Bekijk volle/desktop versie : Watvoor soort topics mis jij hier op Islam & Ik?



Pagina's : [1] 2 3

02-01-2008, 17:05
Telkens als ik een bezoekje breng aan Islam & Ik zie ik dezelfde topics. Is het een gebrek aan creativiteit? Een gebrek aan kennis? Liefde voor juist alleen zulks soort topics? Is er een liefde voor constant in herhaling te vallen? Wie kan het me vertellen?

Ik stel te veel vragen zie ik. De hoofdvraag luidt;

Watvoor soort topics mis jij hier op Islam & Ik?

Ik ben best benieuwd naar wat mijn broeders en zusters meer wensen te lezen..

02-01-2008, 17:11


ziek....


niet iedereen leest alle topics en bovendien, sommige topics lijken op mekaar, maar bevatten niet altijd het antwoord wat men zoekt, dus opent diegene zelf maar een nieuwe topic.

ik mis hier serieuze topics

02-01-2008, 17:21
Hahaha!! Valt best mee hoor

Dat begrijp ik maar veelal gaat het over hetzelfde onderwerp. Er is weinig nieuws en ik denk dat mensen daar wel naar verlangen. Zaken die zij graag willen lezen etc.

Wat versta je onder serieus?

02-01-2008, 17:30

Citaat door The_Rebel:
Hahaha!! Valt best mee hoor

Dat begrijp ik maar veelal gaat het over hetzelfde onderwerp. Er is weinig nieuws en ik denk dat mensen daar wel naar verlangen. Zaken die zij graag willen lezen etc.

Wat versta je onder serieus?


nou iig niet van die sophia-topics

maar goed, k denk niet echt dat er een algemene behoefte is, men stelt gewoon zijn vraag en dat kan nog weleens een veelbesproken onderwerp zijn ja. met dingen plaatsen bereik je meestal niet veel. men leest het niet. tenzij je kort en krachtig blijft. dus doe je best

02-01-2008, 17:40



Citaat door moi_85:
nou iig niet van die sophia-topics

maar goed, k denk niet echt dat er een algemene behoefte is, men stelt gewoon zijn vraag en dat kan nog weleens een veelbesproken onderwerp zijn ja. met dingen plaatsen bereik je meestal niet veel. men leest het niet. tenzij je kort en krachtig blijft. dus doe je best


Ik ben te lang weggeweest wat zijn sophia-topics? Soefie wela?

Buiten hun vragen om valt er ook zoveel te leren. Ik denk dat alles wat je meepikt alleen een verrijking is voor jezelf. Met dat laatste ben ik wel eens het zijn meestal lappen teksten van drie a vier posts die de mensen niet lezen. Wellicht kan iedere topicstarter daar vanaf heden aan denken.

Maar vertel me Moi85 is er echt geen enkel onderwerp dat je interesseert en wat jij verstaat onder een serieuze topic..

02-01-2008, 17:56

Citaat door The_Rebel:
Telkens als ik een bezoekje breng aan Islam & Ik zie ik dezelfde topics. Is het een gebrek aan creativiteit? Een gebrek aan kennis? Liefde voor juist alleen zulks soort topics? Is er een liefde voor constant in herhaling te vallen? Wie kan het me vertellen?

Ik stel te veel vragen zie ik. De hoofdvraag luidt;

Watvoor soort topics mis jij hier op Islam & Ik?

Ik ben best benieuwd naar wat mijn broeders en zusters meer wensen te lezen..

Het mag wel wat sireuzerr hierso.. Walakien wat ik meestal hierzo zie discussies waar geen einde aan komt jammer genoeg.
Allahu’l musta3aan.

Wa'ailkoemsallaam.

02-01-2008, 17:57

Citaat door The_Rebel:
Ik ben te lang weggeweest wat zijn sophia-topics? Soefie wela?

Buiten hun vragen om valt er ook zoveel te leren. Ik denk dat alles wat je meepikt alleen een verrijking is voor jezelf. Met dat laatste ben ik wel eens het zijn meestal lappen teksten van drie a vier posts die de mensen niet lezen. Wellicht kan iedere topicstarter daar vanaf heden aan denken.

Maar vertel me Moi85 is er echt geen enkel onderwerp dat je interesseert en wat jij verstaat onder een serieuze topic..


sophia is die joodse freak die hier vaak ronddwarrelt met haar onzin.

als je iets leest pak je het inderdaad op en dat is alleen maar goed, lakin je vergeet dingen snel. daarom inderdaad gewoon kort en krachtig, dan vergeet je t meestal niet zo snel. incha'allah

er zijn genoeg onderwerpen, zoals rechten en plichten van de vrouw en dergelijke. lakin dat bestaat ook weer uit zoveel onderdelen, dat er ook weer zoveel topics over zijn.

met serieus bedoel ik zonder onzin en gedoe van de koeffar. (ja ik heb ook veel onzin te melden, weet ik.)

p.s toch maar weer teruggekomen op islam&ik? was je uitgekeken bij t o-hoekje?

