Bekijk volle/desktop versie : Te laat komen



08-01-2008, 09:37
Ik moet toch echt wat gaan doen aan 1 van mijn voornemens voor 2008, want vandaag ws het weer raak.
Daar waar ik om 8.10 uur een afspraak had, kwam ik pas om 8.30 uur aan

Ik heb zo een moeite met op tijd komen

Vooral als het afspraken zijn met vriendinnen, familie en collega's..tenzij het mijn baas of kind betreft dan ben ik keurig op tijd.

Hebben jullie dit ook (vast niet) ?

08-01-2008, 09:44


Ik kom ook altijd laat op school, werk, vriendinnen niet normaal gewoon mijn vorige school was ongeveer 10min van mijn huis en ik was altijd laat

08-01-2008, 09:45
Ik ben ook altijd te laat op werk. Ik zit hier nu 4 jaar en ben echt nog nooit op tijd begonnen.


.:UcA:.

08-01-2008, 09:48
Dit is ramp bij mij, ik moet om half 9 op school zijn. Ik ben altijd pasrond 11:00 / 30. Echt erg!

Ik kan gewoon niet vroeg opstaan. die ritme heb ik gewoonweg niet! Ik zal me best moeten doen. want dit kan natuurlijk niet.

08-01-2008, 09:48


Ik haat laatkomers Vind het echt een gebrek aan respect als iemand je laat wachten.

Ik kom dan ook altijd op tijd

08-01-2008, 09:55

Citaat door Bridezilla:
Ik haat laatkomers Vind het echt een gebrek aan respect als iemand je laat wachten.

Ik kom dan ook altijd op tijd


Bij vriendinnen, dokters/tandartsen /nieuwe baan/ instanties ga zo maar door fllik ik dit niet hoor!

Het is alleen school!

Ik begrijp het niet waarom ik niet vroeg op sta voor school?!

08-01-2008, 10:15
Voorheen was ik echt een op tijd komer en kon ik me irriteren aan iemand die te laat was, na mijn operatie was het een drame, kwam soms gewoon pas om 12.00 uur aankakken... vermoeid, moeilijk wakker kunnen worden etc, maar ze gaven wel aan: Kijk maar hoe het gaat, dus dat was ook niet echt te laat!... Nu heb ik flexwerken en kan ik tussen 08.00 - 10.00 binnekomen .... ... Dus NOOIT meer te laat!

Maar vroeger op school Ik was DE laatkomer! Kwam NOOIT op de tijd, ook al was ik op tijd op school, altijd te laat IN de klas....Te laat briefjes halen was mijn keuzevak

08-01-2008, 10:15

Citaat door UndercoverAngel:
Ik ben ook altijd te laat op werk. Ik zit hier nu 4 jaar en ben echt nog nooit op tijd begonnen.


.:UcA:.



Net als mij, in mijn hele carriere ben ik nog nooit op tijd op kantoor gekomen, volgens mij alleen op de eerste werkdag

Ik kom alleen op tijd als ik zelf iets heb georganiseerd en op van alles en nog wat moet toezien dan ben ik meer een drillsergant of the day.

Prive gheir skoet oe safi, ik heb mensen wel eens anderhalf uur laten wachten..Maar ik bel dan altijd en zeg bv je hoeft nog niet van huis te vertrekken ik bel je zodra je moet vertrekken.

Zal dit de redenen zijn waarom ik met 42 weken en 1 dag zwangerschap pas ben bevallen?