep op straat had gevoel dat niemand ons kon breken, maar toen besefte ik waarom ik weer naar buiten was gegaan
zn zus.. mn hart begon te bonken..waarom bonke mijn hart zo ?? misschien was het een voorgevoel?
of overdreef ik gewoon? ik liep op straat en zat maar te tobben... nog twee uur. ik liep maar weer terug, aangekomen
Yousef deed open, lachte en zei : nog wat gebeurd? ik lachte en zei: naaaa niet echt !
keen op de klok nog anderhalf uur !!!
hij zag me kijken en zei : wacht je op iets? , "uh uh neeh hoor"
mn hart begon te bonzen.... WAAROM was ik nou zo bang voor haar?
ze leek me echt zo'n lieve vrouw als die verhalen die Yousef over haar vertelde ze was juist TOf ze leek op mij....was ik daarom zo bang? leek ze op me? zou ik bang zijn dat ze te veel om me zou lijken en me daarom niet zou mogen?, en zij had wel veel impact op hem, dus als ze mij niet mag,ben ik in een mum van tijd weg gespeeld !!!
en dat is waarschijnlijk wat mij ook zo'n bang gevoel gaf, ik wist ook niet wat voor image ze wilde in een meisje.
ik gaf het op, het zou gaan zoals het zou gaan!
de minuten vlogen voorbij, dat is altijd zo als je wilt dat iets langzaam gaat .

31-08-2002, 12:46

heyyy sunny!!!!!!!!!!!
alles goed meid???
wat een leukkk verhaal is hett, tenmiste het beginn doett well hoor!!!
krijgen we wel snell een VERVOLGJE????????????

