Bekijk volle/desktop versie : Wenger: 'Afrika Cup-gangers op blessurelijst'



Pagina's : [1] 2

05-01-2008, 07:54
Ook Arsenal is getroffen door de strijd om de Afrika Cup. Manager Arsène Wenger heeft een onorthodoxe oplossing gevonden het gemis niet te voelen.

Ivorianen Kolo Touré, Emmanuel Eboué en Kameroener Alexandre Song Billon zijn vanwege hun deelname aan het Afrikaanse kampioenschap vanaf maandag niet beschikbaar. Bij succes in Ghana mist het drietal in totaal negen wedstrijden van Arsenal.

Wenger, toch al geplaagd door blessures, richt zich liever op de spelers die wél beschikbaar zijn. 'Ik beschouw het drietal als geblesseerd', aldus de Franse coach. 'Want als ze geblesseerd zijn, kunnen ze ook niet spelen. Op het moment dat ze klaar zijn, zijn ze geblesseerd af en zijn ze weer terug.'

05-01-2008, 11:44


goede instelling van wenger het heeft geen zin om kritiek te leveren...dat is het risico als je zoveel buitenlandse spelers hebt.dus niet zeuren

05-01-2008, 12:29
gaat adebayor niet?

05-01-2008, 13:05
Volgens mij is togo niet geplaats en hebben ze een straf gekregen van de Fifa dus die doen een tijdje niet mee

05-01-2008, 15:36



Citaat door marokkaansenerd:
Volgens mij is togo niet geplaats en hebben ze een straf gekregen van de Fifa dus die doen een tijdje niet mee


Waarvoor hebben ze straf gekregen?

05-01-2008, 16:09
spelers van mali zijn mishandeld nadat mali van togo had gewonne ( in togo ) en toen was togo uitgeschakeld en spelers van mali hebben echt serieuze klappe gehad mishandeld vleeswonde en shit dussssssss

05-01-2008, 16:10
van de supporters he voor de duidelijkheid

05-01-2008, 17:09

Citaat door mr_herres:
spelers van mali zijn mishandeld nadat mali van togo had gewonne ( in togo ) en toen was togo uitgeschakeld en spelers van mali hebben echt serieuze klappe gehad mishandeld vleeswonde en shit dussssssss


En ik was nog wel togolist.



Maar serieus, dit is ziek, waar heb je het gelezen?

05-01-2008, 17:13
Arsenal gaat veel punten verliezen denk

05-01-2008, 18:02

Citaat door b0uchra:
En ik was nog wel togolist.



Maar serieus, dit is ziek, waar heb je het gelezen?



ahahaha zo dat was echt groot nieuws hoor maar het stond een tijdje terug gewoon zeg maar op elke voetbal pagina

05-01-2008, 18:09
Kanoute werd gestoken in zn arm

05-01-2008, 18:10

Citaat door fietsendief:
Arsenal gaat veel punten verliezen denk

jaah he veel mensen zeiden na het vertrek van henry dat arsenal middenmoot zal eindigen dat zeiden ze ook en kijk nu

05-01-2008, 18:11



Citaat:
De Malinese internationals Fréderic Kanouté en Mamadi Sidibé zijn lichtgewond geraakt na afloop van het duel tegen Togo in het kader van de kwalificatie voor de Africa Cup. Mali won het duel met 0-2, plaatste zich daardoor ten koste van Togo voor het Afrikaanse eindtoernooi en de spelers moesten vervolgens rennen voor hun leven.

Honderden Togolese supporters renden namelijk het speelveld op. Moment waarop Sevilla-aanvaller Kanouté met een ceintuur werd bewerkt en Sidibé, op de loonlijst bij Stoke City, in zijn arm werd gestoken met een mes. Door een inwendige bloeding ontkwam de speler zelfs niet aan de operatietafel.

“Het leek wel een slagveld”, vertelde Jean-François Jodar, bondscoach van Mali, in L’Equipe. “We moesten ons verschuilen in de kleedkamer, waar ook supporters van Mali waren ondergedoken. De muren van de kleedkamer zaten vol bloed.”
Dit had ik effe gemist.

05-01-2008, 18:12

Citaat door fietsendief:
Arsenal gaat veel punten verliezen denk



vast niet wordt goed opgevange met djourou en senderos is er ook nog komt goed met gallas als grote leider kan het niet mis gaan

05-01-2008, 18:13

Citaat door b0uchra:
Dit had ik effe gemist.



zie je vind ik wel zuur voor beide lande

Pagina's : [1] 2