Bekijk volle/desktop versie : kom en vertel



Pagina's : [1] 2 3

06-01-2008, 00:42

vertel hier je raarste date die je ooit meegemaakt hebt en wat je toen deed



kommmmmmm vertel ik verveel me en wil lachen

06-01-2008, 00:44


jij mag beginnen

06-01-2008, 00:50

Citaat door schoonheid:
jij mag beginnen





06-01-2008, 00:50

Citaat door Chikalouzennnn:
Bij een man vind ik schoenen heel belangrijk!!

Mijn date had van die puntige schoenen aan. Ik voelde me niet op mijn gemak, was gewoon een vette afknapper. Dat liet ik duidelijk merken ook. Ik smste in de WC een vriendin dat ze me moest terug bellen over 15 min.(waar ik uiteindelijk erg spijt van had want het was te lang die extra 15 minuten). Dat ik naaar huis moest. En toen nooooooooit meer wat laten horen!

erg ben ik heh

haha




meskiennna waren ze egt egt punt gewoon?

06-01-2008, 00:51



Citaat door Chikalouzennnn:
Bij een man vind ik schoenen heel belangrijk!!

Mijn date had van die puntige schoenen aan. Ik voelde me niet op mijn gemak, was gewoon een vette afknapper. Dat liet ik duidelijk merken ook. Ik smste in de WC een vriendin dat ze me moest terug bellen over 15 min.(waar ik uiteindelijk erg spijt van had want het was te lang die extra 15 minuten). Dat ik naaar huis moest. En toen nooooooooit meer wat laten horen!

erg ben ik heh

haha


Wel goed aangepakt !!

06-01-2008, 00:52

Citaat door Machi_Hs0ma:
Wel goed aangepakt !!




hahhaaa gemeenerd

06-01-2008, 00:54

Citaat door Chikalouzennnn:
Ja echt van die lelijke soort die shaab afghanistan aan doen je weet van die wit achtige. echt sfetah gewoon. Nu moet ik eraan terug denken





bleghhhhhhhhhhh

echt een afknapper,heeft hij je daarna nog gebeld ofzo?

06-01-2008, 00:55
Ik had een keertje wel een rare date nu ik eraan terugdenk. Dat meisje trok steeds aan haar oren als ze ging lachen. Je wil niet weten hoe die mensen ons aankeken.

06-01-2008, 00:57

Citaat door ANTI_PLAYER:
Ik had een keertje wel een rare date nu ik eraan terugdenk. Dat meisje trok steeds aan haar oren als ze ging lachen. Je wil niet weten hoe die mensen ons aankeken.




hahhaaa meen je dit,aan haar oren hoe komt ze erbij

06-01-2008, 00:59
ik was een keer op stage,ik had pauze en het was lekker fris buiten,,,,,ik dacht ik ga ff wandelen met een paar collegas, we namen onze chocolademelk mee naa buiten, echt dom , mohiem, ineens zater er 2 gekke domme blondjes in hen pyama achter de raam te dansen, en toen deden ze de balkondeur open en gingen zwaaien.....volgens waren ze dronken ofzo, wollah echt raar man....

en dit was om 10.00 uur ,,!

06-01-2008, 01:04

Citaat door Chikalouzennnn:
jaaaaaa hahahhaha ik nam gewoon nooit op. Ik kwam hem een keer tegen toen in de stad, ik ging verstoppen in een winkel





zo erg ben jij,je kon op z'n minst een sms sturen ofzo

06-01-2008, 01:05

Citaat door ANTI_PLAYER:
Ik had een keertje wel een rare date nu ik eraan terugdenk. Dat meisje trok steeds aan haar oren als ze ging lachen. Je wil niet weten hoe die mensen ons aankeken.



06-01-2008, 01:08


pffff 1 keer moest ik betalen voor bios en eten, zoiets vergeet je nooit meer.......

06-01-2008, 01:09

Citaat door boras!:
pffff 1 keer moest ik betalen voor bios en eten, zoiets vergeet je nooit meer.......




normaal tog

06-01-2008, 01:09

Citaat door Chikalouzennnn:
Ik ben niet erg hoor

hij is erg dat hij me traumatiseerd !




jij bent gemeen

Pagina's : [1] 2 3