doeii doeiiii
kusje van ASSIA

31-08-2002, 12:53
Triinnnnnnnngggggg...xxx dacht ik. daar heb je dr , mn hart bonzde en bonzde
Yousef deed open, en ze kwam binnen met haar hond, ik zat op een stoel vlakbij de keuken een boekje te lezen.
ik hoorde haar praten in her frans, het ging over mij, wat ze precies zei wist ik niet, iets over
waar is ze? ik ben wel benieuwd... hij zei bij de keuken. en ze liep naar me toe. daar kwam ze een meisje met donkerbruine krullen
Knap en erg slank... ze had een blouse en een linnen rok aan!, het verschilde niet zoveel van mijn stijl.
ik stond op en ze kwam aan lopen...zei : hey ..dus jij bent Lamya ..alles goed?
ik keek er met een lach aan en zei : haha jah ik ben Lamya en jah hoor het gaat wel
met jou ? ik zag dat ze me bekeek, maar niet TE opvallend, het beviel me niks, ze vond me waarschijnlijk niks
ze antwoorde, met mij is alles perfect. ze kwam naast me zitten en zei: wij als meiden onder elkaar,
vind je mn broer nou echt zo geweldig? en keek me aan van " hoe zou je kunnen in godsnaam"
ik glimlachte en zei : zeer zeker !! hij is heel erg speciaal, en mn hart heeft me laten weten dat ik van hem hou
toen ging er eigenlijk pas een lichtje branden, hoe wist zij dat ik hem leuk vond? had hij dat verteld?
wat en schande !, ze keek me aan en zei : wow,,ik heb bewondering voor je , echt waar, ik heb hem nog nooit zoveel
over een meisje horen praten als over jou, terwijl hij jou niet eens kende , ik keek gevlijd naar de tafel. ze vertelde wat grappige dingen over Yousef,
en lachte me suf, ze was heel erg aardig, het was allemaal heel erg meegevallen.
maar toen kwam de vraag: ben je niet een beetje jong voor hem? ik voelde me ongemakkelijk met die vraag, want ik wist dat dat zou komen
ik scheelde dan ook wel 8 jaar met hem, ik zei: leeftijd maakt voor mij niet uit ! zolang we samen kunnen zijn en van elkaar kunnen genieten
ze keek me aan !!! en zei : je bent een meisje naar mn hart , er ging een opluchting door me heen, ik was zo blij, die woorden haalde alle stres van me schouders af.
Yousef kwam eraan, keek ons aan met een grijns en zei : wat zijn jullie aan het bekokstoven?
ik zei : niks en lachte schamper , zn zus begon te praten in het frans, het was best raar hoe hun dan frans aan het praten waren terwijl ik er niks van begreep,naja
dat is wat zij dachten, ze het over dat ik wel goed zat, maar dat het leeftijdsverschil best een boel was. waarom moest ze dat nou zeggen? want dat is precies wat hem belemmerde zich 100 % voor mij te geven . zn zus stond op en zei : nou let goed op Bibi ( dat was haar hond ) ik moet weer gaan ! ze gaf Yousef een kus
mij drie op mn wangen en liep weg !, ik keek naar Yousef en lachtte en zei...: wat is ze aardig , ik mag dr heel graag, ik heb me rotgelachen !
hij zei : hehe jah ze ook erg gek .het werd stil, opeen zei hij : kom we dumpen de twee honden bij mn broer voor een uur, dan gaan wij ff wat leuks doen !
nou dat zag ik wel zitten, dus ik zei : Jah leuk
we gingen naar buiten, en we liepen naar een afgelegen plek, een parkje er waren een paar mensen aan het picknnicken en er was een barbecue.
het was er groen en er was er een riviertje, wat was het hier MOOI zei ik, Yousef keek me aan en zei : Frankrijk heeft zn mooie plekjes
maar dit is niet waar ik je heen wilde brengen , hij pakte mn hand vast en trok me mee, half meegesleurd keek ik om me heen waar we naar toe gingen,
we paseerde een paar bomen, en we kwamen uit op een klein riviertje met een heele mooie achtergrond, ik keek en het was adembenemend.
"ga zitten " ik ging zitten en hij zat achter me hield mn shouders vast en ik zat daar maar ,kijkend naar het prachtige gebied.
hij kuste mn nek, en ik voelde vlinders door mn buik zweven. ik draaide me om, k hield het niet, ik MOEST hem terug kussen, en deed het ook .
ik lag in zn armen voor een half uur, ik stond op en deed mn schoenen uit, ik wilde ff mn voeten in het water laten afkoelen, ik was helemaal warm geworden
van binnen, het was tijd om af te koelen, ik liep naar het water toe, en deed mn voeten erin, hij kwam naast me zitten en deed hetzelfde, hij hield me vast,
het voelde zo goed in zn armen, ik wilde gewoon Nooit meer los laten Nooit meer !hij stond op en zei dat we beter terug konden gaan !
we liepen terug, en ik kocht een ketting voor hem, dat was voor mij een symbool, ik zei hem het niet af te doen zo lang ik niet bij hem ben !
hij keek me aan, dat vond ie iets raars, maar het moest van mij , hij lachte en stemde toe. "voor jou mijn lieverd ".
thuis aangekomen, we hadden nog 5 dagen voor ik naar Nederland terug zou gaan en we zouden elkaar niet vaak zien, ik had nog 5 jaar te gaan in nederland aan school, ik zou het niet kunnen laten stikken en verhuizen naar Frankrijk, want die opleiding verzorgen ze daar niet , ik was verdrietig, want hij had zn eigen bedrijf in Frankrijk, dat ie niet kon verlaten.ik hield zoveel van hem, trouwen wilde ik met hem. er gingen zoveel dingen door me heen ,

31-08-2002, 12:54
verder moet ik het nog een beetje verzinnen hehehe !!!...!!!!

