Bekijk volle/desktop versie : Kent er iemand in Amsterdam een Winkel die mooie,leuke Takshita verkoopt?



Pagina's : [1] 2

08-01-2008, 19:47
Salem oelekoem,

Weet misschien van jullie of er in Amsterdam leuke winkeltjes bestaan die marokkaanse jurken verkopen en dan heb ik het niet over jurken van de jaren 50, maar gewoon een mooie jurk van deze tijd?

mochten jullie eventuele adressen hebben kunnen jullie dan plaatsen aangezien ik zelf niet in Amsterdam woon...

Alvast bedankt

08-01-2008, 19:53


op de javastraat in amsterdam oost heb je twee winkels

- zimba (heeft hele leuke jurken)
- nejma (kan je even een kijkje nemen maar ik vind het niet echt denderend)

08-01-2008, 19:55
Heeft toevallig zimba een site want van Nejma heb ik al gehoord dat het niks is

08-01-2008, 19:56
niet dat ik weet :kweetniet: maar zimba heeft echt leuke jurken!!

naar watvoor een soort jurk ben je op zoek??

08-01-2008, 19:58



Citaat door just_curious:
niet dat ik weet :kweetniet: maar zimba heeft echt leuke jurken!!

naar watvoor een soort jurk ben je op zoek??



Iets leuks met stijl en het liefst wat met kleur ofzo want houd niet echt van donkere jurken

08-01-2008, 20:08
nou kleur zal je daar (zimba) zeker vinden!! ik heb daar zelf ook een hele mooie okerkleurig saritakshita gekocht echt beauty gewoon

je moet maar eens een kijkje gaan nemen

08-01-2008, 20:10

Citaat door just_curious:
nou kleur zal je daar (zimba) zeker vinden!! ik heb daar zelf ook een hele mooie okerkleurig saritakshita gekocht echt beauty gewoon

je moet maar eens een kijkje gaan nemen


oke heb je toevallig foto? enm hoe duur was deze

08-01-2008, 20:18
ik heb m voor 285 geen foto hellaas maar echt die jurk is echt heeelmooiiii...... saristof en het moddeltje is perfect gewoon... het heeft eeen ietwat opstaande kraag en een klein mooi sleepje... je had ze ook in andere opvallende kleuren

08-01-2008, 20:22

Citaat door just_curious:
ik heb m voor 285 geen foto hellaas maar echt die jurk is echt heeelmooiiii...... saristof en het moddeltje is perfect gewoon... het heeft eeen ietwat opstaande kraag en een klein mooi sleepje... je had ze ook in andere opvallende kleuren



Oke waar zit ze dan precies? dan ga ik zaterdag even langs

08-01-2008, 20:24
op de javastraat ik weet alleen niet welk nummer... tegenover de c1000... ik weet niet van welke kan jij komt?? vanuit de dappermarkt??

08-01-2008, 20:52

Citaat door just_curious:
op de javastraat ik weet alleen niet welk nummer... tegenover de c1000... ik weet niet van welke kan jij komt?? vanuit de dappermarkt??



ja ik ga via de muiderpoort....

08-01-2008, 20:59

Citaat door MiSsEsKaRiMaa:
ja ik ga via de muiderpoort....



nou als je meteen via muiderpoort gaat moet je de celebesstraat uitlopen tot je bij de c1000 komt dan zie je vanzelf zimba aan de overkant... ze verkiopen ook schoenen dus aan de buitenkant zal je wel zo'n schoenenrek zien... en anders kun je altijd aan een voorbijganger vragen of ze je de weg kunnen wijzen naar de javastraat.. is maar paar minuutjes van muiderpoort


je hebt ook nog een andere takshitawinkel op de dapperstraat (dappermarkt) boutique afrah, maar die is nogal prijzig! en nog een bruidswinkel (ook op de dapperstraat) die verkoopt ook enkele takshita's die winkel heeft sabrina's bruidsmode

suc6!

09-01-2008, 18:43


heeft er iemand nog meer adressen voor mij

en justcurios bedankt voor het reageren en je uitleg

09-01-2008, 18:55

Citaat door MiSsEsKaRiMaa:
heeft er iemand nog meer adressen voor mij

en justcurios bedankt voor het reageren en je uitleg



10-01-2008, 00:05

Citaat door MiSsEsKaRiMaa:
Salem oelekoem,

Weet misschien van jullie of er in Amsterdam leuke winkeltjes bestaan die marokkaanse jurken verkopen en dan heb ik het niet over jurken van de jaren 50, maar gewoon een mooie jurk van deze tijd?

mochten jullie eventuele adressen hebben kunnen jullie dan plaatsen aangezien ik zelf niet in Amsterdam woon...

Alvast bedankt



Hoi hoi,

Ik ken geen winkel in amsterdam, maar wel een vrouwtje die ze particulier verkoopt.
Ik heb net zelf bij haar gekocht, mooie collectie net nieuw binnen.
Dr nummer is 0619078756

Pagina's : [1] 2