Bekijk volle/desktop versie : Verliefd geworden op een leugenaar!!



Pagina's : [1] 2

03-01-2008, 15:19
De helft is egtgebeurd..
ik ben niet goed in verhalen maken als jullie het mooi vinden laat het me weten! dan ga ik verder.

Sana: ik
Brahim: de leugenaar.
Ilham: vriendin van brahim.
Ikram: nicht van ilham.
halima: ex van brahim.
hajar: zusje van brahim.
samira: nicht van sana.
Fouad: neef van brahim.
Hafid: neef van brahim.
Hicham: vriend van brahim.
saida: nicht van samira.
en nog een paar figuranten

TRIIIIIIIIIIINNGGGGGGGGGGGGGGG TRIIIIIIIIIINNNNNNNNNGGG!!
Sana: heeeeeeeeeeeey samira hoe gaat het??
Samira: Goed hmdl met jouu??
Sana: Goeedd hmdl waar ben je??
Samira: ik ben op school kom je naar me toe.. het is heel gezellig.
sana: is goed ik kom ik ga eerst ff douche oke.
ik stapte de douche in ging snel douche voor dat ik de pauze misde.
ik deed me blauwe lenzen in deed me haren los het was nog nat ik deed snel me kleren aan en liep naar beneden.
ik pakte eten normaal had me moeder het klaar gemaakt lag er al marokkaanse thee maar me moeder lag in de ziekehuis dus pakte ik heel snel een broodje en liep naar de school van samira het is namelijk 2 minuten van me huis.
Aangekomen bij haar school en belde haar op..
Sana: heeeeey heks ik sta voor je school kom pasje brengen!.
Samira: is goed w8 ff.. ik kom zo..
binne aangekomen en alle jongens keken meteen naar me ogen ze d8e wooow marokaanse meisje met blauwe oogeen??
Redouan (figurant) : heeey sana hoe ben jij hier binnegekomen??
Sana: je weet zelf ik heb ze versierd hahaha!!
Redouan (figurant) : dat kan kloppen maaar ff serieus hoe??
Sana: hoe jij naar binnen bent gekomen ben ik ook naar binne gekomen haha!
Redouan (figurant ) : ahaha oke jongens met haar ga ik later trouwen ze is egt een mooie meid laatstaan later!!
ol blooosde want ik schaamde me ik d8 tvoee man wrm moet hij dat nou weer zeggen!! met al die jongens derbij..
saida: heeeeeeeeeey sana wat doe jij hier moet je niet naar school?
sana: neee k w8 op samira ze gaat straks mee naar me moeder kleren bregen.
saida: oo okee.
ayoub (figurant): saida wie is dat?? mooie meid man.
Saida: hahah dat is sana is ze zeker..
Ayoub: heeft ze geen msn?
Saida: saannaaa een paar jongens hier vinden je leuk mag niemand je msn?
Sana: hahah nee ik doe niet aan msn!! dat weet je tog.
Brahim: hahah dat is goed van je..
en brahim bleef maar naar me staren.
samira was eindelijk uit en we liepen naar de station..
ik zag verderop brahim en saida rende achter zijn kont aan met nog een paar meiden ze waren allemaal verliefd op hem!.
Sana: samira wie is die jongen hij is wel mooi he.
Samira: het is een pracht van een jongen en hij is zo goeie jongen ik wil iets voor je regelen jullie passen wel bij elkaar alle 2 heel rustig.
Sana: hahah ewa saffie.
we waren bij de station en we liepen naar saida en die stond natuurlijk bij brahim. ik ston precies tegenover brahim en hij zogt de hele tijd oogcontact.
maar ik liet me zelf niet zien en keek hele tijd naar beneden tot dat samira naast me kwam staan en me kneep ik me kont van kijk kijk hoe mooi!! ik moest lachen en we keke elkaar recht in elkaar ogen!!..
Saida: moooiee ogen heeeft ze he BRAHIMM!!! het zijn maar lenzen joh.

