Bekijk volle/desktop versie : HELP!! canvas-doeken

02-01-2008, 00:12
Hoi mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!! Mijn ouders hebben een nieuwe bank en ik wil ze wat cadeau doen... dat is het volgende:

Foto op canvas, nu is het zo dat de bank één zijde heeft van 4 meter en nu wil ik dat er 4 doeken komen als hieronder... (die baby) maar dán met een qur'an tekst... het moeten dus 4 delen worden... en ieder stuk (plaatje/tekst) moet minimaal 200 kb zijn... bv: la illaha il Allah, ieder stukje op een apart deel... lukt dit niet, kom dan alsjeblieft met andere suggesties!! Ik heb het echt nodig...

Alvast bedankt

04-01-2008, 14:18

Citaat door wajow:
dat is dan veel werk dus de baby foto moet uit de foto gehaald worden en dan bewerkt worden met de tekst eronder la illaha il Allah..

en het moet minder dan 200kb zijn en het moet 4 meter breed zijn en hoe hoog mag het worden ??

lieve sgat ik denk niet dat je hiervoor gratis hulp zal krijgen ik denk dat je wel ongeveer 900 euro kwijt zal raken voor het design..

maar ik kan wel een leuke prijsje voor je maken

MvG wajow.nl

Pm me maar voor vragen

7cuma met je 900 euro. Ik zou voor het ontwerpen niet meer dan 50 euro betalen voor alles. Ze is geen bedrijf....het is gewoon een kado voor haar ouders.

Het drukken op canvas is niet goedkoop, vooral als je 4 stukken wilt hebben.

Je kunt delen nemen van 90cm bij 60cm en dan kom je uit op 47 euro per stuk.
http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/?gclid=CKPr9ZvT3JACFQg_MAodsWdsPQ
http://www.linnenfotoschilderij.nl/prijzen.html?gclid=CI_LpMPU3JACFQKVMAodnANbQQ

Je kunt ook die van 90cm bij 90cm nemen maar dan kom je alleen voor het drukken al uit op 360 euro.

04-01-2008, 15:02

Citaat door wajow:
dat is dan veel werk dus de baby foto moet uit de foto gehaald worden en dan bewerkt worden met de tekst eronder la illaha il Allah..

en het moet minder dan 200kb zijn en het moet 4 meter breed zijn en hoe hoog mag het worden ??

lieve sgat ik denk niet dat je hiervoor gratis hulp zal krijgen ik denk dat je wel ongeveer 900 euro kwijt zal raken voor het design..

MvG wajow.nl

Pm me maar voor vragen

denk je dat het zo makkelijk is Zomaar designen, je moet wel verstand hebben van zaken jongen, kijken of je het weet . Wat voor kleuren schema moet je hebben ? : CMYK of RGB? Hoe groot moet het canvas op photoshop zijn? Wat voor resolutie? Weet je hoemoeilijk dit is. Misschien weet je het ook weer wel kan ook

04-01-2008, 23:17

Citaat door wajow:

MvG wajow.nl

Pm me maar voor vragen

900!! waar heb JIJ het over...

de doeken kan ik inderdaad, wat door iemand al is gezegd, voor ongeveer 50 euro per stuk laten maken, het enige wat ik moet hebben, is hetgeen erop moet komen!! desnoods neem ik 4x een wallpaper, van goede kwaliteit, die ik erop plaats...

Ik wou origineel zijn, maar 900 euro, wallahila hsoema

06-01-2008, 18:01

Citaat door wajow:

MvG wajow.nl

Pm me maar voor vragen

al verkoop je jezelf dan ben je niet eens de helft waard van het bedrag wat je noemde...zielige

06-01-2008, 21:22

Citaat door wajow:
RGB moet het zijn resolutie moet 300 of meer zijn
kan niet op photoshop want de het gaat via pixels en als je een tekleine document aanmaakt zal het vaag zijn als tie uitgerekt wordt ..

het moet in indesign worden gemaakt
de bestand moet 200 KB bevatten dat kan al zowiezo niet met phtoshop want die trekt te veel KB's
Indesign is de enige waar je het mee moet doen

Spandoeken laten maken is niet 1 2 3..
900 is een normale prijs voor een design..

ik weet jullie marokkanen willen alleen maar 2 euro uitgeven voro iets
dit soort dingen kom niet uit de lucht vallen het moet in je vingers zitten en dit hebben ze alleen op HBO niveau en geen MBO niveau ofzo..

Dus kom niet lopen zeiken dat 900 euro veel is want als je dat niet kan uitgeven zou ik maar een andere kado verzinnen

mooi plan heb je om je ouders blij te maken maar dit is niet makkelijk..
alleen maar bedrijven doen dit en mensen die dat heel voor je maken voor 50 euro zal wel geen ervaren persoon zijn

dus mensen ga AUB niet lopen afkraken als jullie het veel vinden
ik hou niet er van als mensen mij gaan beledigen voor gek persoon of wat dan ook..
zoek het maar zelf op bij google ofzo..
dan zal je van zelf zien dat het nog duurder is dan 900 euro

Veel succes verder mensen

MvG Wajow

Idd, wajow heeft gelijk.

kleuren in CMYK zijn duur, per pot is da ongeveer â¬250. je kan het goedkoop laten maken (design) bv iemand die je kent, ma wa duur is, zijn de kleuren....

07-01-2008, 10:19
Dat is toevallig ik ben ook al een tijd op zoek naar foto's van minimaal 200 kB en maximaal 15 mB voor om op canvas te drukken. Heeft iemand mooie foto's die ik hiervoor kan gebruiken. Iets met bloemen of natuur of iets voor de keuken met fruit of groente.