Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Friends

Pagina's : [1] 2

True_angel
30-08-2002, 19:58

my friends are importent to me i know them from the start i really love them they are close to my heart i need them in good and bad times and they also needed me they are my sweet little sisters and that will always be

Uitgeblust
30-08-2002, 20:06
There's someone who loves you for more than you know the love that keeps growing when days come and go So always remember each day the year throught here's someone who loves you and really needs you :D

True_angel
30-08-2002, 20:15
liefde of vriendschap, wat maakt het ook uit? liefde is wat hoop vriendschap maakt niet uit liever vriend dan lief liever lief dan vriend wie zal het me ooit zeggen waar liefde ooit voor dient wat is een echte liefde? wat is dat is dat werkelijk? niets gaat het me zeggen allemaal maar gezeik wat ik ervan gemaakt heb zeg ik lekker niet liefde is een vriend je wereld gaat eraan dus als je van me houdt, neem me dan niet als lief, neem me als een vriend, een trouwe hartedief.

Uitgeblust
30-08-2002, 20:24
Jij maar ook je zusje Zijn vriendjes voor mij Jou hier zien te dichten Maakt mij altijd blij Liefde is zo specaal Het zit diep in je hart Geeft het vreugde tranen Maar ook tranen van smart Wel het gevoel dat blijft Niemand die het begrijpt kijk je door een rare bril zodat alles rose lijkt Toch dat mooie gevoel Verslavend tot en met Lig je ;s nachts te dromen Van hem/haar in je bed Maar ga geen woorden zoeken Die het jou verklaren Geniet met volle teugen Ga je maar geen zorgen baren Iedereen die het probeert Komt terug met een woord Liefde is iets heel raars Het maakt je echt gestoort :D

True_angel
30-08-2002, 20:37

Mijn hart dient als inkt, enkel om jou te schrijven. De woorden van mijn mond zijn om jou te troosten. Met een simpele handbeweging veeg ik je problemen weg. Mijn tranen dienen om jouw schuldgevoelens weg te wassen. De strelingen van mijn hand zijn alleen om jou te verwennen. Want jij, jij maakt dat ik mij één voel met de lucht die ik adem. Jouw hand in mijn hand, alsof we zo geboren werden. Jouw mond op mijn mond, alsof we met elkaar vergroeid zijn. Jouw ogen houden mijn ogen vast, alsof we één zijn.

Uitgeblust
30-08-2002, 20:48
Mondjes ... ogen ... kussen Heerlijk dat ze bestaan Maar door er aan te denken ben je van de baan Ik weet wat jij bedoelt Ook ik deel het gevoel van miljoenen vlinders althans een heleboel Maar het neemt niet weg Het leven dat gaat door Ben ik altijd blij Daar zijn gedichtjes voor Jij met je mooie woorden Zinnen op papier Denk ik bij mijzelf Ach was zij maar hier Dan zou ik je troosten Een kus geven op je wang Even kijken in je ogen Ben jij nimmer nog bang :D

True_angel
30-08-2002, 21:02
Verliefdheid is als een vlot dat ronddobbert op de zee. De wind die het vlot voortduwt is de laaiende passie die even plots verdwijnt als ze opgekomen is. Verliefdheid is een natuurkracht die in je ronddwaalt. De jonge kracht is speels en vluchtig. Maar eenmaal ouder wordt hij sterk en blijvend. Dit wordt dan liefde genoemd. De passionele golven blijven, maar op het vlot zit je met twee, en samen ben je sterk genoeg om de zeilen naar je hart te zetten.

