Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen aan een.....



Pagina's : [1] 2

03-01-2008, 00:12
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik ben zelf getrouwd en ik wete hoe het is om op iemand te wachten waar je zielsveel van houdt.
Ik ken iemand die ook graag met zijn vriendin wil trouwen. Hij houdt zielsveel van haar. Hij probeert van alles, maar hij kan de stap niet nemen. Hij heeft van die periodes dat ie despressief is. Hij vindt dat ze beter verdient. Als ie zich iets beter voelt, dan wil hij alleen bij haar zijn.

Hij kan de stap niet nemen om haar hand te vragen.

Kent iemand een refki of heb je via via gehoord dat mensne ook zijn geholpen door een refki, alstublieft aarzel niet en stuur mij een PM.

Met jouw hulp, kun je een verliefde stel helpen.

Zie jullie reactie's graag tegemoet.


Bedankt!!!

03-01-2008, 00:16


kan hij dat niet doen als hij in een goede bui is?

03-01-2008, 00:18
Hij kent niemand. Vandaar deze oproep!

Misschien dat iemand een refki kent die hem kan helpen.

03-01-2008, 00:28

Citaat door Chadit:


Kent iemand een refki of heb je via via gehoord dat mensne ook zijn geholpen door een refki, alstublieft aarzel niet en stuur mij een PM.


ik zie het al voor me:

"Alstublieft meneer rfki, help me om deze mooie sma te hosselen, vertel me jouw beste verstiertrucs zodat ik morgen ook kan scoren"


ach kom op man, je gaat tochh niet voor zulke dingen naar een imam?

03-01-2008, 00:31


Misschien een optie om langs de dichtbijste moskee te gaan? Daar is tenslotte ook een lefkih aanwezig. Of misschien gewoon een psychiater zien?

Verder kan ik je helaas niet helpen. Het is wel lastig zo'n situatie. Allah yeshfih w kemmel belkheer.

03-01-2008, 00:47
wattttttttttt belachlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

hoeso refki als die vent echt van haar houd dan zal hij wel om haar hand vragen en anders niet... ewa safé beter niet doen meid en moei jouw niet in hun zaken is best van al je kan wel raad enzo geven maar toch niet zelf gaan samen smelten niet doen bad chose

03-01-2008, 01:00
Zoiets heet, hij wil NIET met haar trouwen. Taz marokkanen gooien alles gelijk op voodoo, terwijl ze gewoon geflasht worden!!

03-01-2008, 19:17
Commentaar houd je maar voor je.
Ik vroeg of je iemand kent. Als dat niet zo is bemoei dan met je eigen zaken.

Mensen die graag willen helpen hoor ik graag hun reactie.

Als je niets te melden hebt dan reageer dan niet!!!

03-01-2008, 19:22

Citaat door ingenieur:
ik zie het al voor me:

"Alstublieft meneer rfki, help me om deze mooie sma te hosselen, vertel me jouw beste verstiertrucs zodat ik morgen ook kan scoren"


ach kom op man, je gaat tochh niet voor zulke dingen naar een imam?





03-01-2008, 19:27

Citaat door ingenieur:
ik zie het al voor me:

"Alstublieft meneer rfki, help me om deze mooie sma te hosselen, vertel me jouw beste verstiertrucs zodat ik morgen ook kan scoren"


ach kom op man, je gaat tochh niet voor zulke dingen naar een imam?



ahahahahahahaahhaahahahahhaahahahahahahahahahahhaa hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahha haahahahhahahaaha

03-01-2008, 22:19
Tering, dat mens vraagt of iemand wat weet, en dan gaan jullie allemaal zo stom reageren. Ieg tfoe

04-01-2008, 00:27
Fijn dat er ook mensen reageren die niet gelijk beoordelen en conslusie' trekken.

Thanks Soumaya

04-01-2008, 00:30


Haram!

Ik wens je daarom geen succes

04-01-2008, 00:33
Allah heeft alles in de hand niet jij.
Je kan iemand nog zoveeeel succes wensen als allah het niet wil dan gebeurt het ook niet!

04-01-2008, 00:37

Citaat door Chadit:
Allah heeft alles in de hand niet jij.
Je kan iemand nog zoveeeel succes wensen als allah het niet wil dan gebeurt het ook niet!



Goedzo! Allah swt heeft alles in de hand, dus waarom de shaytaan volgen.

Het is een van de grootste zondes om in allah swt's zaken te gaan bemoeien en dat doen jullie nu door een shaytaan in te schakelen die zich imaam noemt en allah swt's geschrift te verbreken..

Denk na voordat je zulke grote stappen onderneemt

Wasalaam.

Pagina's : [1] 2