maaruh als je wilt zal ik het verder afmaken

31-08-2002, 13:27

Hier is nog een stukje !
Kus sarah

Hoe kon ik nou 5 jaar nog zonder hem zijn, terwijl ik nu al niet zonder hem kan, Yousef zal me nooit me school laten opgeven, omdat dat dat voorhem op de erste plaats komt, Yousef zag dat ik me niet op mn gemak voelde en keek me vragend aan : Lamya alles goed? Tuurlijk lieverd ..loog ik....hij wist dat ik loog ,maar zei niks !
Later opende hij zijn mond en zei hij hetgene wat ik nooit verwacht had : lieverd, we zijn nu net bij elkaar, over 5 dagen ga je weer weg.....we kunnen het nu al niet uithouden, en we weten hoeveel we van elkaar houden, je weet hoe belangrijk school is...en je moet nog 5 jaar...ik ben net een bedrijfje begonnen,wat aan het groeien is, heb net iemand aangenomen...het is zo moeilijk, maar ik hou van je..en ik weet dat ik niet 5 jaar zonder je kan...dus ik ga nu de moeilijkste beslissing van mn leven nemen, het heeft heel veel consequenties en ik zou niet weten hoe ik verder zal moeten gaan, maar het Moet...ik kon niet ademen, ik kon niet geloven wat ik hoordem ik wilde het niet horen, maar mn oren dwongen mij te luisteren....mn mond stond open, ik begreep het niet, wilde hij me nu gaan verlaten ging hj me nu vertellen dat ie niet samen met mij wilde zijn? Tenminste hij hield van me, maar het was blijkbaar onmogelijk?..Neeeh dit kon niet waar zijn...dit KON niet..!!! mn mond stond nog steeds open en keek hem met grote ogen aan.....ik hield het niet een brok in mn keel, en mn ogen begonnen te lopen tranen wiggelde over mn wangen...ik begreep het niet, als je van iemand houd dan wacht je toch op diegene, ik ZOU alles voor hem doen, ik wil wel een adnere opleiding doen, maar ik mag niet van hem....Dit KAN gewoon niet waar zijn..
Hij legde zijn vinger op mijn wang en haalde de tranen van mn gezicht....hij glimlachtte en zei zacht: lieverd...je laat me niet uispreken.... hij kustte me lippen...en ik was in de wa, nog nooit was ik zo in de war geweest, wat bedoelde die nou, ik deed mn mond open om het te vragen, maar hij kustte hem weer dicht.. kijk het zit Zo ....hetgene wat ik wil doen is....

31-08-2002, 15:37
salam sarah

hey meid echt leuk geschreven, maar laat ons niet te lang w8ten, oke

bousat fatmake

22-03-2003, 21:31
Vervolg...Na miljoen Jaar,,,,...voor degene die het nog willen lezen...

Ik wil naar nederland komen...
Ik laat mn bedrijfje achter bij een paar goede vrienden, en mn broer, dat komt wel goed, ik werk vanuit holland verder, en stuur elke dag mn gevorderde werk, als je klaar bent met je school, kunnen we samen hier terug komen, en samen wonen, maar tot die tijd, wil ik bij jou in nederland zijn.
Mn tranen liepen nog steeds over mn wangen, ik was geschokt ik wist niet wat ik zeggen moest, wat ik doen moest, moest ik huilen, blij zijn, lachen, schreeuwen...
op dit moment kon ik niks, ik was blij dat ik al op mn benen kon staan.
Ik kwam eindelijk terug tot mn senses, en zei dat hij dat niet moest doen : Yousef, dat is niet goed voor je bedrijf, dat kun je niet maken, straks ga je falliet, ik wil dat niet op mn geweten hebben, ik kan toch elke vakantie langskomen, Yousef, ik wil niet de dader zijn van jou leven, jou bedrijfje, je hebt er alles ingestoken, wie ben ik om het je te ontnemen, dit keer zag ik een soort ernst in zn gezicht, seriues, engig eigenlijk, hij sprak duidelijk en zei : Lamya deze afspraak heb ik al een tijdje geleden met mezelf gemaakt, en ik blijf erbij, ik ga met je mee of je het nou wilt of niet, ik wil je elke dag zien ontwaken, zien slapen... ik kan niet meer zonder je, je hebt, mn leven veranderd, en voor het goede, nu ik je heb laat ik je nooit meer gaan.
( Deze woorden klinken misschien cliché maar wanneer je dit hoort van degen van wie je houd, waar je super verliefd op bent, dan klinkt dit als het mooiste wat je ooit gehoord hebt.)
Yousef, zei ik, en ik dook in zn armen, wij zullen voor altijd samen zijn nomather what.

De dagen vlogen voorbij, ik weet niet wat we allemaal gedaan hebben die dagen, maar veel herinner ik me er niet van, ik herinner me enkel, dat ik de hele tijd bij hem was, en dat ik me gelukkiger dan ooit voelde.

