Bekijk volle/desktop versie : Dit is dus hoe het zit. We houden alleen ons zelf voor de gek!



Pagina's : [1] 2

05-01-2008, 13:31
Hij wil je wel.
Hij wil je niet.


Hij wil je niet als hij je niet belt.

Natuurlijk zeggen ze dat ze het druk hebben. Ze zeggen dat ze tijdens heel de krankzinnig drukke dag van ze nog geen seconde konden vrijmaken om de telefoon te pakken. Het was gewoon een gekkenhuis. Lulkoek. Met de komst van mobiele telefoons en verkort kiezen is het vrijwel onmogelijk je niet te bellen. Soms bel ik mensen vanuit mijn broekzak zonder dat ik het weet. We doen dan wel ons best om je te laten denken dat het anders is, maar wij mannen zijn net als jij. We maken graag een pauze tijdens onze meestal routineuze werkdag om met iemand te praten op wie we gesteld zijn. Dat maakt ons gelukkig. En we willen graag gelukkig zijn. Net als jij. En als ik je zie zitten, zou jij het lichtpunt zijn in mijn zo gruwelijk drukke dag. En dat zou een dag zijn waarop ik het nooit te druk zou hebben om je te bellen.

Greg Behrendt & Liz Tuccillo


Leuk boek, zo ook erg grappig geschreven. Een aanrader,

05-01-2008, 13:57


en helemaal waar!

05-01-2008, 14:05
''Jammer genoeg kan ik niet altijd bij jullie zijn, dames, om jullie te beschermen tegen alle slechte excuses, en zo ook tegen de slechte mannen die je op je pad ontmoet. Maar wat ik wel kan doen is je een plaatje voorhouden van wat je nooit zult zien als je een man hebt die jou wil: Je zult nooit jezelf als bezetene zien staren naar je telefoon en willen dat die overgaat. Je zult nooit een avondje bij vrienden zien bederven omdat je elke vijftien seconden je voicemail moet afluisteren. Je zult nooit jezelf zien haten omdat je hem toch hebt gebeld terwijl je wist dat je dat niet zou moeten doen. Wat je wel zult zien is dat je zo goed behandeld wordt dat al die telefoonspelletjes overbodig worden. Je zult het te druk hebben met vereerd te worden''



05-01-2008, 14:07
dat boek heet toch:" he's just not that into you?

05-01-2008, 14:09


ik ga m kopen en dan mag mn man m lezen....
hij zegt dagelijks dat ik de ware ben... maar somssssss......grrrr !!!

05-01-2008, 14:10

Citaat door sun_sarah_shine:
dat boek heet toch:" he's just not that into you?


Jep! Zijn amerikaanse schrijvers, maar goed uiteraard naar het NL vertaald. Leuk boek hoor, echt een eyeopener.

05-01-2008, 14:13
ik heb het programma erover gezien bij oprah ooit, wel leuk inderdaad

maar ja komt ervan, tegenwoordig hebben vrouwen ook zooo weinig zelfvertrouwen dat ze alles over hebben voor een man terwijl het andersom moet zijn

05-01-2008, 14:16

Citaat door noona:
ik heb het programma erover gezien bij oprah ooit, wel leuk inderdaad

maar ja komt ervan, tegenwoordig hebben vrouwen ook zooo weinig zelfvertrouwen dat ze alles over hebben voor een man terwijl het andersom moet zijn



Was een leuke uitzending... is me altijd bij gebleven


05-01-2008, 14:17

Citaat door noona:
ik heb het programma erover gezien bij oprah ooit, wel leuk inderdaad

maar ja komt ervan, tegenwoordig hebben vrouwen ook zooo weinig zelfvertrouwen dat ze alles over hebben voor een man terwijl het andersom moet zijn


Andersom inderdaad.

05-01-2008, 14:17
Is dit boek gewoon bij de Dönner te koop? En hoeveel kost het?

05-01-2008, 14:22

Citaat door Imane_Arab:
Is dit boek gewoon bij de [B]Dönner te koop? En hoeveel kost het? [/B]


Gewoon Donner, is geen Turks broodje hoor .

05-01-2008, 14:23

Citaat door Imane_Arab:
Is dit boek gewoon bij de Dönner te koop? En hoeveel kost het?


Heb even voor je gekeken, en hij is inderdaad te koop bij Donner. Voor 19,95.

05-01-2008, 14:25



Citaat door _Marokkaanse_:
Gewoon Donner, is geen Turks broodje hoor .

Ha-ha, heel leuk. Ik noem het Dönner.


Citaat door MMAI:
Heb even voor je gekeken, en hij is inderdaad te koop bij Donner. Voor 19,95.

Dank je!

05-01-2008, 14:40

Citaat door Imane_Arab:
Ha-ha, heel leuk. Ik noem het Dönner.


Dank je!



Danke .

05-01-2008, 14:41
Geen dank!

Pagina's : [1] 2