Bekijk volle/desktop versie : ik hoop op deze opstelling



Pagina's : [1] 2

03-01-2008, 22:32
-------------------------Fouhami----------------------------
Basser-------Ouadou-----------rbati----------Mahdoufi
----------------------------------------------------------------
-------------------Safri-------------Kharja------------------
Alloudi-------------------Hadji--------------------Sektioui
-------------------------Chamakh---------------------------

Mokhtari 2ehelft erin.

03-01-2008, 22:42


ik hoop dat zairi speelt

03-01-2008, 22:45

Citaat door maffia_karim:
ik hoop dat zairi speelt


hij is niet geselecteerd

03-01-2008, 22:52
Ik denk dat dit Michel gaat doen

------------------------------------------Lemyarghi----------------------------------------

------------------------Ouaddou------------------------Erbati----------------------------
-------Basser----------------------------------------------------------El Kaddouri--------

--------------------------------------------Safri(C)-------------------------------------------
-------Kharja-------------------------------------------------------------Kissi--------------

--------Hadji--------------------------Chamakh--------------------Sektioui--------------

wissel:
Hadji > Alloudi
Sektioui > Mokhtari
Kissi > Kabous

03-01-2008, 22:54



Citaat door said6666:
Ik denk dat dit Michel gaat doen

------------------------------------------Lemyarghi----------------------------------------

------------------------Ouaddou------------------------Erbati----------------------------
-------Basser----------------------------------------------------------El Kaddouri--------

--------------------------------------------Safri(C)-------------------------------------------
-------Kharja-------------------------------------------------------------Kissi--------------

--------Hadji--------------------------Chamakh--------------------Sektioui--------------

wissel:
Hadji > Alloudi
Sektioui > Mokhtari
Kissi > Kabous

Dat is een goeie, dit lijkt realistischer. Te aanvallend spelen is ook weer te gevaarlijk, daarom zal hij Kissi laten spelen.

03-01-2008, 22:55

Citaat door said6666:
Ik denk dat dit Michel gaat doen

------------------------------------------Lemyarghi----------------------------------------

------------------------Ouaddou------------------------Erbati----------------------------
-------Basser----------------------------------------------------------El Kaddouri--------

--------------------------------------------Safri(C)-------------------------------------------
-------Kharja-------------------------------------------------------------Kissi--------------

--------Hadji--------------------------Chamakh--------------------Sektioui--------------

wissel:
Hadji > Alloudi
Sektioui > Mokhtari
Kissi > Kabous




te slecht

04-01-2008, 13:29
Ben jij niet redouan uit noord a rete

04-01-2008, 13:31
Mokthari In Basis Achter Naast Aloudi

04-01-2008, 13:39
ik begrijp nog steeds waarom iedereen chamakh erin zet, die gozer is kapotnep

04-01-2008, 13:45

Citaat door Abekoy007:
ik begrijp nog steeds waarom iedereen chamakh erin zet, die gozer is kapotnep

Ga jij op het veld staan, gaan we eens kijken of jij niet nep bent

04-01-2008, 13:58

Citaat door realmadridno1:
Ga jij op het veld staan, gaan we eens kijken of jij niet nep bent


yeh vette opmerking

als iemand niet presteert bij zn club en kapotgaar speelt voor zn lang en alleen let op zn kapsel, zo iemand kan je toch niet selecteren man?

04-01-2008, 14:14
Dit wordt denk ik de opstelling.

---------------------------------Fouhami-------------------------------
-------------Ouaddou--------------------------El karkouri----------------------
------Basser-------------------------------------------------El kadouri---------
---------------------------------Safri---------------------------------------------
----------------Mokhtari------------------------------Kharja--------------------
-----------------------------------Sektioui-----------------------------------
--------------------Hadji/Alloudi-----------------Chamakh----------------

Ik hoop en denk dat dit hem wordt.

04-01-2008, 14:47


Het maakt weinig uit welke spelers zullen starten, op het eerste oog ziet er die hele selectie niet echt indrukwekkend uit, te weinig sterren en spelers van een hoog niveau, Marokko moet het doen met teamgeest en inzet, als dat lukt zullen ze ver komen alhoewel ik denk dat 2de ronde hoogst haalbaar is met dit elftal.

04-01-2008, 16:25

Citaat door Abekoy007:
yeh vette opmerking

als iemand niet presteert bij zn club en kapotgaar speelt voor zn lang en alleen let op zn kapsel, zo iemand kan je toch niet selecteren man?


Chamakh speelt goed

jij vind hem alleen misschien niet goed

hem hebben we als beste spits bij het Marokkaanse elftal

Chamakh heeft veel voor ons gedaan

04-01-2008, 19:58

Citaat door said6666:
Chamakh speelt goed

jij vind hem alleen misschien niet goed

hem hebben we als beste spits bij het Marokkaanse elftal

Chamakh heeft veel voor ons gedaan



Voor een spits scoort hij veels te weinig hoor, het is dat er geen betere is anders geen basisplaats.

Pagina's : [1] 2