03-01-2008, 15:22


we liepen weg.
Sana: tazzz wat was dat nou weer voor actie??
Samira: laat haar je zag tog hoe ze jullie aankeek ze is jaloers ze vind hem leuk..
Sana: ighh ze mag hem hebben ik ken hem niet eens! en dan gaat ze zeggen dat ik lenzen in heb is haar probleem tog niet..
we pakte de bus en we waren bij de ziekehuis. we bracht kleren naar me moeder we bleven fftjes met haar zitten en we gingen alle 2 naar huis.
ik ging naar huis en ging schoonmaken want me moeder is er niet meer en me zus was druk bezig met zalen enzo want ze ging trouwen..
eten had ik gemaakt voor me broers als ze thuis kwamen...
TRRRRRRRRRIIIIIIIIIIINNGFGGGGGGGGGGGGG TRIIINGGGG
Sana: heeey samira..
Samira: heeey sana die brahim he.. ik ken zijn neven hahaha! zal ik iets voor je regelen.
Sana: hahahh nee man ik hoef geen vriendje ik heb daar geen zin in.
Samira: ewa saffiiee je hoeft niet meteen met hem te nemen neem gewoon alleen contact tot je er klaar voor bent.
Sana: hhaah ik praat nog wel met jou..

03-01-2008, 15:23
3 weken later.

me moeder was eindelijk thuis het ging beter met haar..
een week later kwam die vriend van me zus haar ten hand vragen..
het was op een zaterdag ik d8 ik moet tog om 9 uur in de ochtend voetbalen dus ik kan nog wel voetballen me moeder had me al gewaarschuwd niet gaan straks gebeurt er wat.. maar ik moest weer stoer praten en zeggen nee in 2 jaar tijd is niks met me gebeurd dus nu ook niet dus ik ging tog.
ik kwam thuis aan met een gekneust enkel en gebroken pols.
Moeder: wajoooo edjie wat is er gebeurd wat zei ik tegen jou he wat zei ik tegen jou niet voetballe en wat doe je tog voetballee he!!.
Zus: ja misschien is het nep zodat ze niet meee hoeft te helpen en ze trok aan me pols en ik begoon heel hard te gillen.
ze waren aan gekomen. het was heel gezellig..

3 dagen later..
ik moet nu elke x met de bus naar school. het was 11 uur en ik pakte me bus.. opeens kwam er een marokkaanse jongen binnen lopen ik d8 een jongen uit me klas en roepte heel haard heeeeeeeeeeeeey soefian.. en hij draaide om en ik schaamde me dood het was brahim. hij lachde en liep door.
hij bleef me maar de hele tijd aan kijken en hij keek hele tijd naar me pols en enkel.. aangekomen bij de station ik moest w8e op me bus en hij op zijn trein. hij ging eten bestellen en ging tegenover me zitten en bleef me de hele tijd aankijken ik werd rood dus ik keek naar beneden en liep heel moeilijk weg. en hij ging toen ook weg.
ik belde me nicht op..
Sana: heeeeeeeeeeey samiraa weet je met wie ik net in de bus zat met brahim hahaha.
samira: egt egt vertel vertel heb je zijn nr. haha
Sana: hahah waar zie je me voor aan voor een kattie ofzo die hoef ik niet hoor en ik vertelde haar die verhaal

03-01-2008, 20:48
paar dagen later..

