Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Ons Verhaal

Pagina's : [1] 2

Uitgeblust
31-08-2002, 08:56

Heel even ga ik jullie iets vertellen Wat er met ons is gebeurt Dus ga maar rustig zitten Wees maar niet getreurd Een paar maanden geleden Viel er een briefje in mijn bus Zoals het dan ook hoort Antwoordde ik terug, en dus. Waren de eerste stapjes gezet Van één brief, werden het er meer En al na een paar dagen Misten wij elkander, keer op keer De vonken sprongen over Woorden raakte elkaar Zaten we samen te dromen Was jij hier nu maar Nooit hadden we elkaar gezien Een foto werd opgestuurd Overrompelt door de schoonheid Op de stoep heb ik minuten getuurd Zond ik ook mijn foto terug En kwam er een moment Wilde we onze stemmen horen Van dat meisje en die vent Uren aan de telefoon Via MSN nog veel meer Bij het afscheid nemen Deden onze hartjes zeer Gevoelens werden zo vreselijk diep Het moment dat ik in je ogen keek Beide kregen we het gevoel Een Hemel open, voelde we een steek Wij zijn voor elkaar geschapen Twijfelen niet, niets kan ons tegenhouden En het allergrootste bewijs Is het moment van ons geestelijk trouwen Ouders, familie verbieden het Daarom ook ons beide besluit Onze lichamen mogen ze hebben Ons hart is versmolten, is het gedichtje nu uit …… wil jij met …. GEESTELIJK TROUWEN Als we elkaar dan niet lichamelijk mogen bezitten, wil JIJ …… MET MIJ …. in aangezicht van ALLAH (SWT) DE MEEST BARMHARTIGE, DE MEEST GENADEVOLLE onze harten voor EEUWIG aan elkaar verbinden in goede en slechte tijden, in ziekte en gezondheid, tot de DOOD ons beiden zal scheiden op deze wereld. …… wat is hierop JOU antwoord ? BEDENK HEEL GOED WAT JOU ANTWOORD IS, WE STAAN BEIDE NU VOOR ALLAH (SWT) …. WAT ANTWOORD JIJ; JA, IK WIL …… ALS MIJN GEESTELIJKE VROUW, IK BELOOF HAAR TROUW TE ZIJN, MOGE ALLAH (SWT) MIJN GETUIGE ZIJN. …… WAT IS HIEROP JOU ANTWOORD; ANTWOORD ……: JA IK WIL JOU …. ALS MIJN GEESTELIJK MAN, BELOOF JE TROUW TE ZIJN TOT DE DOOD ONS SCHEID. DAN ZIJN WE NU VOOR ALTIJD SAMEN EN GEESTELIJK AAN ELKAAR VERBONDEN. :D

Uitgeblust
31-08-2002, 09:24
http://www.cjonline.com/images/020401/fam.romance.jpg

True_angel
31-08-2002, 13:23
uitegblust????????????????????? ga je je verloven??

Uitgeblust
31-08-2002, 13:59
Origineel gepost door rizlane18 uitegblust????????????????????? ga je je verloven?? INSCHA ALLAH Rizlane, INSCHA ALLAH We ontploffen wel samen van liefde Maar alleen Hij weet het :(

Uitgeblust
31-08-2002, 17:50

Origineel gepost door angel20 hey meid, komt insha allah wel allemaal goed. Inscha Allah Angel20 dit klopt helemaal hoor :D Ik ben zoooooooooooo gelukkig ...... :Iluvu:

Uitgeblust
31-08-2002, 18:07
Origineel gepost door FarD Heel erg mooi... Insallah komt alles goed... Blijf doa's maken... Inscha Allah FarD Doea's doe ik de hele dag door, dit is echt gebeurt wat je leest. Nogmaals FarD natuurlijk blijf ik bidden en doea's doen net zolang tot HIJ mij hoort

True_angel
31-08-2002, 20:42
Sommige mensen willen het niet maar deze twee mensen zijn echt verliefd Zonder een goede reden worden ze uit elkaar gedreven Waarom zien deze mensen het nou niet laat ze toch bij elkaar zijn dit kost hun zoveel verdriet en het doet hun zoveel pijn Dus gun hun toch dat geluk ze maken er toch niets mee stuk En laat ze bij elkaar zijn ze doen immers niemand pijn

Uitgeblust
01-09-2002, 01:52
http://www.creationsally.com/Gif/Amour/mariage.gif

Uitgeblust
01-09-2002, 11:48
Wij voelen geen verdriet, Rizlane Alleen het mooiste dat er bestaat Liefde voor Allah en elkaar Geen pijn, verdriet of haat Als liefde zo vreselijk diep zit Maakt geen mens dat nog kapot Het zijn de heerlijkste gevoelens Geschonken door onze God Zo gaan wij ook SAMEN door het leven Al leven wij dan apart Onze zielen zijn tesamen En kennen wij nimmer smart Wij sluiten gewoon onze ogen En wij zijn bij elkaar Wat de toekomst brengen mag Ach ja, wisten we het maar Wij vertrouwen op Allah En gaan wij SAMEN door Doen wij smeekgebeden Want daar zijn ze voor Hij zal ons beide leiden Brengt ons Inscha Allah bij elkaar Maar dank voor jou meeleven Dank je voor een mooi gebaar

