Bekijk volle/desktop versie : PSV fans onder ons!!!!



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2008, 22:48
Beste PSV Fans,

Na jaren van afwezigheid is het vrijdag 18 januari 2008 dan eindelijk weer zover! De Supportersvereniging PSV organiseert dan weer het grote:


PSV Supportersfeest!!!



Tijdens dit feest is de PSV selectie aanwezig. Ook zijn er, zoals bij elk feest, een aantal fantastische acts (en misschien nog wat andere verrassingen), zoals:


x Gerard Joling
x Rene Schuurmans
x Vangrail
x DJ Daroon

Ook zal er op het feest een party-fotograaf rondlopen die foto's van jouw en andere feestvierders kan maken samen met misschien een aantal PSV spelers! Leuk om je Hyves mee op te fleuren toch?

Feestlocatie is dit jaar in Eindhoven! In De Effenaar, Dommelstraat 2, te Eindhoven. Deze locatie is vlakbij het station en is voor iedereen makkelijk te bereiken (ook met het NS nachtnet). Het feest begint om 20.00 uur (zaal open 19.30 uur).

Toegang voor leden van de Supportersvereniging PSV is gratis (zij krijgen op vertoon van hun toegangsbewijs ook nog eens 4 gratis consumpties). Ook kunnen zij nog één introducé meenemen (kaartje €5,-). Overige PSV (seizoen)clubcardhouders zijn ook van harte welkom, zij betalen €5,- per persoon (max twee kaarten per persoon).

Kaarten voor hét grote PSV feest nu verkrijgbaar via de Supporterswinkel PSV (telefoon: 040-2574782 of email: info@supver-psv.nl). Feestgangers die verder van Eindhoven wonen en toch willen komen kunnen ook met de Supporterswinkel contact opnemen. Maar let op! op=op.

Houdt de komende tijd de website van de Supportersvereniging PSV in de gaten voor up to date feest info!

Laten we er allemaal een prachtig feest van maken!!! Stuur daarom dit bericht door naar al jouw bekende PSV vrienden op Hyves!

Allemaal tot 18 januari in de Effenaar in Eindhoven! Wij zullen er ook zij

Hmmm feestje met de selectie van PSV erbij... sounds nice... Dacht is misschien wel leuk voor de trouwe PSV fans om te weten/ bij te wonen...

Groetjes,
Laila

08-01-2008, 22:59


Weetje zeker dat je geen AZ fan wil worden ?


Ziet er gezellig uit voor de PSV fans
Binnenkort ook carnaval, dus het zit wel snor daar in 't lampegat..

08-01-2008, 23:02

Citaat door Master_Mocro:
Weetje zeker dat je geen AZ fan wil worden ?


Ziet er gezellig uit voor de PSV fans
Binnenkort ook carnaval, dus het zit wel snor daar in 't lampegat..

Ja, dat weet ik heel zeker!!!!!!

Uhm, de indeling van de avond interessert mij niks... Ga gewoon om n praatje te maken met mn aanstaande... Afellay

Maar hoe ziet zo'n feest van AZ er dan uit? Rachid Kasmi wella???

08-01-2008, 23:09

Citaat door Laila:
Ja, dat weet ik heel zeker!!!!!!

Uhm, de indeling van de avond interessert mij niks... Ga gewoon om n praatje te maken met mn aanstaande... Afellay

Maar hoe ziet zo'n feest van AZ er dan uit? Rachid Kasmi wella???


Oke oke...ik zeg al niks meer

Rachid Kasmi, Daoudi, Gerard Joling, Frans Bauer, Stati..
Echt gezellig daar serieus...

08-01-2008, 23:13


hmmm wie wilt meeeeee

08-01-2008, 23:16

Citaat door tuurlijk:
hmmm wie wilt meeeeee

ik GA!

08-01-2008, 23:17

Citaat door Laila:
ik GA!




samen

08-01-2008, 23:17

Citaat door Master_Mocro:
Oke oke...ik zeg al niks meer

Rachid Kasmi, Daoudi, Gerard Joling, Frans Bauer, Stati..
Echt gezellig daar serieus...

Uhm en nóg steeds wil ik geen AZ fan worden...SORRY...

08-01-2008, 23:18
jah kom egt om 8 uur s'avonds nog de deur uit..
mij pa shgupt mij..

08-01-2008, 23:18

Citaat door tuurlijk:
samen

ok

08-01-2008, 23:21

Citaat door Laila:
Uhm en nóg steeds wil ik geen AZ fan worden...SORRY...


Die conclusie had ik al bij de vorige reactie getrokken

08-01-2008, 23:26

Citaat door matisha_:
jah kom egt om 8 uur s'avonds nog de deur uit..
mij pa shgupt mij..

Ik help je,
Knoop alle hoofddoeken die je in huis hebt aan mekaar... gooi t raam open... knoop een uiteinde aan je bed, het andere uiteinde gooi je naar buiten (zorg er wel voor dat de kant die aan t bed vast zit, ook goed vast zit)....Kruip (geluidloos) uit het raam en laat je langzamerhand (met je voeten tegen de muur) naar beneden zakken...
Voor je het weet sta je met beide benen op de grond...

Pfff die pa van jou hoeft t niet eens te weten!!!!

08-01-2008, 23:30



Citaat door Master_Mocro:
Die conclusie had ik al bij de vorige reactie getrokken


je snapt dus wel íets....

08-01-2008, 23:30

Citaat door Laila:
Ik help je,
Knoop alle hoofddoeken die je in huis hebt aan mekaar... gooi t raam open... knoop een uiteinde aan je bed, het andere uiteinde gooi je naar buiten (zorg er wel voor dat de kant die aan t bed vast zit, ook goed vast zit)....Kruip (geluidloos) uit het raam en laat je langzamerhand (met je voeten tegen de muur) naar beneden zakken...
Voor je het weet sta je met beide benen op de grond...

Pfff die pa van jou hoeft t niet eens te weten!!!!



Hoe bedoel je lezers aansporen tot handel

08-01-2008, 23:30

Citaat door Laila:
Ik help je,
Knoop alle hoofddoeken die je in huis hebt aan mekaar... gooi t raam open... knoop een uiteinde aan je bed, het andere uiteinde gooi je naar buiten (zorg er wel voor dat de kant die aan t bed vast zit, ook goed vast zit)....Kruip (geluidloos) uit het raam en laat je langzamerhand (met je voeten tegen de muur) naar beneden zakken...
Voor je het weet sta je met beide benen op de grond...

Pfff die pa van jou hoeft t niet eens te weten!!!!


jah best goed idee eigenlijk maar dan moet ik wel eerst hoffdoeken kopen..
k hb maar 2 of drie ofso voor bidde

je klinkt wel ervare..

maar moet je pese ergens lid van zijn ofsow..??

Pagina's : [1] 2 3