Bekijk volle/desktop versie : vraag



Pagina's : [1] 2

08-01-2008, 15:56
als je een keizersnede hebt gehad van je eerste..wanneer is het beste of kan je weer een tweede kind nemen??

08-01-2008, 16:02



Citaat door bruidsjurkje26:
als je een keizersnede hebt gehad van je eerste..wanneer is het beste of kan je weer een tweede kind nemen??


ey meid,
Het beste is om aan je huisarts te vragen, hebben ze dat niet in t ziekenhuis gezegd...
Zeker in iedergeval 1jaar wachten..zodat de keizersnee helemaal overgaat en alles weer op zn plaats komt..
er zijn mensen die 1,5 jaar wachten en de ander 2jaar..
bel je huisarts op..

08-01-2008, 16:20

Citaat door wassila83:
ey meid,
Het beste is om aan je huisarts te vragen, hebben ze dat niet in t ziekenhuis gezegd...
Zeker in iedergeval 1jaar wachten..zodat de keizersnee helemaal overgaat en alles weer op zn plaats komt..
er zijn mensen die 1,5 jaar wachten en de ander 2jaar..
bel je huisarts op..
weet je wat het is ik geloof die artsen niet..want de ene keer zegt de huisarts dit en dan zegt de gynaecoloog weer wat anders..ze verschillen steeds van mening..daarom dacht ik misschien zijn er hier vrouwen die een keizersnede hebben gehad en ook daarna een tweede kind..heb dan meer wat aan de echte ervaren vrouwen

08-01-2008, 16:23

Citaat door bruidsjurkje26:
weet je wat het is ik geloof die artsen niet..want de ene keer zegt de huisarts dit en dan zegt de gynaecoloog weer wat anders..ze verschillen steeds van mening..daarom dacht ik misschien zijn er hier vrouwen die een keizersnede hebben gehad en ook daarna een tweede kind..heb dan meer wat aan de echte ervaren vrouwen


Ja daar heb je gelijk in...
Ik zou gewoon wachten ong.1,5 jaar ook voorjezelf dan weet je incha allah dat je goed zit...
gair incha allah..
ik hoop dat er iemand reageert die zelf dit ervaren heeft suc6

08-01-2008, 16:25


Het beste toch 2 jaar............zodat je lichaam de kans krijgt om te genezen...........
Ikzelf heb altijd 5 jaar gewacht.........en heb er nu 3.........

Groetjes

08-01-2008, 16:26
ik heb 3 maandjes geleden ene keizersnee gehad, en ik wil inschallah aan een tweede beginnen als mjin zoontje 3 jaar is!!(ik voel soms nog steeds iets van de keizersnee)

08-01-2008, 16:28
Mijn zus heeft 3 jaar gewacht en toen bleek zelfs dat nog niet alles was hersteld. Weer werd het een keizersnede. Ze mocht toen niet meer zwanger worden van de artsen, dat zou onverantwoord zijn en blabla. Ze vertrouwde op allah swt en kreeg 5 jaar later een gezonde dochter

08-01-2008, 16:33

Citaat door wassila83:
Ja daar heb je gelijk in...
Ik zou gewoon wachten ong.1,5 jaar ook voorjezelf dan weet je incha allah dat je goed zit...
gair incha allah..
ik hoop dat er iemand reageert die zelf dit ervaren heeft suc6

sokran

08-01-2008, 16:34

Citaat door cuisinetje:
Het beste toch 2 jaar............zodat je lichaam de kans krijgt om te genezen...........
Ikzelf heb altijd 5 jaar gewacht.........en heb er nu 3.........

Groetjes

heb je 1x keizersnede gehad? zo ja was het met je eerste kind?

08-01-2008, 16:36

Citaat door bruidsjurkje26:
heb je 1x keizersnede gehad? zo ja was het met je eerste kind?


Neen schat heb 3 keizersnedes gehad............best zwaar maar hamdoullilah..........
Heb een erg nauw bekken..........dus onmogelijk om normaal te bevallen......

08-01-2008, 16:37

Citaat door alhoecima girl:
ik heb 3 maandjes geleden ene keizersnee gehad, en ik wil inschallah aan een tweede beginnen als mjin zoontje 3 jaar is!!(ik voel soms nog steeds iets van de keizersnee)

bij mij is het al 8 maanden geleden en ik voel het ook weleens..de eerste 6 maanden was het ergste..toen voelde ik steeds steken dat het net leek alsof het open knapte..maar nu gelukkig maar 1x in de zoveel tijd..lag jou kind in een stuitligging?

08-01-2008, 16:38

Citaat door chamal:
Mijn zus heeft 3 jaar gewacht en toen bleek zelfs dat nog niet alles was hersteld. Weer werd het een keizersnede. Ze mocht toen niet meer zwanger worden van de artsen, dat zou onverantwoord zijn en blabla. Ze vertrouwde op allah swt en kreeg 5 jaar later een gezonde dochter


subhannelah...gelukkig is het goed gekomen

08-01-2008, 16:40



Citaat door cuisinetje:
Neen schat heb 3 keizersnedes gehad............best zwaar maar hamdoullilah..........
Heb een erg nauw bekken..........dus onmogelijk om normaal te bevallen......


oke..mijn buurvrouw had dat ook van die nauwe bekken...haar eerste kind was het zwaarst omdat ze niet wisten dat haar bekken nauw waren...en klopt het dat je met keizersnede,maar 4x zwanger mag worden? (ik bedoel daarmee als je weet dat je alleen met keizersnede bevalt)

08-01-2008, 16:44
gewoon het beste is 2 tot 4 jaar te wachten.

08-01-2008, 16:45
wat ik me altijd heb afgevraagd is ,
hoeveel keizersnee bevallingen je eigenlijk mag hebben .

Pagina's : [1] 2