AMINA18
02-09-2002, 19:29
Nou uitgeblust. Ik kan niet dichten dus dan maar zo. Teneerste mijn complimenten,want je kan echt goed dichten en ten tweede meid heb geduld en ALLAH (swt) zal je belonen geloof me maar want dat heb ik ook meegemaakt. En inschaalah komt alles goed,sterkte meid en ga zo door met je gedichten. heel veel lievs amina

Uitgeblust
03-09-2002, 09:33
/me zegt we schrijven heel veel gedichtjes aan elkaar /me zegt over onze fantasieen, onze wensen /me zegt zo zijn we dan in ons gevoel SAMEN /me zegt dit gedichtje ontving ik vanochtend en wilde het met jullie delen. ...... :Iluvu: Wij gaan nu naar bed Je ligt al op je zij Ik til de dekens op En kruip en zachtjes bij Een kusje links een kusje rechts Een kusje op je mond Stiekem onder de dekens Knijp ik zachtjes in je **** "Lieve ..... wat doe je nou" Ik lach en vraag aan jou "Mag ik dat dan niet doen Bij 's werelds mooiste vrouw" Je doet je armen om mijn nek Voel je nagels in mijn rug Zeg ik snel maar "sorry, sorry lief, Ik neem mijn knijpje terug" Dan beginnen wij te lachen Kussen elkander zoals het hoort Iedere dag ben ik opnieuw zo blij Want onze Doea's zijn verhoort Zacht streel ik dan je ogen Kus opnieuw de mooiste mond Zo gaan wij SAMEN slapen Worden Inscha Allah wakker, heel gezond.

Uitgeblust
03-09-2002, 09:36
Origineel gepost door AMINA18 Nou uitgeblust. Ik kan niet dichten dus dan maar zo. Teneerste mijn complimenten,want je kan echt goed dichten en ten tweede meid heb geduld en ALLAH (swt) zal je belonen geloof me maar want dat heb ik ook meegemaakt. En inschaalah komt alles goed,sterkte meid en ga zo door met je gedichten. heel veel lievs amina /me zegt Salaam /me wordt een beetje verlegen van je woorden /me zegt Inscha Allah Amina /me zegt geduld en elkaar hebben we gelukkig, meer kunnen we alleen voor bidden. :(

Uitgeblust
08-09-2002, 22:32

Je streelt zacht door mijn haren sla je armen om mij heen jij bent de bron van al mijn liefde en de reden van mijn bestaan Je bent het water als ik dorst heb... Jij bent mijn schouder als ik eenzaam ben... Jij bent de hoop waar ik mij aan koester... Maar bovenal ben jij mijn vriend... :Iluvu: ......, vergeet dat NOOIT

Uitgeblust
11-09-2002, 09:02
We staan weer eens af te wassen Er is toch geen andere keus En met een lachje om mijn mond Smeer ik wat zeepsop op je neus Als je mij dan pakken wil Ren ik weg heel snel Terwijl ik in mijn hoofdje weet De TIJGER pakt me wel Rondjes ren ik om de tafel Moe geef ik het maar op Ga jij op mij zitten En krijg ik op mijn kop Natuurlijk met een kusje En kriebels in mijn zij Voor we het beseffen Begint een vrij partij Wat zijn we toch gelukkig Boos komt bij ons niet voor De liefde in ons lijf Dat groeit maar door en door Of wij daar uniek in zijn Nee, wij houden van elkaar En niet voor niets zij wij Allah's trotste liefdespaar Een voorbeeld zoals het hoort Uit pure liefde zijn wij getrouwd Dat je elkaar respect, vertrouwen geeft Onvoorwaardelijk van elkander houdt Als je kunt leven zonder liegen Ook al doe je elkaar soms zeer Zo lang je beide eerlijk bent Vergeef je het elkaar wel weer Daaruit bestaat onze relatie En zeg dan ook met trots Ons vertrouwen in elkaar Maak ons huwlijk als een ROTS :Iluvu: Tijgertje

Uitgeblust
02-10-2002, 17:40
Ik krijg heel veel de vraag Voelen jullie je nooit alléén? Jullie hebben een wonder nodig Kijk toch eens verder om je heen. Wat valt er dan te kijken, Het heeft totaal geen zin. Ik bezit geen eigen hartje meer Dat van tijgertje zit er nu toch in! Maar NEE hoor, ik ben niet eenzaam Sluit anders gewoon mijn ogen Zie daar mijn geliefde staan Kus mijn TIJGER, iets dat we in het echt niet mogen Dan krijg ik zo'n warm gevoel Elk deeltje trilt in mij De eenzaamheid is weer verdwenen Huppel ik weer vrolijk en blij :Iluvu: Tijgertje voor altijd !!!!!

Pagina's : [1] 2