Bekijk volle/desktop versie : computercursus voor alloctone vrouwen



04-01-2008, 12:32
Salaam ou alaikom,

Ik ben bezig met een ondernemingsplan te maken. Hedendaags kun je bijna niet zonder computer, ook moeders en vrouwen die denken dat het niets voor hen is. Maar als je kinderen hebt, familie in het buitenland of simpel online banking wilt doen moet je at least weten waar een muis voor is.

Ik wil vrouwen stimuleren om deze basisvaardigheden te leren zodat ze hun kinderen kunnen helpen bij hun huiswerk op pc bijvoorbeeld, kinderen groeien er tegenwoordig mee op en weten meer dan de ouders en leraren.

Voor mij de motivatie om stichting of bedrijf te beginnen dat het liefst dmv subsidies dergelijke cursussen aan deze groep vrouwen zal bieden.
vraag aan jullie is:

x Kennen jullie vrouwen in de omgeving den haag die behoefte hebben aan deze cursussen?
x Kennen jullie stichtingen, moedercentra, buurthuizen die bereid zijn dergelijke activiteiten te organiseren?
x Heeft iemand te maken gehad met subsidies vanuit een fonds,stichting of gemeente?


Graag pmen aub

djazal allah algeer

04-01-2008, 13:47


Salam,

Goed initiatief!

Je zegt
Citaat:
Heeft iemand te maken gehad met subsidies vanuit een fonds,stichting of gemeente?
Deze moet je toch in je ondernemingsplan verwerken?

Verder raad ik je aan om afdeling aanbestedingen te bellen van je gemeente. Misschien hebben zij wat geld over.

Het beginnen van een stichting is heel anders dan een bedrijf. Informeer bij een boekhouder, of stuur me een PM.

Succes,

05-01-2008, 10:57
esalamualakum topicstarter

ik heb zelf dit project eerder georgansieerd en computerles gegeven aan vrouwen in mijn toen opgerichte stichting.

ik ben zelf ondernemer

voor vragen kan je mijn pm en telefonisch contacteren inhsa Allah

Moge Allah het voor iedere moslim vergemakkelijken

wasalamulakum