Uitgeblust
30-08-2002, 21:11
Maar wat doe je met een bootje Als er geen wind is voor je zeil Geloof dan maar, Rizlane Dan ga je voor de bijl. Roeien tegen een stroom Die een vader wordt genoemd Hij zegt geen mooie woorden Doet het niet gebloemd Zijn "nee" en harde woorden Discriminatie en veel meer Kun je willen varen Maar hij is er weer Blaas hij alles terug Maar Allah blaast veel beter Blijft een bootje liggen Verschuift het geen ene meter Wij vertrouwen op HEM Inscha Allah lukt het wel Maar als we blijven bidden Komen we bij elkaar heel snel :D

snoesje
30-08-2002, 21:30
ooh wallah mooi hoor ga vooral zo door jullie twee!! dikke kus

True_angel
30-08-2002, 21:31
Elke handeling, elk detail, niets blijft ongemerkt. Dezelfde handeling, hetzelfde detail, gekopieerd van jou. Het is die blik in jou ogen, slechts die ene lach. Die mij doen geloven, dan jij me wel mag. Geef mij toch die eerste liefde, die kriebels die je voelt, daar diep van binnen. De bloos op de wangen bij een lach. Het eeuwige genot bij die korte blik, het maakte alles heel erg mooi. Maar nu je alles hebt ontvangen, mis je het verlangen. Het verlangen naar die simpele dingen, die lieve knipoog uit het niets. Maar dan ontmoet je de waarheid, al het zweverige is voorbij. Die gevoelens zijn niet verloren, ze zitten alleen nogal diep in mij, je moet hem de sleutel geven, dan maakt hij je gevoel weer vrij!

True_angel
30-08-2002, 22:44
For My Friends f for Your Forgivin' Minds After My Horrible Mistakes R for The Rush You Went Through to Rescue Me I for The Impression of Love All 'Round Me E for The Encouragement to Let Me Go My Way N for The Number of Times You Helped Me Through When I Was Down D for The Days You Say I Brighten Up Your Lifes S for The Cozy Space I'll Always Be In Your Hearts

True_angel
31-08-2002, 20:39
A friend.. Isn't that the same as A person you feel like you've know your whole life Well, ..since you were five..? A friend.. Isn't that the same as A person you share your intimate moments with Without forgetting to breathe..? A friend.. Isn't that the same as A person you can tell all your secrets to Without sounding like a fool..? A friend.. Isn't that the same as A person with whom you'd share bad times But ending up just fine..? A friend.. Isnt' that the same as A person you trust without using your mind Following him blind..? A friend.. Isn't that the same as A person you were terrible to on one of your moody days But never with the thought to make you pay..? If all above is what a friend is Please help me with this: Why are my basic instints Giving me some other hints..???

True_angel
07-09-2002, 18:22

what should I do what do I wrong I didn't wanna start a fight maby I said to much maby I didn't understood but it doesn't matter anymore it all epends on you just talk to me say someting don't sit there whit that girl that girl we first both didn't liked even when you shout at me it's all right if just someting happens who makes the first move you ore me I know I can't I don't know how maby you don't know either maby I should give you this poem but will it help? ore will it make things worse I just want to laugh whit you again

LieveMeisje
07-09-2002, 18:31
waajow hoe haal je mooie gedichten vandaan je hebt zeker een GAVE!!!! :D ga zo dooor meid!!!!!!!!!!!!!!! :goedzo: veel liefs xxxx lievemeisje

True_angel
12-09-2002, 20:53
Ga niet denken dat ik nooit van je gehouden heb Alles wat ik voor je voelde of deed, niets was nep Mijn gevoelens voor jou waren oprecht De liefde die ik voor je had was echt Maar het wou gewoon niet meer lukken Het spijt me, ik brak jouw hart in stukken Ik heb gezegd dat ik niet meer van je hou Niet het “houden van” dat eigelijk moeten zou Ik heb het voor jou gedaan, ik weet dat je me het verwijt Geloof me, samen met jou was een mooie tijd Maar soms gaan de dingen niet zo als je verwacht Blijf niet op me wachten tot diep in de nacht Er is zoveel mooiers voor jou in het verschiet Mijn liefde, die ik je niet meer kan geven, verdien je niet Maak er wat moois van, denk niet terug aan die mooie jaren Maar je weet het nu, de Liefde heeft ook zijn gevaren

Pagina's : [1] 2