Bekijk volle/desktop versie : Shopping centre wijnegem



Pagina's : [1] 2

02-01-2008, 21:42
Hey dames!!!!


Morgen beginnen de solden en wilde vragen hoe het is om een dagje met de solden in de shopping centre door te brengen?

Zijn er dan ook echt leuke koopjes enzo.???

02-01-2008, 21:47


NIemand??????????? :s

02-01-2008, 21:50
goed
Meir is beter

02-01-2008, 21:52

Citaat door hafida_123:
goed
Meir is beter



Beter waarin???? In de koopjes of in het vinden van iets of drukte?

02-01-2008, 21:55


Als je graag ergens warm binnen zit is shopping center wijnegem beter. Heb je graag eens frisse wind dan zou ik naar de meir gaan.

Het is allebei gezellig

02-01-2008, 21:56
Meir is beter..

Maar Wijnegem is ook goed. Ik zou zeggen: ga naar de Meir en als je klaar bent naar Wijnegem. Ze blijven tot 10 uur open denk ik.

En thats it, na 1 dag is meestal alles weg hahaha.

02-01-2008, 21:58
en bereid je voor op vechtpartijen
marokkanen, turken, ..
iedereen maakt ruzie met iedereen

02-01-2008, 21:58

Citaat door MoCrOgIrLiE:
Meir is beter..

Maar Wijnegem is ook goed. Ik zou zeggen: ga naar de Meir en als je klaar bent naar Wijnegem. Ze blijven tot 10 uur open denk ik.

En thats it, na 1 dag is meestal alles weg hahaha.



Hahahah zo erg daar!!?? Maar waar zijn de leukste dingen te vinden?? emir of wijnegem. ik heb baytje bij, denk dat shopping centre beter is voor haar niet?

02-01-2008, 21:59

Citaat door hafida_123:
en bereid je voor op vechtpartijen
marokkanen, turken, ..
iedereen maakt ruzie met iedereen




a rasoullahhhh, jij maakt me bang

02-01-2008, 22:00

Citaat door dynamitegirl:
Hahahah zo erg daar!!?? Maar waar zijn de leukste dingen te vinden?? emir of wijnegem. ik heb baytje bij, denk dat shopping centre beter is voor haar niet?


Hahaha erg is nog zacht uitgedrukt.. Ze vechten zelfs om kleren (mgharba). Het is op de meir echt druk druk druk. En in Wijnegem is het minder druk. Maar ik vind dat er leukere dingen zijn op de Meir dan in Wijnegem. Maar das mijn mening.

Shopping center is binnen dus is beter voor de baby, I guess. :-)

02-01-2008, 22:01

Citaat door dynamitegirl:
a rasoullahhhh, jij maakt me bang


deuhh bij koopjes altijd
een keertje 2 marokkaanse meiden voor een jasje dat 25 euro kost -70% in h&m hahahaha
CHICKFIGHT HAHAHA

02-01-2008, 22:04

Citaat door hafida_123:
deuhh bij koopjes altijd
een keertje 2 marokkaanse meiden voor een jasje dat 25 euro kost -70% in h&m hahahaha
CHICKFIGHT HAHAHA




Alajemaaa mocros tog, en dan een week later zie je er eentje lopen helemaal mank, met hetzelfde jasje aan, blauw oog, gebroken neus en mist een lok haar!!!


Stel je voor!!!!

02-01-2008, 22:05



Citaat door dynamitegirl:
Alajemaaa mocros tog, en dan een week later zie je er eentje lopen helemaal mank, met hetzelfde jasje aan, blauw oog, gebroken neus en mist een lok haar!!!


Stel je voor!!!!


HAHA
inderdaad ze doen er alles voor

02-01-2008, 22:07

Citaat door hafida_123:
deuhh bij koopjes altijd
een keertje 2 marokkaanse meiden voor een jasje dat 25 euro kost -70% in h&m hahahaha
CHICKFIGHT HAHAHA


Hahahaha wollahila! Die vechten daar terplekke hé, echt waar, getrek, geduw... En de eerste dag is alles overhoop en de leukste (meeste) dingens weg.

Alhayawaan worden ze bij de solden.

02-01-2008, 22:09

Citaat door MoCrOgIrLiE:
Hahahaha wollahila! Die vechten daar terplekke hé, echt waar, getrek, geduw... En de eerste dag is alles overhoop en de leukste (meeste) dingens weg.

Alhayawaan worden ze bij de solden.




wahahahahah Ik ben bang dat ik naar shopping centre ga en dat ik daar niets leuks vind, teriwjl jullie aan het vechten zijn bij de meir!! wahahahaha

In welk beest verander jij?

Ik zou kiezen voor de Lion

Pagina's : [1] 2