Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kappersopleiding en hoofddoekdragend?



Pagina's : [1] 2

04-01-2008, 13:15
Hello beste medemensen,

Zijn er ook meiden die een kappersopleiding volgen en hoofddoek dragen? En de rest, wat vinden jullie ervan?

Warme groet,
Koebe3t

04-01-2008, 15:15


Is er dan werkelijk niemand hier die een kappersopleiding volgt?? I don't Believe that! Kom op dames!!

Warme groet,
Koebe3t

04-01-2008, 15:16
nou ik zou het prachtig vinden...

die zianaat die hoofddoek dragen hebben ergens hun skills vandaan gehaald....

gewoon doen!!!!

dan mag je mij leren

04-01-2008, 16:36

Citaat door 30april:
nou ik zou het prachtig vinden...

die zianaat die hoofddoek dragen hebben ergens hun skills vandaan gehaald....

gewoon doen!!!!

dan mag je mij leren


Haha dank je schat, Tjah ik bedoel maar, ik vind het hartstikke leuk om te doen alleen ben ik bang dat ze geen hoofddoekdragende meiden aannemen op kapperscholen. Daarom ben ik op zoek naar hoofddoekdragende meiden die deze opleiding ook volgen. Of gwoon marokkaanse meiden zonder hoofddoek die me meer kunnen vertellen over de opleiding.. Heb wel op internet rondgeneus maar persoonlijke ervaringen vind k altijd prettiger.

XxXx

04-01-2008, 18:32


Wat alleen misschien een probleem zou kunnen zijn is dat je ook mannen moet knippen..niet als je later in een dameskapperszaak gaat werken natuurlijk maar voor je opleiding zou dat waarscheinlijk wel moeten. Maar wel leuk dat je dat wil doen. ik wens je veel succes meid

04-01-2008, 18:54
ik heb het eigenlijk nog nooit gezien in een kapsalon. maar als je het leuk vind moet je het vooral doen!

04-01-2008, 18:59
ik heb kappers opleiding gedaan. en droeg hoofddoek..

ik ben hem pas tijdens de opleidin gana dragen..
en mij is toen verplicht om hoofddoek af te doen tijdens de praktijk lessen..
dat terwijl ik niet eens me eigen haren nodig had.. op stage moest die ook af..

heel gedoen.. maar kortom.. school zei, hoofddoek af, of stoppen met opleiding..

ik heb gekozen om te stoppen, want wou mijn hoofddoek echt niet afdoen

04-01-2008, 19:01

Citaat door noä:
ik heb kappers opleiding gedaan. en droeg hoofddoek..

ik ben hem pas tijdens de opleidin gana dragen..
en mij is toen verplicht om hoofddoek af te doen tijdens de praktijk lessen..
dat terwijl ik niet eens me eigen haren nodig had.. op stage moest die ook af..

heel gedoen.. maar kortom.. school zei, hoofddoek af, of stoppen met opleiding..

ik heb gekozen om te stoppen, want wou mijn hoofddoek echt niet afdoen


goeie keus

04-01-2008, 19:09

Citaat door lief_meisii:
goeie keus






had de opleiding gedaan bij mondriaan..

05-04-2008, 21:47
Heeei meid,

Ik wil ook kappersopleiding gaan volgen volgend jaar.
Ik draag zelf ook een hijaab en ben afgelöpen donderdag naar een school gegaan in denhaag.
Ik kreeg te horen dat ik alleen een witte hijaab op mag.. ben er al hartstikke blij mee dat ik hem mag dragen.
Alleen er waren 2 dingen waar ik het niet echt mee eens ben.
- kosten
- vakantie

Opleiding totaal kost 8000,- ben ik echt niet mee eens en je krijgt niets terug van verzekering.
Me zus zei dat ze het gaat betalen, maar ik zoek nu een andere school met kappersopleiding met een normale prijsje.

En vakantie dat sloeg nergens op.
3 weken zomer vakantie en in de rest van het jaar heb je maar totaal 3 weken vakantie.

Als jij een school hebt gevonden zou je het dan ff willen melden en ook graag de plaats.

Liefs Onbekend,

06-05-2013, 16:16
Dames die ook zadkine junior kapper opleidig doen? Svp stuur je prive bericht

06-05-2013, 16:46
5 jaar oude topic ..

06-05-2013, 17:11


zag m toevallig op google..
doe jij ook een kappers opleiding?

09-05-2013, 22:27
dat wil ik ook weten anyone???

10-05-2013, 00:33
Hey meid,

Ik heb een kappersopleiding gedaan terwijl ik een hijaab draag. Ik heb het geluk gehad dat ik mijn hijaab mocht op houden. Helaas is het nog niet bij alle opleidingen mogelijk, ook zijn er enorm weinig salons die geschikt zijn voor hijaab dragende meiden om stage te lopen.

Ik heb het altijd leuk gevonden en daarom is het voor mij nog steeds een bezigheid.

Geef niet op en zoek naar geschikte wegen!

Groetjes,

Keratine

Pagina's : [1] 2