Bekijk volle/desktop versie : Stemmen: TV Moment van 2007!!



Pagina's : [1] 2

05-01-2008, 17:22
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/

Het lijkt er nu echt op dat het tv moment van 2007 het stukje met de meiden van Halal en Hans Teeuwen op de ´pijnbank´ gaat worden! Als dat filmpje wint zullen alle hollanders trots zijn! Dus allemaal op een zelfde filmpje stemmen zodat niet die vieze hans teeuwen wint. Ik heb op de voetbalthriller gestemd want ja dat was natuurlijk het moment van 2007!!

Doe het alsje allemaal

06-01-2008, 00:03



Citaat door girlhabbibi:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/

Het lijkt er nu echt op dat het tv moment van 2007 het stukje met de meiden van Halal en Hans Teeuwen op de ´pijnbank´ gaat worden! Als dat filmpje wint zullen alle hollanders trots zijn! Dus allemaal op een zelfde filmpje stemmen zodat niet die vieze hans teeuwen wint. Ik heb op de voetbalthriller gestemd want ja dat was natuurlijk het moment van 2007!!

Doe het alsje allemaal

Allemaal op Hans Teeuwen stemmen........
Hij maakte de drie Hoxren van Haram helemaal af...........

06-01-2008, 00:07
De voetbalthriller,

06-01-2008, 00:07

Citaat door Templar:
Allemaal op Hans Teeuwen stemmen........
Hij maakte de drie Hoxren van Haram helemaal af...........



06-01-2008, 00:08



Citaat door Seliima:


06-01-2008, 00:11

Citaat door haatsmurf1:
documentaire over de 2e wereldoorlog waarbij 5 milioen joden afgeslacht werden is veel leuker...

Ik persoonlijk heb wat meer met Cargamel............maar goed ,de shoa erbij slepen om een lullig tv momentje geeft alleen maar aan,dat we jou en jou soort (moslimsmurfen) zo snel mogelijk en op elk denkbare manier moeten tegenhouden (chemische castratie is niet uitgesloten)

06-01-2008, 00:11

Citaat door Templar:
Allemaal op Hans Teeuwen stemmen........
Hij maakte de drie Hoxren van Haram helemaal af...........
Nou moet dat nou Temp ?

06-01-2008, 00:12

Citaat door Templar:
Allemaal op Hans Teeuwen stemmen........
Hij maakte de drie Hoxren van Haram helemaal af...........



06-01-2008, 00:14

Citaat door rianne:
Nou moet dat nou Temp ?

Waarheid is hard.........

06-01-2008, 00:15

Citaat door haatsmurf1:
3 moslima's uitmaken voor hoe.r


gaat een beetje te ver..

zeg dat tegen je moeder, kijken wat ze er van vind ?

Ik vind het zulke wanstaltige types.......(trouwens één ervan neugt met Job Cohen)

06-01-2008, 00:17

Citaat door Templar:
Waarheid is hard.........


Dat weet ik maar ik heb genoeg gehoord vanavond en waarschijnlijk voor de volgende 12 maanden.

06-01-2008, 00:19

Citaat door haatsmurf1:
3 moslima's uitmaken voor hoe.r


gaat een beetje te ver..

zeg dat tegen je moeder, kijken wat ze er van vind ?


Precies! En daarom moeten we allemaal stemmen op andere tv momenten. Anders krijgen de Hollanders hun gelijk

06-01-2008, 00:25


Je moet een account hebben om te kunnen stemmen.

06-01-2008, 01:21

Citaat door Experience:
Je moet een account hebben om te kunnen stemmen.


ja indd.. maar ze vragen niets bijzonders van je. Je hoef em daarna nooit meer te gebruiken en het is in 3 minuten gedaan.

06-01-2008, 01:53

Citaat door Templar:
Allemaal op Hans Teeuwen stemmen........
Hij maakte de drie Hoxren van Haram helemaal af...........



Beste templar....weet je dat ik echt medelijde met jouw soort heb...wat heb je in godsnaam op een marokkaanse forum te zoeken als je geen marokkaan bent en ook nog geen moslim..egt triest..heb je nix beters te doen he...kun je niet op geert wilders zn forum prate..daar zou je zekr meer aanhang meer hebbe...weet je.. jij lijkt me het type dat geen vriendin heeft en wss ook nog superdom is....als je t tegendeel denkt te bewijze, bewijs t dan met logica, want ik weet een ding zekr...en dat is dat je nie in het bezit van logica bent..ik betwijfel sowieso wel of je hersens hebt...nou loser..ikga maar eens verder...nog veel plezier met moslims en marokkane zonder reden beledigen...want dat is wat je graag doet...hahaha...egt medelijde met jou.....hahah...daaag loser!!

Pagina's : [1] 2