Bekijk volle/desktop versie : Wie woont er al of kent plaats assendelft?

08-01-2008, 20:58
Ik wil graag weten hoe het is om daar te wonen, ik ga een woning kopen van een nieuwbouwproject, heb gehoord over geluidsoverlast van vliegtuigen..ben benieuwd naar mensen die er al wonen..

08-01-2008, 21:02

Overlast van vliegtuigen valt hartstikke mee. Het is niet in schipholrijk / haarlemmermeer. Assendelft zit in Zaanstad, randgemeente van Amsterdam. Er vliegen inderdaad vliegtuigen over heen, maar het is niet storend en ook niet constant.

08-01-2008, 21:04
En verder, de nieuwbouwprojecten in Assendelft (saendelft) zijn ontzettend ruim en mooi, maar omdat het allemaal nieuw, nieuw, nieuw is, heb je er nog niet veel in de omgeving. De meesten gaan voor hun boodschapjes toch assendelft uit, naar Krommenie of Wormerveer ofzo, maar dat is er vlak naast en best gezellig. Ik zag wel laatst een billboard over het winkelcentrum van Assendelft dat in aanbouw is. Wordt een groots project.

08-01-2008, 21:04

Citaat door _NooR_:
Overlast van vliegtuigen valt hartstikke mee. Het is niet in schipholrijk / haarlemmermeer. Assendelft zit in Zaanstad, randgemeente van Amsterdam. Er vliegen inderdaad vliegtuigen over heen, maar het is niet storend en ook niet constant.

Ok, thanks. Woon jij er ook, ben namelijk benieuwd wat voor type mensen er wonen? Wonen er bijvoorbeeld marokanen, of valt dat mee?

08-01-2008, 21:05

Citaat door _NooR_:
En verder, de nieuwbouwprojecten in Assendelft (saendelft) zijn ontzettend ruim en mooi, maar omdat het allemaal nieuw, nieuw, nieuw is, heb je er nog niet veel in de omgeving. De meesten gaan voor hun boodschapjes toch assendelft uit, naar Krommenie of Wormerveer ofzo, maar dat is er vlak naast en best gezellig. Ik zag wel laatst een billboard over het winkelcentrum van Assendelft dat in aanbouw is. Wordt een groots project.

Ja dat klopt inderdaad het ziet er leuk uit.

08-01-2008, 21:07

Citaat door besma555:
Ok, thanks. Woon jij er ook, ben namelijk benieuwd wat voor type mensen er wonen? Wonen er bijvoorbeeld marokanen, of valt dat mee?

Ik woon zelf niet in Assendelft, wel in de omgeving. Mijn broer woont er wel. Hij zit in de fase 1 van saendelft, naar mijn mening de mooiste. Het is daar rustig en kindvriendelijk. De andere projecten zijn nog zandhopen en veel bouwwerk enzo. In fase 2 wonen er veel allochtonen. Veel Marokkanen die uit amsterdam daar naar toe zijn gekomen maar ook flink wat turken, surinamers en anderen. Volgens mijn schoonzus is Fase 2 gezelliger, maar ik denk dat zij de sfeer met veel allochtonen gewoon gezelliger vindt. Dat project waar jij geinteresseerd in bent, moet dat nog gebouwd worden of is het al klaar? Zo ja welke? Ik was er gisteren nog en heb wat mooie woningen gezien!

08-01-2008, 21:07

Citaat door besma555:
Ik wil graag weten hoe het is om daar te wonen, ik ga een woning kopen van een nieuwbouwproject, heb gehoord over geluidsoverlast van vliegtuigen..ben benieuwd naar mensen die er al wonen..

hoe duur is het daar ongeveer!

08-01-2008, 21:10
ik ga voor de batavia project saendelftse compagnie, die zijn over ruim 1 jaar klaar prijzen liggen tussen de 2,5 en 3,5 ton.
Welk project is fase 1, ik ken die niet?

08-01-2008, 21:18

Citaat door besma555:
ik ga voor de batavia project saendelftse compagnie, die zijn over ruim 1 jaar klaar prijzen liggen tussen de 2,5 en 3,5 ton.
Welk project is fase 1, ik ken die niet?

Ik weet niet precies wat de benaming was van fase 1, maar daar zitten meerdere projecten onder. Sommige huizen zagen er uit als herenhuizen, mediteraanse stijl en sommige waren weer heel industrieeel of heel kleurrijk. Maar dat project is al zeker 5 jaar geleden opgeleverd.

Batavia, daar heb ik ook een billboard van gezien, op het plaatje lijken me het mooie woningen.

04-05-2008, 21:58
Ik woon in saendelft, het begint steeds leuker te worden maar de vliegtuigen overlast is toch best storend hoor. Je hoort vaak vliegtuigen! Soms bijna niet maar soms heel erg!