me nicht bleef me maar gek maken brahim dit brahim dat brahim zus brahim.. brahim brahim,...
en ze gaf zijn neef aan mij
sana: heey
Fouad: heeey sana alles goed..
sana: Goed hmdl met jou.
Fouad: goed goed dus jij vind me neefje leuk.
sana: WAT LEUK?? nee hoor.
en ik hoorde samira heeel hard lachen.. fouad begon ook te lachen..
ik werd gebeld en ik gaf de telefoon aan samira.
sana: ja hallo.
hicham: heey sana.
Sana: met wie??
hicham: met hicham weet je wel.
sana: hoe kom je aan me nr?
hicham: van samira!
sana: oo heb je een momentje.
Hicham: tuurlijk voor jou altijd!
Sana: samiraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu komeeenn wat geef je me nr weg!!
samira: wollah ik heb niet aan brahim gegeven hoorrr!! wollah wollah
sana: neee mischiieen wel aan die kut hicham die me buiten altijd stalkt..
Samira: ja hij vroeg je nr ik vond hem zo zieligg hij kent geen oophouden dus ik d8 ik geef je nr dan zeg je het zelf wel.
Sana: heey hicham ben ik weer wat wil je van me?
Hicham: ik wou weer ff met je praten.
Sana: waarom wil je met me praten?
Hicham: ik ja ik hmm hoe moet ik het zeggen ik vind je nog steeds leuk
en ik begon te lachen hahah hoe bedoel je nog steeds?
hicham: ik vond je vroeger al leuk maar je wou nooit wat beginnen ik d8 misschien ben je nu van gedachte verandert.
en we begonnen te praten.. ik durfde niet te zeggen ik wil niks met je te maken hebben want hij praatte zo zielig..
ik hing op en ik begon met samira te praten..
Samira: en heb je het gezegd?
sana: nee hij praat zo zielig wat moet ik doen??

03-01-2008, 21:06


samira: zeg het gewoon tegen hem man dan ben je van hem af!
Sana: je had gwn nooit me nr moeten geven heks.
samira: ahhhww meskienaa ik stuur brahim wel op hem af hahaha
sana: je doet maar..
hij bleef elke dag bellen en ik werd alleen maar gekker hij smsde elke x ik werd geek en brak me kaartje ik kocht meteen een nieuwe kaartje..
me zus ging trouwen volgens de wet ik en samira gingen mee.
ze was eindelijk officieel getrouwd alleen de bruiloft nog.
ik ging met samira mee naar haar school want ze moest der zelf nog aanmelden ik liep naar binnen en ik kreeg allemaal complimentjes dat ik er goed uit zag..
ik had veeel oogcontact met brahim hiij liep toen weg en ik ging eten halen dus we waren met ze 2en in de gang ik durfde hem niet aan te kijken en hij liep stelkens slomer en slomer ik draaide me om voor het geval dat iemand keek en ik zag saida hellemaal tegen de raam aan geplakt hoe jaloers ze was.. en toen liep ik snel door voor dat er verhalen kwamen. ik liep naar samira. en samira zei wajjooow ik hoorde dat je met brahim was wat zei die.
sana: ben je gek of wat moet ik met hem we hadden wel oogcontact het is egt een mooie jonge tbarkellah.
samira: ewa doe je ding zal ik zegge.
Sana: haha wie zei dat tegen jou dat ik met brahim was laat me raden SAIDA zeker.
samira; hahah ja ik zag haar hellemaal tegen de raam aan ik d8 ze zag zeker jullie 2 en kon er niet tegen..
het was pauzen en ik zat tegenover brahim ik keek naar beneden want ik zag hicham mij hele tijd aan kijke. ik zag ayoub hele tijd kijken en de rest van die jongens.. en ik vond het te druk aan tafel en ik ging alleen zitten..
en ging op internet.. brahim bleef maar kijken en ik begon hem egt leuk te vinden dat kwam ook door al die goeie verhalen die ik over hem heb gehoord.

03-01-2008, 21:54
Ga snel verderrr!!

04-01-2008, 13:34
Samira was uit en we liepen zoals gewoonlijk naar de station om ons bus te pakken. en voor ons liep brahim met zijn neefje hij draaide om en hij lachde naar me nicht en keek weer voor zich. ik vroeg aan me nicht of ze hem kende. en ze begon te lachen.
Samira: hahahaah ik zit wat voor jullie te regelen
Sana: waaaaat zonder tegen mij te zeggen ben je gek ofzo.
en brahim begon stelkens langzamer en langzamer te lopen ik keek ff niet voor me tot dat ik voor me keek stond hij precies voor me neus ik zag me nicht hellemaal kijken of we tegen elkaar gingen praten maar hij bleef maar staren en ik ook er kon niks uit me mond komen. en ik zag dat hij wat wou zeggen maar hij durfde niet. de neef van brahim zat ook hele tijd te kijken en hij roepte hem dus brahim liep weg me nicht kwam naar me toe lopen.
Samira: mongool waarom zeg je niks heb je je tong verloren ofzo! moeti k voor je gaan praten nigh?
Sana: nee joh ik ga zoiezo niet achter een jongen aan dan lijkt het net als of ik zijn hondje ben en dat wil ik niet

