Bekijk volle/desktop versie : Az gaat nu voor Mateja Kezman



Pagina's : [1] 2

07-01-2008, 14:31
AZ lijkt Afonso Alves te kunnen vergeten. De Alkmaarders zouden zich volgens De Telegraaf daarom nu richten op Mateja Kežman, die onder contract staat bij Fenerbahçe.

Kežman verblijft momenteel met de Turkse ploeg in Nederland, waar de club een trainingskamp heeft belegd. De Serviër, die niet altijd kan rekenen op een basisplaats, ontkende echter dat AZ in beeld zou zijn.

De 28-jarige Kežman kwam al vier jaar uit in de Nederlandse competitie. Tussen 2000 en 2004 speelde hij in het shirt van PSV, waarna hij naar Chelsea vertrok. Een Spaans avontuur bij Atlético Madrid volgde, maar na een jaar vertrok hij naar Turkije.


De mislukte voetballer naar een mislukte club. soort zoekt soort.

Bron: Telegraaf.

07-01-2008, 15:23


Kheb gehoord dat AZ graag Lembarki wil, maar zou financieel onhaalbaar zijn...

07-01-2008, 15:25

Citaat door Hakiminho:
Kheb gehoord dat AZ graag Lembarki wil, maar zou financieel onhaalbaar zijn...



Kaka voor 1 miljoen naar VVV..las ik net.

07-01-2008, 15:58

Citaat door Jebliie:
AZ lijkt Afonso Alves te kunnen vergeten. De Alkmaarders zouden zich volgens De Telegraaf daarom nu richten op Mateja Kežman, die onder contract staat bij Fenerbahçe.

Kežman verblijft momenteel met de Turkse ploeg in Nederland, waar de club een trainingskamp heeft belegd. De Serviër, die niet altijd kan rekenen op een basisplaats, ontkende echter dat AZ in beeld zou zijn.

De 28-jarige Kežman kwam al vier jaar uit in de Nederlandse competitie. Tussen 2000 en 2004 speelde hij in het shirt van PSV, waarna hij naar Chelsea vertrok. Een Spaans avontuur bij Atlético Madrid volgde, maar na een jaar vertrok hij naar Turkije.


De mislukte voetballer naar een mislukte club. soort zoekt soort.

Bron: Telegraaf.



ja man echt een mislukte voetbal club daarom zitten ze in de champions leage daarom hebben ze 1-0 gewonnen van inter daarom hebben ze 2-0 gewonnen van psv moet ik nog meer zzegge

07-01-2008, 16:01



Citaat door pussy_cat_doll:
ja man echt een mislukte voetbal club daarom zitten ze in de champions leage daarom hebben ze 1-0 gewonnen van inter daarom hebben ze 2-0 gewonnen van psv moet ik nog meer zzegge



Nee zeg aub niks meer...
Ik geef je nog 1 advies...Bel je juffrouw van Groep 8 op en vraag haar of zij jou begrijpend lezen opnieuw wilt leren.

Dat lijkt mij het beste voor jou.

07-01-2008, 16:04

Citaat door Jebliie:
Nee zeg aub niks meer...
Ik geef je nog 1 advies...Bel je juffrouw van Groep 8 op en vraag haar of zij jou begrijpend lezen opnieuw wilt leren.

Dat lijkt mij het beste voor jou.



07-01-2008, 16:06

Citaat door Jebliie:
Nee zeg aub niks meer...
Ik geef je nog 1 advies...Bel je juffrouw van Groep 8 op en vraag haar of zij jou begrijpend lezen opnieuw wilt leren.

Dat lijkt mij het beste voor jou.



ik wist al dat je iets idioots zou zeggen ik zeg gewoon de harde feiten en jij kan dat niet hebben ach ja jaloezie wat doe je daar tegen

07-01-2008, 16:06

Citaat door Hakiminho:
Kheb gehoord dat AZ graag Lembarki wil, maar zou financieel onhaalbaar zijn...



