Bekijk volle/desktop versie : de meiden die altijd om zich heen kijken



Pagina's : [1] 2 3

07-01-2008, 16:54
alsof ze in de artis zijn, kunnen jullie niet gewoon voor je kijken ipv links, rechts en achterom

07-01-2008, 16:55


hahaahaha ewa ze moeten tog alles scannen

07-01-2008, 16:55
Je moet toch je omgeving verkennen.

07-01-2008, 16:57
Alleen amateurs scannen uitgebreid... wanneer je ergens komt zie je in 1 blik meeste dingen wel.. verder is het niet kewl om te gaan lopen staren als een verdwaalde daar


De wereld zal ook niet vergaan als iets je ontgaat ofso

07-01-2008, 17:01


Hoofd gebogen en doorlopen

07-01-2008, 17:02
bij de meeste denk ik dan nog even en der nek is uit de kom, is toch niet normaal en is ook geen gezicht

07-01-2008, 17:04

Citaat door Mr_Smoothie:
bij de meeste denk ik dan nog even en der nek is uit de kom, dat is toch niet normaal en is ook geen gezicht



Je bent al helemaal de klos als ze denken dat er wat boeiends te zien valt...


Je zit aan je koffietje - de tafel ernaast telt in hoeveel slokken je 't op hebt

07-01-2008, 17:12

Citaat door JaKweenie:
Je bent al helemaal de klos als ze denken dat er wat boeiends te zien valt...


Je zit aan je koffietje - de tafel ernaast telt in hoeveel slokken je 't op hebt


spreek je uit ervaring

07-01-2008, 17:14

Citaat door Mr_Smoothie:
spreek je uit ervaring




Ja maar ik moet zeggen dat ik me wel vermaak in die rol



Laatste keer dat het gebeurde... nou ik voelde me bijna een celebrity..

Dus ja ik was alweer bij het gedeelte van jas aantrekken enso... 2 lopen er nog te staren... Ja dan vraag je om een praatje bij mij!


Heeel erg flauw praatje toen begonnen iets doms over het weer ofso - op m'n vriendelijkste toon - en vervolgens zijn ze al helemaaal met stomheid geslagen

07-01-2008, 17:25

Citaat door Mr_Smoothie:
alsof ze in de artis zijn, kunnen jullie niet gewoon voor je kijken ipv links, rechts en achterom
In die kroeshaar zitten heel veel luizen

07-01-2008, 17:27

Citaat door JaKweenie:
Ja maar ik moet zeggen dat ik me wel vermaak in die rol



Laatste keer dat het gebeurde... nou ik voelde me bijna een celebrity..

Dus ja ik was alweer bij het gedeelte van jas aantrekken enso... 2 lopen er nog te staren... Ja dan vraag je om een praatje bij mij!


Heeel erg flauw praatje toen begonnen iets doms over het weer ofso - op m'n vriendelijkste toon - en vervolgens zijn ze al helemaaal met stomheid geslagen


dat is nog wel attent van je zeg, je maakte hun dag weer goed zo te zien

07-01-2008, 17:27

Citaat door Mr_Smoothie:
alsof ze in de artis zijn, kunnen jullie niet gewoon voor je kijken ipv links, rechts en achterom


Heb je wel goed opgelet toen je gewoon voor je keek

07-01-2008, 17:30



Citaat door _NR^:
Heb je wel goed opgelet toen je gewoon voor je keek


als ze eenmaal voor je lopen en het lijkt net alsof je een aap voor je ziet dansen, dan valt dat mij wel op ja

07-01-2008, 17:33

Citaat door Mr_Smoothie:
als ze eenmaal voor je lopen en het lijkt net alsof je een aap voor je ziet dansen, dan valt dat mij wel op ja

toen je naar artis ging, heb je gewoon kaartje betaald of ben je binnengeslopen ?

07-01-2008, 17:37

Citaat door Mr_Smoothie:
als ze eenmaal voor je lopen en het lijkt net alsof je een aap voor je ziet dansen, dan valt dat mij wel op ja


Hahaha, doen ze toch iets goed

Pagina's : [1] 2 3