04-01-2008, 13:54
het was laat in de avond en ik ging naar me zus toe om op te passen..
ik had me msn aangelaten, opeens zag ik dat iemand me had toegevoegd ik had die gene geaccepteerd. en ik vroeg wie het was en 3 x raden het was brahim..
Msn:
sana: heey brahim hoe kom je aan me msn?
Brahim: had ik gekregen van saida ik vroeg aan haar je msn vind je het erg dan verwijder ik je wel hoor.
sana: ewa saffie ik ga niet dood ofzo.
Brahim: hahah is goed alles goed verder.
Sana: ja ja goed hmdl en met jouu
Brahim: goed hmdl.
sana: w8 ik kom zo terug.
Brahim: oke.
half uurtje later.
Brahim: heb je het druk??
Sana: oo sry ik was bezig met me neefje je weet wel verschonen enzo
Brahim: oo ben je aan het opassen?
Sana: ja hij slaapt eindelijk.
brahim: oo oke.. maar je nicht is met iets bezig he??
Sana: ehh laat haar joh hahah ze spoort niet hellemaal.
Brahim: hahah oke trouwens waren dat lenzen of je egte ogen.
Sana: hahah zoals saida al zei LENZEN je zag tog vorige x toen je in me ogen keek dat ik groene ogen had dat zijn me egte ogen.
Brahim: oo oke ze waren wel mooi maarja heb jij met hicham?
Sana: hahhah lees ik dat goed hicham?? hoe kom je daar bij.
Brahim: ewa hij zei ik heb 5 maanden met haar gehad en nu heeft ie weer met jou dat zei die.
Sana: hahaha laat hem joh ik heb me kaartje gebroken omdat hij me elke x stalkt

04-01-2008, 14:36
up nieuwe fan ga snel verder

04-01-2008, 15:27
Brahim: oo hahah was het zo erg dan?
Sana: ewa ik wou liever niet dat ie me stelkens belde enzo drm
Brahim: ewa ja had je het moeten zeggen.
Sana: heey ik moet gaan me zus is er doei doei.
Brahim: doei doei het was leuk je gesproken te hebben.
Sana: ja vond ik ook.
Ik ging der af, en me nicht belde me.
Samira: heeey ik hoorde dat brahim je had toegevoegd hahah.
Sana: hahah hoe weet je dat nou weer tamza..
Samira: hahah Fouad zei dat hij zei dat brahim hem bellde en heel blij zei jaa ik heb sana gesproken haha.
Sana: hhhaah leugenaar ik weet dat je dat zegt dat ik zahma blij word gekkie ewa alles goed verder.
Samira: Goed hmdl met jou dan.
Sana: ja ook wel..
Samira: oo jaa niet boos worden he..
Sana: wat is er??
Samira: ik heb je nr aan fouad gegeven hij gaat 'm aan brahim geven.. NIET BOOSS WORDEN!!! hij is heeeel anders dan brahim..
Sana: ahhaha wajooo samira je weet niet van ophouden he, het spijt me maar als het erg word dan mag jij dit x een nieuwe kaart voor me halen ik blijf niet kaartjes halen hahah.
Samira: ja ja is goed je bent niet boos he?
Sana: hahah nee nu nog niet.. alleen hopen dat ie niet net als hicham is..
Samira: trouwenss nu stalkt hicham mij elke dag hij vraagt elke x hoe het met je gaat en of je een nieuwe nr hebt wat moet ik zeggen?
Sana: NIET zeggen dat ik een nieuwe nr heb zeg maar ze heeft geen zin in telefoon ofzo zorg er maar voor dat ie niet mijn nr krijgt.
Samira: haha is goed ik ga ff fouad bellen zeggen dat je het heel leuk vond dat je brahim had gesproken dddddddddoooeeeeeeeeeeeeei hahah.
Sana: Shitan als je dat doet maak ik je af hahaha doei doei..
Eerlijk gezegd was ik wel blij dat ik hem had gesproken..