Toch vreemd dat je je zo tot iemand aangetrokken kan voelen, dat iemand je hele leven kan veranderen, je buien, je gevoelens, je gedachtes, je alles, niets in het leven heeft zoveel reden als hij, je leven is toegewijd aan deze persoon, ookal denk je, weet je, dat je altijd zoveel van diegene blijft houden, en het wordt zelfs meer namate de tijd vertrijkt, maar toch word je bang, omdat je al die verhalen hoort over dat het later anders wordt, dat de liefde overgaat, dat je ruzie krijgt, je anders blijkt te zijn...
het spookte allemaal door mn hoofd, en ookal wordt het onmogelijk geschat, aangezien er niemand zoveel van elkaar houdt als wij van elkaar, maar dat dachten die mensen ook, hoe kan ik zeker zijn?
Dat kan ik niet, nooit zal ik zeker zijn, we moeten kunnen bouwen op het feit dat wij dit gevoel langer dan ooit kunnen koesteren, niet elke relatie is gedoomd te mislukken, als je maar weet waar je relatie op is gebasseerd.
Tegenwoordig is alles zo oppervlakkig, mensen zijn al verliefd wanneer iemand er leuk uitziet, hoe kan dat nou, die persoon kan toch verschrikkelijk zijn, waar zijn je prioriteiten, misschien denkt die persoon wel heel anders als jij, jullie vallen nu op elkaar omdat jullie elkaar aantrekkelijk vinden, en zie je de verschillen niet, maar na een tijdje zijn de verschillen groot, want dan zie je het uiterlijk niet meer.
ik denk dat dat ook met het merendeel van de huidege relaties gebeurd, dat zou nooit met mij gebeuren, we waren al verliefd voordat we elkaar in het echt hadden ontmoet, we hadden enkel foto's gezien, mensen achtte ons gek, dat we ons hierin mee lieten slepen, het was gevaarlijk, omdat men vaak hoorde dat mensen ontmoeten via de chat, niet slim was, maar voor mij heeft het zeker zijn vruchten afgeworpen, we gaan trouwen, we houden zielsveel van elkaar, en dit omdat onze persoonlijkheden goed bij elkaar passen.

Ik ontwaakte uit mn gedachte en merkte op dat ik al vlakbij nederland was, nog ongeveer een uur, en ik zou aankomen in amsterdam, en 2 maanden moeten wachten voordat ik mn lieverd weer zou zien. Dan zou hij komen met al zn spullen, en zou alles geregeld zijn, de woorden die hij ooit zei gingen nog eens door me heen, ik wil je zien slapen en zien ontwaken, hmmmmmmm hoe wilde hij dat doen, ik woonde nog thuis, ik denk niet dat mijn mam het goed zal vinden als ik bij hem intrek, ik was immers nog maar 17 jaar, ach het komt wel goed, mn mam kent hem nu ook wel, ze weet wie die is, ze kan me niks verbieden ik doe niks fout, ik wilde er eigenlijk niet over nadenken, want het antwoord wist ik toch niet, ik moest het haar vragen, alleen wist ik niet precies hoe, hoe zou ik al mijn moed bij elkaar schrapen, om het haar te vragen?...en mn broer....ik moest gewoon niet zoveel denken, ik moest alleen maar denken aan yousef, dat ie zou komen, en dat we nu eindelijk samen konden zijn. of ik nou wel of niet bij hem woonde.
ik keek om me heen, terug, terug in nederland, ik stapte uit de trein.... er was niemand die me opwachtte, dat was express, want ik wilde over alles na denken, en had geen zin in mensen om me heen vragen naar hoe het was.
Ik liep naar de bus, en ik stelde voor dat ik eerst ff bij zou komen en dag, en dan met mn moeder zou gaan zitten, en het haar vertellen.....
ze moest het toch wel kunnen begrijpen, al begrijp ik ook wel dat ze dat niet zou doen....

23-03-2003, 11:35
Leuk verhaal....................GA SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23-03-2003, 11:49
k zou wel willen, maar het verhaal is zo DOOD.....hmmmmmmmmm misschien iets spannends laten gebeuren......
iets vervelends?.....

23-03-2003, 13:10
hey ga door met je verhaal lieverd maar: 1 ding laat ze niet uit elkaar gaan of dood gaan ewa je weet wel lieverd ga gewoon gauw veder je hebt er een nieuwe FAN bij hahahahahhahahaha en trouwens deze verhaal is echt niet DOOD hoor!!!! straks maak ik jou dood hahahahahhahaha yoke maar wallah hij is echt niet dood dus ga gewoon gauw veder

kussjes mounia

23-03-2003, 22:25
Ja ga verder meid en houd ons niet langer in spanning

23-03-2003, 22:40
wat betreft over je titel aparte marokkanen heb je zeker gelijk
echt een vreemde verhaal(ja sorry heb het niet helemaal gelezen)
eerst begreep ik het niet zo zeer maar checkte je titel d8 oh ja je hebt gelijk

24-03-2003, 01:01

Heel leuk verhaal en zekersssssssssss aparte marokanen