Bekijk volle/desktop versie : 'Man City en Fener bieden twintig miljoen voor Alves'



08-01-2008, 16:26
Afonso Alves lijkt niet van plan zijn carrière voort te zetten in Nederland. De Braziliaanse spits van SC Heerenveen heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Engeland of Turkije, zo meldt hij op zijn eigen website. Van AZ wordt met geen woord gerept.

Alves bevestigt dat zowel Manchester City als Fenerbahçe twintig miljoen voor hem over heeft. 'Ik heb de afgelopen dagen bij familie en vrienden in Belo Horizonte doorgebracht en keer op 7 januari terug naar Nederland. Ik hoop mijn transfer naar een van de geïnteresseerde clubs dan af te ronden.'

Alves denkt dat het voor zijn toekomst als international beter is te verkassen naar een club buiten Nederland. 'Ik wil mijn werk voortzetten en in beeld blijven bij bondscoach Dunga. Ik wil me opwerken tot basisspeler in de Braziliaanse nationale ploeg.'

De woorden van Alves, of het ontbreken van AZ als serieuze gegadigde in zijn commentaar, zullen in Alkmaar hard aankomen. AZ-voorzitter Dirk Scheringa had het maandag op de nieuwjaarsreceptie nog over een ingewikkelde situatie, maar zei dat zijn club het nog niet had opgegeven.

Voetbal International / Voetbalzone

08-01-2008, 16:40


Fener lijkt me aantrekkelijker voor Alves..

08-01-2008, 18:13
wat een hebzuchtig misselijke aap! Ik hoop dat ie zijn poot breekt en alleen nog maar kan breien voor de rest van zijn leven.