paar dagen later :
ik ging naar de school van me nicht want ik had een gesprek met 1 van die leraren. ik moest in de aula wachten omdat ze nog les gaf en ik zag brahim ik durfde hem niet aan te kijken want saida zat me hele tijd aan te kijken. ik kreeg opeens een smsje.

Smsje:
hahah heeey sana. is het leuk daar??
waarom kijk je me niet aan ben je verlegen hahah?
Brahim..

ik smsde hem terug.
heey brahim hahah ewa je ziet het zelf hoe saida kijkt
ik wil liever dat er geen verhalen rond gaan.
sanna..

smsje:
hahah oke oke.
wat doe je hier op school??
Fouad komt zo samira gaat dan ff naar hem toe ga je met haar mee?

ik:
ik heb een gesprek met zo'n vrouw hier op school
ja ik weet het ik moet met haar mee.

smje:
oo oke dan zie ik je dan wel want hij wacht op mij
xx brahim.

eerlijk gezegd had ik hier geen zin in.. ik kende hem net en ik was bang dat me nicht mij alleen liet met hem en dat wou k liever niet. die leraar kwam naar me toe lopen en ik ging een beetje met haar praten toen ik klaar was kwam liep ik naar beneden en ik zag samira en hicham praten ik liep snel naar boven en ging afluisteren.
Hicham: sana is hier op school he?
Samira: ja heeft ze nog wat gezegd?
Hicham: nee man, ik vind haar egt leuk heeft ze nu wel een nr
Samira: nee ze heeft geen zin in een telefoon.
Hicham: oo loop ff naar haar toe en vraag wat ze willt.

05-01-2008, 17:53
Samira: heeeey sana ik stond net met hicham wat moet ik zeggen? ik vind hem zielig.
Sana: zeg gwn dat ik hem niet leuk vind klaar..
samira: wajoo ik vind hem zielig hoe hij net deed maar is goed is mijn fout dus ik ga deze fout ook oplossen tot zo..
Sana: is goed ik loop naar de aula ok daar kan je me vinde.
Ik zag samira samen met hicham praten ik wou niet die kant oplopen maar hij zag me al dus ik liep gewoon door samira liep weg bij hem ze zag me niet dus ze liep door.. ik liep langs hicham en ik zei express heel blij hoii en hij keek me zo zielig aan en hij zei hoi terug die je amper kon horen..
maar ik deed net als of ik het niet zielig vond ik riep samira.
Samira: ja wat is er?
Sana: ga je afmelde ik wil gaan..
Samira: ja het is tijd ik ga nu fouad is buiten ga maar met hem staan..
Sana: saffie is goed..
Fouadd: heey ben jij sana?
Sana: ja jij bent fouad tog?
Fouad: aha ja alles goed..
Sana: Goed hmdl met jou..
Fouad Goed Goed.. heb je brahim gezien ik wacht op hem..
Sana: ja hij komt zo tog.. hij moest ff praten ofzo..
Fouad: oo oke heeey daar is ie..
ik zag een hele groep marokanen naar buiten lopen en saida liep met die jongens dus ik wou liever geen hoi tegen brahim zeggen anders kwamen er weer verhalen dus ik keek naar beneden en ik deed net als of ik niemand zag. tot dat de deur tegen me neus werd geslagen door samira.
Samira: kom kom ben je aan het dromen ofzo hahah.
Sana: auuww dat deed pijn hahaha..
En ik zag brahim en fouad 3 meter voor ons lopen.. ik en samira liepen ook de zelfde kant op want we moesten de bus pakken..
We liepen met ze 2en iedereen was weg dus roepte samira fouad dat is moest w8en. saida fietste achter ons samen met hicham en een vriendin van der..
Saida: Sanaaa veeel succes niet te veeel kattevange he!!
Sana: hoebedoel je zie je me schreeuwen achter de jongens ofzo??

