Bekijk volle/desktop versie : HOe moet ik een 0 euro lening aanvragen ov!!



08-01-2008, 12:35
Beste mensen,

Met ingang van maart 2008 ontvang ik geen studiefin. meer. Ik heb deze wijziging vandaag aan de iB doorgegeven. Ik studeer nog steeds dus ik wil nog gratis op en neer reizen.
Mijn vraag;

hoe moet ik een 0 euro lening aanvragen?! Ik heb al een wijziging gestuurd, maar krijg ik hierover nog bericht of ik nu wel of geen 0 euro lening wil?

08-01-2008, 13:57



Citaat door Faith:
Beste mensen,

Met ingang van maart 2008 ontvang ik geen studiefin. meer. Ik heb deze wijziging vandaag aan de iB doorgegeven. Ik studeer nog steeds dus ik wil nog gratis op en neer reizen.
Mijn vraag;

hoe moet ik een 0 euro lening aanvragen?! Ik heb al een wijziging gestuurd, maar krijg ik hierover nog bericht of ik nu wel of geen 0 euro lening wil?



LAngs gaan bij ib-groep is beter, want dan maken ze het gelijk in orde voor jou en krijg jij een bewijsje van hun.

08-01-2008, 15:36

Citaat door DeLiefste:
LAngs gaan bij ib-groep is beter, want dan maken ze het gelijk in orde voor jou en krijg jij een bewijsje van hun.


oke, voor mij betekent dit dat ik naar Eindhoven moet gaan, enig idee waar IB kantoor in EH ligt?

08-01-2008, 16:12
je kan gwn via de site dat aangeven in jouw profiel van de IB-groep en dan sturen ze je als het goed is een bevestiging; je moet gwn aangeven dat je geen aanvullende beurs meer wilt ontvangen, want een nul-eurolening betekent dat je zoiezo al geen recht meer hebt op de basisbeurs die rond de 95 euro ligt (bij de meeste dan)