Bekijk volle/desktop versie : Zou een man zijn woord kunnen houden,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

03-01-2008, 19:53
[Zijn vrouw trouwen blijven en niet hertrouwen mocht zijn vrouw geen kinderen kunnen krijgen?

]

03-01-2008, 19:54


mijn man wel

03-01-2008, 19:55

Citaat door sa_mira:
mijn man wel


Hoe weet jij dat zo zeker?

03-01-2008, 19:56

Citaat door Murderer:
Hoe weet jij dat zo zeker?

omdat ik hem door en door ken
en hij mij trouw blijft tot de dood ons scheidt

03-01-2008, 19:57



Citaat door sa_mira:
omdat ik hem door en door ken
en hij mij trouw blijft tot de dood ons scheidt


Als ik een man was zou ik je dat ook beloven. Wat als de situate zich voor doet? Niemand kent z'n ware aard, men kan tegenwoordig snel veranderen.

03-01-2008, 19:57
dat zou erg zijn je gaat je vrouw daar toch niet voor verlatten of heb ik het nou fout .?

03-01-2008, 19:59

Citaat door Murderer:
Als ik een man was zou ik je dat ook beloven. Wat als de situate zich voor doet? Niemand kent z'n ware aard, men kan tegenwoordig snel veranderen.


Inderdaad.

03-01-2008, 19:59

Citaat door Jasminaa__:
dat zou erg zijn je gaat je vrouw daar toch niet voor verlatten of heb ik het nou fout .?



Zelfs een homo wilt kinderen van z'n eigen bloed
Mannen doen dat wel, dus waarom zou jou toekomstige man het niet doen ? [Niet dat 'k het je toewens ofzo]

03-01-2008, 20:00

Citaat door WitChie,:
Inderdaad.


Zekers.

03-01-2008, 20:03
ik zelf als vrouw zou niet kunnen leven zonder kinderen.. en al helemaal niet met het idee dat mijn man ook zonder kinderen blijft... ik hou te veel van mijn man om hem dat aan te doen.. ik hoop niet dat het ooit gebeurt maar als het lmaktab is de we geen kinderen kunnen krijgen.. geef ik hem mijn toestemming om te gaan trouwen met iemand anders als hij dat wilt.. wat hij dan doet is zijn zaak..!!!

03-01-2008, 20:05

Citaat door Murderer:
[Zijn vrouw trouwen blijven en niet hertrouwen mocht zijn vrouw geen kinderen kunnen krijgen?

]



dat kan je nooit van te voren weten...

03-01-2008, 20:05

Citaat door to_the_point:
ik zelf als vrouw zou niet kunnen leven zonder kinderen.. en al helemaal niet met het idee dat mijn man ook zonder kinderen blijft... ik hou te veel van mijn man om hem dat aan te doen.. ik hoop niet dat het ooit gebeurt maar als het lmaktab is de we geen kinderen kunnen krijgen.. geef ik hem mijn toestemming om te gaan trouwen met iemand anders als hij dat wilt.. wat hij dan doet is zijn zaak..!!!


Jij staat stevig in je schoenen. Een vrouw hoort dat te doen, ik heb respect voor je . Maar 't idee dat je man met een ander vrouw in bed ligt en gij weet daarvan af? Dat is te smerig, te krankzinnig voor woorden. Dus aan één kant vind ik het bravo van je, maar aan de andere kant heb ik zoiets van kent gij geen zelfrespect. Het is je man die je in voor en TEGEN spoed zou steunen.

03-01-2008, 20:07


Volgens mij kom ik dan eerder met het voorstel. Ik wil zelf heel graag kinderen. Het zou erg zijn, Allahyehfad, als ik deze niet zou kunnen krijgen. Ik begrijp het, waarschijnlijk wilt hij ook heel graag vader worden. Ik ben bereid om hem los te laten. Maar ben ook benieuwd hoe hij zal reageren. Zal hij de vrijheid benutten of zal hij bij mij blijven. Lang en gelukkig leven zonder kinderen?

03-01-2008, 20:07

Citaat door Murderer:
Als ik een man was zou ik je dat ook beloven. Wat als de situate zich voor doet? Niemand kent z'n ware aard, men kan tegenwoordig snel veranderen.


Geloof mij, hij kan veranderen, maar mij verlaten omdat ik geen kinderen kan krijgen doet ie van zijn lang zal hij leven niet.

03-01-2008, 20:08

Citaat door farah1:
dat kan je nooit van te voren weten...


Bravo, jij begrijpt mijn punt.

Wat weet je wel van te voren? Niets dus.
Men zegt toch een huwelijk waar geen vertrouwen is, is een huwelijk gebasseerd op een leugen. Wat als je man je beloofd dat hij je nooit zou verlaten maar dat toch wel doet?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17