05-01-2008, 21:35
Saida: hahah doeii doeii..
Sana: nou ja zeg samira waar slaat dat nou weer op wat heeft zei laatste tijd rare actie's man!!
samira: laat haar ze is jaloers je weet zelf dat je het niet doet tog..
Sana: ewa saffie dat weet ik maar ik ze mag brahim hebben hoor..
Samira: Fouad w8 w8 kom we lopen samen.
Fouad : oo okee..
Brahim: heey sana..
Sana: heeeyy..
ik hoorde samira fluisteren tegen fouad dat ie zachter moest gaan lopen dat ik en brahim alleen gingen lopen en daar had ik totaal geen zin in..
maar ik liet er niks van merken en bleef praten met brahim.. voor ons liep zijn andere neefje en een ayoub en die kon er niet tegen dus die bleef hele tijd kijken want hij vond me ook leuk.. brahims telefoon ging af en hij liep weg, samira kwam naar me toe.
Samira: waarom loopt ie weg hebben jullie nu al ruzie hahaha
Sana: hahah nee gek ze telefoon ging af..
Brahim: daar ben ik weer waar waren we gebleven..
Sana: dat heel veel mensen zeggen dat we bij elkaar passen..
samira liep lachend weg en ze ging weer met fouad praten..
we waren achter de station aangekomen en seloua en fouad moesten zogenaamd effe wat doen dus ik en brahim waren een tijdje alleen begonnen we elkaar wat beter kennen. en wat me opviel ik vond het heel gezellig want ik haat het om alleen met een jongen te zijn en al hellemaal als ik die jongen net pas ken.. ik belde samira op want ze waren al een half uurtje weg..
Sana: shitaan shitaan ehh shitaann!! kom kom ik weet wat jullie proberen
samira: ahahahahahaaha we ziijn om de hoek geef ons 1 minuut.
ik hangde op ik zag ze en we liepen naar station hun moesten wachtte op hun trein en we gingen mee wachten op hun.. ik merkte aan brahim dat ie opeens heeel verlegen was elke x als zijn neef of samira der bij staan kijkt ie alleen naaar beneden..
Samira: Brahim wat zie je der schattig uit als je verlegen bent haha
Brahim: hahah hou op..
Fouad: nou sana nog erger moet je haar zien.
Samira: ahhh ze bloost.
en we begonnen alle 2 te lachen hun trein was gekomen hij was zo verlegen dat ie in 1 x wegliep.. dus samira roepte hem terug en zei je mag haar wel een hand geven hij kwam hellemaal terug lopen hij gaf me een hand en keek 1 minuut lang recht in me ogen aan net als of hij wat van me wou stelen.. hij liep weg. en wij pakte ons bus..
me nicht zag me ogen gewoon stralen.
Samira: wajoooo wajooo ff serieus zie ik dat goed?? sana dit is voor het eerst dat ik zoiets bij jou zie je ogen stralen je bent verlieeeeeefd hahaahah.
Sana: hou op man.. ik ben niet verliefd hahah

05-01-2008, 21:36


Saida: hahah doeii doeii..
Sana: nou ja zeg samira waar slaat dat nou weer op wat heeft zei laatste tijd rare actie's man!!
samira: laat haar ze is jaloers je weet zelf dat je het niet doet tog..
Sana: ewa saffie dat weet ik maar ik ze mag brahim hebben hoor..
Samira: Fouad w8 w8 kom we lopen samen.
Fouad : oo okee..
Brahim: heey sana..
Sana: heeeyy..
ik hoorde samira fluisteren tegen fouad dat ie zachter moest gaan lopen dat ik en brahim alleen gingen lopen en daar had ik totaal geen zin in..
maar ik liet er niks van merken en bleef praten met brahim.. voor ons liep zijn andere neefje en een ayoub en die kon er niet tegen dus die bleef hele tijd kijken want hij vond me ook leuk.. brahims telefoon ging af en hij liep weg, samira kwam naar me toe.
Samira: waarom loopt ie weg hebben jullie nu al ruzie hahaha
Sana: hahah nee gek ze telefoon ging af..
Brahim: daar ben ik weer waar waren we gebleven..