07-01-2008, 16:11

Citaat door pussy_cat_doll:
ik wist al dat je iets idioots zou zeggen ik zeg gewoon de harde feiten en jij kan dat niet hebben ach ja jaloezie wat doe je daar tegen


Oke, je hebt dus geen beltegoed denk ik.

dus ik zal je wel helpen..tamam?

Ten eerste...Kezman is een mislukte speler.
Ten tweede...Met mislukte club bedoelde ik Az.
en niet Fenerbahce...hadi tamam lan??

ennuuh over de 1-0 tegen Inter..nogal kinderachtig..maar goed..Inter won met 3-0 van Fener..waar t wel 6-0 had moeten zijn.

hadi geef me een ayran..en maak lahmacun voor me, alles erop.

07-01-2008, 16:11

Citaat door pussy_cat_doll:
ik wist al dat je iets idioots zou zeggen ik zeg gewoon de harde feiten en jij kan dat niet hebben ach ja jaloezie wat doe je daar tegen


lees goed eh turk "De mislukte voetballer naar een mislukte club. soort zoekt soort".

07-01-2008, 16:20
Whaha, hij is heel goed maar ik denk financieel niet haalbaar.

07-01-2008, 16:20

Citaat door Jebliie:
Oke, je hebt dus geen beltegoed denk ik.

dus ik zal je wel helpen..tamam?

Ten eerste...Kezman is een mislukte speler.
Ten tweede...Met mislukte club bedoelde ik Az.
en niet Fenerbahce...hadi tamam lan??

ennuuh over de 1-0 tegen Inter..nogal kinderachtig..maar goed..Inter won met 3-0 van Fener..waar t wel 6-0 had moeten zijn.

hadi geef me een ayran..en maak lahmacun voor me, alles erop.


ow sorry dacht dat je fenerbahce bedoelde met mislukte club
en ja het is waar kezman is een mislukte speler dus die opzouten naar az

en wat die 1-0 betreft waarom is dat kinderachtig het is toch zo
fener speelde heel goed die dag,,ze kregen heel veel kansen(maar jij hebt er zeker niet naar gekeken )

en wat die ayran betreft maak je maar lekker zelf pak gewoon een pak yoghurt en water voila dan heb je ayran

en weet je wel hoe moeilijk het is om lahmacun te maken doe je maar ook lekker zelf

07-01-2008, 16:21



Citaat door Fietsss:
lees goed eh turk "De mislukte voetballer naar een mislukte club. soort zoekt soort".



fouten maken mag tegenwoordig niet volgens mij

07-01-2008, 16:24

Citaat door pussy_cat_doll:
ow sorry dacht dat je fenerbahce bedoelde met mislukte club
en ja het is waar kezman is een mislukte speler dus die opzouten naar az

en wat die 1-0 betreft waarom is dat kinderachtig het is toch zo
fener speelde heel goed die dag,,ze kregen heel veel kansen(maar jij hebt er zeker niet naar gekeken )

en wat die ayran betreft maak je maar lekker zelf pak gewoon een pak yoghurt en water voila dan heb je ayran

en weet je wel hoe moeilijk het is om lahmacun te maken doe je maar ook lekker zelf


Ik heb die wedstrijd Live gekeken? ik ben wel een liefhebber van Fener als het om turks voetbal gaat...yasharrrrrr fenerbahce..lalalalallaaaa


Yogurt en wat??? vergeet die 10 kilo zout niet...bleh!

Lahmacun is simpel lan...hade tsabog..snel snel..

07-01-2008, 16:29

Citaat door Jebliie:
Ik heb die wedstrijd Live gekeken? ik ben wel een liefhebber van Fener als het om turks voetbal gaat...yasharrrrrr fenerbahce..lalalalallaaaa


Yogurt en wat??? vergeet die 10 kilo zout niet...bleh!

Lahmacun is simpel lan...hade tsabog..snel snel..



whahah het is yasa

yoghurt en water ik doe zonder zout anders word het heel zuur

nee lahmacun maken is moeilijk,,ga bij je turkse bakker om de hoek halen

Pagina's : [1] 2