Bekijk volle/desktop versie : Niet geaccepeteerd door famillie .



Pagina's : [1] 2

03-01-2008, 12:59

Halloo dames / heren

ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden :

Ik ben 17 jaar my vriend 22
hy is marokkaans ( arabier ) ik half turks kwart canadees kwart nl
tussen ons gaat het goer maar zyn famillie die accepteerd my niet helemaal ik ben daar ''niet welkom'' om het zo te zegge zo'n gevoel geven ze my en die broer die heeft dat rechtstreeks gezegt .

hoe moet ik hier mee omgaan ik weet het niet ..
moet er iets van zeggen of wat help mij

bedanktt alvast..


03-01-2008, 13:00


soo wat een combi zeg
enige wat ik kan zeggen wees geduldig komt goed!

03-01-2008, 13:01

Citaat door mohand_aboharie:
Je bent 17 jaar , ben je al wel zindelijk ?


haha rustig

03-01-2008, 13:02
hij kan de bak invliegen

03-01-2008, 13:03


heb je toekomstplannen met hem?

03-01-2008, 13:04

Citaat door Nassira0099:
Je moet er sowieso tijd over heen laten gaan. Als de liefde tussen jou en je vriend echt is dan zullen zij dat gauw genoeg zien. Vooral als jullie allebei serieuze stappen aan het ondernemen zijn en laten zien dat jullie voor elkaar kiezen en daar ook daadwerkelijk voor de volle 100% voor gaan. Alleen dat zal jullie relatie doen slagen en de acceptatie bij beide families zal dan in gang gezet worden.

Daarnaast is het ook wel goed om te kijken wat de gewoontes zijn van de turkse gezinnen en daar je plekje in te vinden. Zo laat je openheid en acceptatie van jouw kant zien.

Het komt wel goed.


bedankt voor je reactie sgat (K)

03-01-2008, 13:11

Citaat door Nassira0099:
Je moet er sowieso tijd over heen laten gaan. Als de liefde tussen jou en je vriend echt is dan zullen zij dat gauw genoeg zien. Vooral als jullie allebei serieuze stappen aan het ondernemen zijn en laten zien dat jullie voor elkaar kiezen en daar ook daadwerkelijk voor de volle 100% voor gaan. Alleen dat zal jullie relatie doen slagen en de acceptatie bij beide families zal dan in gang gezet worden.

Daarnaast is het ook wel goed om te kijken wat de gewoontes zijn van de turkse gezinnen en daar je plekje in te vinden. Zo laat je openheid en acceptatie van jouw kant zien.

Het komt wel goed.



Dit klopt, bij mij in de famillie was het ook zo gegaan, alleen mijn neef heeft toch doorgezet, en is uiteindelijk getrouwd met de vrouw van zijn dromen.

je moet alleen zelf geduld hebben, dan kan alles goed komen. succes!!

03-01-2008, 13:11

Citaat door BarbiePopje:
heb je toekomstplannen met hem?


ja hy wilt me verloven hy praat daar afentoe over en dan vraagt hy of ik ja zou zeggen dan zeg ik ja ik wil dat want ik hou na een jaar al heel veel van hem en hy ook van my

03-01-2008, 13:12
So hey, multicultureel

03-01-2008, 13:13
't komt wel goed

03-01-2008, 13:13

Citaat door roosje_r:
Dit klopt, bij mij in de famillie was het ook zo gegaan, alleen mijn neef heeft toch doorgezet, en is uiteindelijk getrouwd met de vrouw van zijn dromen.

je moet alleen zelf geduld hebben, dan kan alles goed komen. succes!!


ja je hebt gelijk is egt goed van je neef want het is niet makkelijk
je hebt toch liever dat je er welkom bent ..
want de rest van zijn famillie zyn allemaal welkom

03-01-2008, 13:17
Je bent nog aan het puberen.

03-01-2008, 13:17



Citaat door Charisje_:
ja je hebt gelijk is egt goed van je neef want het is niet makkelijk
je hebt toch liever dat je er welkom bent ..
want de rest van zijn famillie zyn allemaal welkom



Wie heeft jou dan verteld dat het leven makkelijk is?? voor wat hoort wat.

Je moet het gewoon tijd geven, want het zal allemaal goed komen.
Je moet blij zijn dat ze je het huis niet uischoppen, want dat zou pas moeilijk zijn.

03-01-2008, 13:17
misschien moet de familie nog wennen, maar komt inshallah goed

03-01-2008, 13:19
zoek iemand van je eigen volk meer niet .. er lopen genoeg turken rond... thats it ... wat wil je doen je hebt geen keuze wil je met hem vluchten naar andere land met 0 cent op zak haha

Pagina's : [1] 2