-
Willen jullie nog meer laat het maar zien
Sana: dat heel veel mensen zeggen dat we bij elkaar passen..
samira liep lachend weg en ze ging weer met fouad praten..
we waren achter de station aangekomen en seloua en fouad moesten zogenaamd effe wat doen dus ik en brahim waren een tijdje alleen begonnen we elkaar wat beter kennen. en wat me opviel ik vond het heel gezellig want ik haat het om alleen met een jongen te zijn en al hellemaal als ik die jongen net pas ken.. ik belde samira op want ze waren al een half uurtje weg..
Sana: shitaan shitaan ehh shitaann!! kom kom ik weet wat jullie proberen
samira: ahahahahahaaha we ziijn om de hoek geef ons 1 minuut.
ik hangde op ik zag ze en we liepen naar station hun moesten wachtte op hun trein en we gingen mee wachten op hun.. ik merkte aan brahim dat ie opeens heeel verlegen was elke x als zijn neef of samira der bij staan kijkt ie alleen naaar beneden..
Samira: Brahim wat zie je der schattig uit als je verlegen bent haha
Brahim: hahah hou op..
Fouad: nou sana nog erger moet je haar zien.
Samira: ahhh ze bloost.
en we begonnen alle 2 te lachen hun trein was gekomen hij was zo verlegen dat ie in 1 x wegliep.. dus samira roepte hem terug en zei je mag haar wel een hand geven hij kwam hellemaal terug lopen hij gaf me een hand en keek 1 minuut lang recht in me ogen aan net als of hij wat van me wou stelen.. hij liep weg. en wij pakte ons bus..
me nicht zag me ogen gewoon stralen.
Samira: wajoooo wajooo ff serieus zie ik dat goed?? sana dit is voor het eerst dat ik zoiets bij jou zie je ogen stralen je bent verlieeeeeefd hahaahah.
Sana: hou op man.. ik ben niet verliefd hahah

09-01-2008, 20:56
ik ging naar huis ik ging me moeder een beetje helpen me telefoon ging af.
TRIIIIIIIIINNGG TRIIIIIIIIIIIIINNGG!!
Sana: ja halloo?
Brahim: heey sana..
Sana: heeyy bahim,,
Brahim: Alles goed?
Sana: Goed hmdl met jou??
Brahim: goed goed..
Sana: oke dan..
Brahim: ewa wat heb je gedaan vandaag..
Sana: niks niks en jij..
Brahim: niks bijzonders nadat ik van jullie weg ging..
Sana: haha je was wel verlegen he..
Brahim: hahah ewa saffie als ik alleen met je was dan was ik anders dan zou ik veel praten..
Sana: hahah..
we waren zolang met elkaar in gesprek gewoon 5 uurtjes lang onze eerste gesprek leek net alsof we elkaar jaren kende.. hij begon over players dat ie jongens enzo haar die meisjes rare dingen aandoet hij liet iedergeval merken dat ie niet zo was.. en ik geloofde al die dingen die hij zei en daardoor begon ik hem leuk te vinde. alleen ik zei niets want ik wou het eigenlijk niet.. ik ging slapen want ik moest de volgende dag naar school gelukkig was moest ik pas om 1 uur beginnen want ik sliep pas om half 5..

Volgende dag:
Smsje van brahim:
Goeiemorgen gekkie..
Heb je lekker geslapen ik heb me verslapen man..
ik spreek je nog wel xx brahim..

Smsje terug:
Heey Monkey hahahha..
ik heb heerlijk geslapen ik ga zo na school..
goed je best doen
xx sana..

14-01-2008, 13:14
moet ik verder gaaann??

Pagina's : [1] 2