02-01-2008, 18:07
Topic's met goede informatie, met daliel enzo. Dingen die je in het dagelijks leven kunt gebruiken, het is niets voor niets Islam&Ik. Anders heette het wel Islam&DingenDieJeTochNooitGebruikt.


02-01-2008, 18:11

Citaat door dutchSaliha:
Topic's met goede informatie, met daliel enzo. Dingen die je in het dagelijks leven kunt gebruiken, het is niets voor niets Islam&Ik. Anders heette het wel [COLOR="Black"]Islam&DingenDieJeTochNooitGebruikt.

[/color]



02-01-2008, 18:15

Citaat door moi_85:
sophia is die joodse freak die hier vaak ronddwarrelt met haar onzin.

als je iets leest pak je het inderdaad op en dat is alleen maar goed, lakin je vergeet dingen snel. daarom inderdaad gewoon kort en krachtig, dan vergeet je t meestal niet zo snel. incha'allah

er zijn genoeg onderwerpen, zoals rechten en plichten van de vrouw en dergelijke. lakin dat bestaat ook weer uit zoveel onderdelen, dat er ook weer zoveel topics over zijn.

met serieus bedoel ik zonder onzin en gedoe van de koeffar. (ja ik heb ook veel onzin te melden, weet ik.)

p.s toch maar weer teruggekomen op islam&ik? was je uitgekeken bij t o-hoekje?


Oooooh zij. Weinig aandacht aanbesteden lijkt mij het best anders kan je nog liever bij het onzinhoekje rondsurfen, beleef je meer plezier aan

Ik ben het met je eens

Dat is idd een breed onderwerp maar vereist denk ik ook de nodige kennis die velen van ons niet bezitten mijns inziens, maar ik kan ernaast zitten. Allen dragen we ons steentje bij aan de onzin.

Laat de koeffar links liggen en besteed je tijd liever met de broeders en zusters. Althans in het uitwisslen van kennis met de zusters doe je maar wat je wilt hehe - alleen dragen we onze steentje bij aan het onzin die hier wordt geproduceerd.

Ps. Ik ben nooit echt weggeweest maar bezocht het enkel minder. De reden lijkt me duidelijk. De afgelopen dagen heb ik weer zin in Islam & Ik


Citaat door dutchSaliha:
Topic's met goede informatie, met daliel enzo. Dingen die je in het dagelijks leven kunt gebruiken, het is niets voor niets Islam&Ik. Anders heette het wel Islam&DingenDieJeTochNooitGebruikt.



Kan je dat misschien toelichten? Wat versta jij onder topic' met goede informatie? En dingen die we in het dagelijks leven kunnen gebruiken..

02-01-2008, 18:20
Nou, met goede daliel enzo. En dingen over de Sahabah en de Vrome Voorgangers. Dingen waardoor je actief je levensstijl zal/kunt veranderen...

02-01-2008, 18:20
Het zit vol met undercover kaffirien hier dat is het ergste van alles.

wassalaam alikoum

02-01-2008, 18:23



Citaat door Oum_Sayfudien:
Het zit vol met undercover kaffirien hier dat is het ergste van alles.

wassalaam alikoum


undercover

die heb je zo door hoor, stelletje amateurs, maar goed daarom moet je t alleen geloven als er daliel bij staat, en voor de rest negeren. ja is irritant weet ik, maar goed

02-01-2008, 18:26

Citaat door moi_85:
undercover

die heb je zo door hoor, stelletje amateurs, maar goed daarom moet je t alleen geloven als er daliel bij staat, en voor de rest negeren. ja is irritant weet ik, maar goed




Geloof mij lieve zuster als ik je zeg dat hier zelfs mensen zitten die niqaab en broeken boven de enkels dragen en baard hebben maar die andere nicks aanmaken en spreken als een ongelovige en weer een islamtische nick hebben waar ze spreken als geleerden. Het is hier nooit 100% te vertrouwen maar voor de rest heb je gelijk.

wassalaam alikoum

02-01-2008, 18:31

Citaat door Oum_Sayfudien:
Geloof mij lieve zuster als ik je zeg dat hier zelfs mensen zitten die niqaab en broeken boven de enkels dragen en baard hebben maar die andere nicks aanmaken en spreken als een ongelovige en weer een islamtische nick hebben waar ze spreken als geleerden. Het is hier nooit 100% te vertrouwen maar voor de rest heb je gelijk.

wassalaam alikoum


jah klopt, die mensen zijn taqwa-loos of de sjaitan in hun is gewoon sterk

ik vertrouw t hier eigenlijk maar nog voor 20% ofzo, als er daliel bij staat, geen probleem natuurlijk, lakin dat staat er haast nooit bij. ik stel mijn vragen altijd op islam city.nl, das wat betrouwbaarder, wallahu a3lam

wa aleikom assalaam

Pagina's : [1] 2 3