Bekijk volle/desktop versie : belgische site noemt fouhami de voormalig (blunderende) doelman van Standard Luik.



04-01-2008, 19:58
De Marokkaanse bondscoach Henri Michel heeft de Marokkaanse selectie de wereld ingestuurd. Zoals verwacht werd zitten er geen 'Belgen' in. Mbark Boussoufa (RSC Anderlecht) is nog steeds geblesseerd.

Wel selecteerde Henri Michel doelman Khalid Fouhami, in een ver verleden de (blunderende) doelman van Standard Luik. Zijn selectie is des te opvallend omdat hij al twee jaar geen interland meer speelde voor de Leeuwen van de Atlas.

Bij Marokko springen er geen echte namen uit. Alleen Marouane Chamakh en Mickaël Chrétien zouden een belletje moeten doen rinkelen. Tarik Sektioui is dan weer geen onbekende in Nederland.

De selectie:

Doelmannen: Abdelilah Bagui (MAS Fes), Khalid Fouhami (Raja Casablanca) en Nadir Lamyaghri (WAC Casablanca)

Verdedigers: Jamal Alioui (FC Sion), Abdessamad Chahiri (DHJ El Jadida), Mickaël Chrétien (AS Nancy), Talal El Karkouri (Qatar SC), El Armine Erbate (Al-Dafra), Hicham Mahdoufi (Metalist Kharkiv) en Abdeslam Ouaddou (FC Valenciennes)

Middenvelders: Soufiane Alloudi (Al-Ain), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Abderrahmane Kabous (CSKA Sofia), Houcine Kharja (Piacenza Calcio), Abdelkrim Kissi (EN Paralimni), Youssef Safri (FC Southampton) en Tarik Sektioui (FC Porto)

Aanvallers: Hicham Aboucherouane (Espérance de Tunis), Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux), Bouchaib El Moubarki (Grenoble Foot), Youssef Hadji (AS Nancy), Youssef Moukhtari (Al-Jazeera) en Moncef Zerka (AS Nancy)

BRON


04-01-2008, 20:00


springen geen echte namen

Ik wil ze op 10 februari wel is horen

04-01-2008, 21:23

Citaat door mocro_17:
Die belgen kunnen er niet tegen dat hun elftal er niks van bakt.
aha je zag deze keeper nog niet in actie, ik zou zeggen kijk hem in actie en je weet genoeg

04-01-2008, 21:33
en hadji die kent niemand. die belgen kennen die naam allemaal van wk 94 toen hadji belgie had geruineerd

04-01-2008, 22:03


Hahaha en die fucking belgische keepers dan? Komop man Brian vandebussche die man was 2e keeper bij Sparta! Laat ik dan niet over die andere schandalige keepers beginnen zoals Stijnen, Proto enz...

04-01-2008, 22:03

Citaat door wetenschapper_:
Als marokko verder komt dan eerst ronde, Mag je een topic starten over me en me zwaar schelden of erin doen wat je leuk vind. Ik daag je uit


Schelden is verboden

04-01-2008, 22:22
Fouhami was wel slecht toen hij bij Standard luik keepte, dus die Belgen zeggen niks verkeerd over hem hoor.

04-01-2008, 22:31

Citaat door chaouki:
Fouhami was wel slecht toen hij bij Standard luik keepte, dus die Belgen zeggen niks verkeerd over hem hoor.



Ja maar zoiets zeg je niet, dat kan je niet maken!

04-01-2008, 22:49

Citaat door samirmocro:
Ja maar zoiets zeg je niet, dat kan je niet maken!


Het doet pijn a broeder maar we moeten ze gelijk geven, marokkanen en keepers HET WORDT NOOIT WAT