Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksreis



Pagina's : [1] 2 3

05-01-2008, 20:06






Dames die dit jaar gaan trouwen inchaalah, waar gaan jullie naar toe op huwelijksreis?
Of war willen jullie naar toe?

05-01-2008, 20:50


ik wou altijd naar door zuidamerika voor een paar maanden voor mijn huwelijksreis. Nu vind ik dat alleen maar grappig.
Mijn man is nu nog in marokko en als ie er is mogen we al blij zijn als er iedere dag batata en baisar op het menu staat. Huwelijksreis gaat dus niet door. Misschien iets voor later.

05-01-2008, 20:51

Citaat door hyIsMynParel:






Dames die dit jaar gaan trouwen inchaalah, waar gaan jullie naar toe op huwelijksreis?
Of war willen jullie naar toe?



ik ging naar milaan echt een aanrader was echt mooi daar

05-01-2008, 20:51
Wij zijn voor een anderhalve week naar Venetie geweest

05-01-2008, 20:57


wij zijn naar Rome geweest voor een weekje, was eigenlijk veelste kort!..maar goed wel heel mooi!

05-01-2008, 21:01
Ik moet ook DEZE maand gaan boeken voor een huwelijksreis in juli.

Het zal waarschijnlijk overal warm zijn.

Kheb drie landen in mijn hoofd:

1) Maleisie (lijkt me geweeeeeldig, maar ook best prijzig dus hard sparen)
2) Dubai (lijkt me te gemaakt maar toch leuk dat oosterse)
3) Egypte (lijkt me een land waar ik altijd naar toe kan gaan, maar zo een woestijntocht trekt me toch wel aan)

Kortom ik wil graag naar het Midden-Oosten een Islamitisch land.

05-01-2008, 21:09
Leuk @ de meiden hierboven mij!

Ik ben niet getrouwd noch ga ik binnenkort trouwen. Maar als ik insha'Allah ga trouwen, dan is mijn huwelijksreisbestemming duidelijk Amerika! Met name Californie.

05-01-2008, 22:22
Hij wil naar Maleisie.... Lijkt me prachtig

Ik zou Rkempoe al fantastisch vinden met hem....

05-01-2008, 23:26
Ik wil graag naar een Islamitsch land gaan, waar precies weet ik nog niet.

05-01-2008, 23:46
nieuw zeeland, de natuur opzoeken en allemaal redelijk basic, een week

en dan een week naar thailand en poepieluxe allemaal


xplopx!

05-01-2008, 23:53
Ik hoop naar Thailand te gaan inshAllah

06-01-2008, 00:15
Ik ben voor 2 weken naar de canarische eilanden geweest, heerlijk gewoon je ziet veel terug van Marokkaanse en Spaanse landschappen en ook wel tinten. Moehiem zon, zee, strand was genoeg

06-01-2008, 00:29


Wat toevallig, mn verloofde en ik hadden het er net over.. Wij hebben het gehad over, canarische eilanden, portugal, italie, griekenland en tunesie..

Tuesie trok hem niet aan en maleisie ook niet.. Pff het is zo moeilijk! Ik kan niet kiezen en hij zegt dat ik een keuze moet maken..

Moeten we nu al boeken voor juni? Ik vind het te vroeg?

06-01-2008, 00:30

Citaat door mama21sweet:
IK ben zelf naar portugal geweest <Algrave>het was daar prachtig echt een aanrader.


Ja lijkt me ook heel mooi

06-01-2008, 00:40

Citaat door Imane_Arab:
Leuk @ de meiden hierboven mij!

Ik ben niet getrouwd noch ga ik binnenkort trouwen. Maar als ik insha'Allah ga trouwen, dan is mijn huwelijksreisbestemming duidelijk Amerika! Met name Californie.


Stelt nix voor daar, heb er veel familie en zou daar naar school gaan maar na 2 weken heb ik alles afgezegd. Cali is wel leuk, venice beach, santa monica, las vegas, la, maar niks aparts. Mensen zijn er allemaal dik en dragen lelijke kleding, sommige wijken moet je serieus niet in gaan. Mijn tante woont daar 4 straten van de "getto" en ik mocht bij haar niet naar buiten zonder haar. Veel mexicanen daar haha. Als je daar bent moet je wel even naar Mexico gaan!! Kan gewoon met citytrip, amerikaanse bus brengt je over de grens voor paar uurtjes en ken je daar shoppen. Veel straatkinderen daar. Las Vegas is ok een aanrader, niet om te gokken ofzo, er is daar genoeg te zien aan shows en op straat. LA heb je leuke winkelcentra's

Pagina's : [1] 2 3