Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk andrélon volume, voor futloos en beschadigd haar,



05-01-2008, 15:08
heey,

ik heb een vraagje,
ik heb gisteren shampoo andrélon volume gekocht, want ik heb beschadigd en dun haar.
dus wat mijn vraag nu is, wie gebruikt deze schamppoo ook, en helpt het ook tegen beschadigd en dun haar??

05-01-2008, 21:12


Ik heb 1 keer die shampoo gekocht, omdat ik volume wou!
Nou daarhebt het dus absoluut niet tegen, ik kreeg echt geen volume eerder plat futloos haar.

07-01-2008, 09:12

Citaat door LiL_Norah:
Ik heb 1 keer die shampoo gekocht, omdat ik volume wou!
Nou daarhebt het dus absoluut niet tegen, ik kreeg echt geen volume eerder plat futloos haar.


aah jammer, ik heb nu al 4pak gekocht uit kruidvat, dus zal het wel moeten gebruiken

07-01-2008, 09:13

Citaat door rifia22:
shit heb m pas gekocht


wahahaha ik ook, maar ik heb er gisteren mee gedoucht, en tot nu toe voelt me haar wel iets steviger en voller

07-01-2008, 10:30


elke haar is anders bij de ene lukt het en bij de andere niet

07-01-2008, 11:24
ik snap niet dat er nog meiden zijn die shampoo kopen uit de winkels. Je kan beter een goede kappersshampoo kopen want de rest is allemaal op waterbasis en er zitten siliconen is wat dus slecht voor je haar is.

07-01-2008, 11:27

Citaat door Blondje_23:
ik snap niet dat er nog meiden zijn die shampoo kopen uit de winkels. Je kan beter een goede kappersshampoo kopen want de rest is allemaal op waterbasis en er zitten siliconen is wat dus slecht voor je haar is.




niet iedereen heeft het zelfde budget een shampoo die 2.30 kost is geen shampoo van 15 euro b.w.v maar ik begrijp wel wat je bedoelt maar ja van een kale kip kan je niet echt veel plukken denk dat dat het is

07-01-2008, 11:36

Citaat door zinalady80:
niet iedereen heeft het zelfde budget een shampoo die 2.30 kost is geen shampoo van 15 euro b.w.v maar ik begrijp wel wat je bedoelt maar ja van een kale kip kan je niet echt veel plukken denk dat dat het is


ja dat snap ik maar als het om me haar gaat heb ik het er wel voor over.

07-01-2008, 11:52

Citaat door Blondje_23:
ja dat snap ik maar als het om me haar gaat heb ik het er wel voor over.


Tuurlijk voor jezelf heb je zulke dingen zowiezo wel over maar als het niet kan dan kan het niet, doen met wat je hebt.

07-01-2008, 14:28
ik heb andrelon haarbreuk ( shampoo &masker )gebruikt ik vind het maar bullshit..
werk zelf bij kruidvat dus bepaalde dingen krijg je mee naar huis om te testen blablabla..