Bekijk volle/desktop versie : Wie O WIE KAN MIJ HELPEN?



05-01-2008, 02:25
Assalaamoe 'Alaykoum,

Ik heb sinds gister een probleem met mijn laptop ... Nou eigenlijk twee problemen.
Ik denk persoonlijk dat het door een familielid komt die bij mij heeft gelogeerd en als het ware heeft gekampeerd met mn laptop, omdat ze er zo vaak en lang op zat.
1. Als ik op youtube een filmpje wil kijken dan speelt hij het filmpje en het geluid ervan niet af. Pas als ik met mijn muis naar de tijdsbalk van het filmpje ga beweegt hij en hoor je een stotterend geluid net zolang tot ik hem loslaat. Ik heb wel een dvdtje op mn laptop gekeken en het geluid doet het dan wel prima :S
2. Ik heb gewoon msn live. Maar als ik net mn laptop opstart word ik aangemeld op de aller-aller-aller oudste msn. Probleem is dat ik die msn niet terug kan vind ik zie alleen meldingen van wie online is gekomen en mensen kunnen mij aanspreken. Ik heb in mn software gekeken maar ik vind het nergens in mn software staan.

Moehiem echt barakAllaahoe fikie/fiek als je een tip hebt!

05-01-2008, 16:20



Citaat door Gewoon Siham:
Assalaamoe 'Alaykoum,

Ik heb sinds gister een probleem met mijn laptop ... Nou eigenlijk twee problemen.
Ik denk persoonlijk dat het door een familielid komt die bij mij heeft gelogeerd en als het ware heeft gekampeerd met mn laptop, omdat ze er zo vaak en lang op zat.
1. Als ik op youtube een filmpje wil kijken dan speelt hij het filmpje en het geluid ervan niet af. Pas als ik met mijn muis naar de tijdsbalk van het filmpje ga beweegt hij en hoor je een stotterend geluid net zolang tot ik hem loslaat. Ik heb wel een dvdtje op mn laptop gekeken en het geluid doet het dan wel prima :S
2. Ik heb gewoon msn live. Maar als ik net mn laptop opstart word ik aangemeld op de aller-aller-aller oudste msn. Probleem is dat ik die msn niet terug kan vind ik zie alleen meldingen van wie online is gekomen en mensen kunnen mij aanspreken. Ik heb in mn software gekeken maar ik vind het nergens in mn software staan.

Moehiem echt barakAllaahoe fikie/fiek als je een tip hebt!


Ar3likoem salaam waramtoe Allah wa barakatoe,

1. Probeer eens je tijdelijke internet bestanden, cookies, geschiedenis te verwijderen. En verwijderd Flash player bij Software. en installeer hem dan weer opnieuw.

2. Sluit de oude msn (rechtsonder moet die verdwenen zijn). Ga dan naar Deze Computer>>C:>>Program Files>>Messenger deze map mag je helemaal verwijderen (Shift + Del). En dan bij start en dan alle programma's de snelkoppeling verwijderen dan zal die niet meer terug komen inshAllah.

Probeer dat maar eens. InshAllah zal het lukken en Succces

Asalaam ar3likoem waramtoe Allah wa baraktoe

05-01-2008, 16:25
zo raar

05-01-2008, 16:26

Citaat door m_a_g_01:
zo raar

wat is er raar?

05-01-2008, 18:47


oo.. waarom moeilijk doen..

doe gewoon systeem herstel.

05-01-2008, 21:04

Citaat door Excellence__:
oo.. waarom moeilijk doen..

doe gewoon systeem herstel.


inderdaad en als het dan niet werkt, dan pas zwaar geschut inzetten.

Start, Alle Programma's, Bureau-Acces., Systeemwerkset, Systeemherstel
computer herstellen naar eerder status, kies een datum, voordat de logeerpartij heeft plaats gevonden en als het goed is, voilá zal die prima werken. succes.

05-01-2008, 21:29

Citaat door Jebli SuTaL:
inderdaad en als het dan niet werkt, dan pas zwaar geschut inzetten.

Start, Alle Programma's, Bureau-Acces., Systeemwerkset, Systeemherstel
computer herstellen naar eerder status, kies een datum, voordat de logeerpartij heeft plaats gevonden en als het goed is, voilá zal die prima werken. succes.



dus dat, vraagje weet jij toevallig een crack/serial voor Driver detective?

05-01-2008, 23:36

Citaat door Excellence__:
dus dat, vraagje weet jij toevallig een crack/serial voor Driver detective?


vraag je dit aan mij?
antwoord: nee, heb die gisteren nog gebruikt voor iemand..je moet of gratis code hebben of visacard of paypal.. misschien heeft Baddouri wel iets?

05-01-2008, 23:41

Citaat door Jebli SuTaL:
vraag je dit aan mij?
antwoord: nee, heb die gisteren nog gebruikt voor iemand..je moet of gratis code hebben of visacard of paypal.. misschien heeft Baddouri wel iets?



o.. wie is baddouri...

05-01-2008, 23:44

Citaat door Excellence__:
o.. wie is baddouri...


hier schuilt Baddouri
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1472801

05-01-2008, 23:47

Citaat door Jebli SuTaL:
hier schuilt Baddouri
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1472801



o bedankt man.. altijd heb ik van die problemen die niemand kan oplossen.. ben benieuwd of hij mij weet te helpen

07-01-2008, 02:20
BarakAllaahoe fikoem, allemaal! Het probleem is opgelost