Bekijk volle/desktop versie : Auw men buik....



Pagina's : [1] 2

01-01-2008, 23:59
Ik heb zoveeeeeel vlees gegeten

HAPPY NEW YEAR people!!!

ik heb een grandioze leuke gesellige oud en nieuw gevierd met mijn familie en ze zijn NU pas vertrokken

wat hebben wij veel gegeten veel gedronken veel waterpijp gerookt veel gedanst lol gemaakt spelletjes gespeelt

KORTOM het was geweldig!!

en wat was ik blij dat we het niet in Twente hebben gevierd....het was veranderd in een ware spokenbuurt door de mist..gelukkig is men familie ongedeerd gebleven

Nouh ik hoop dat ons weer een leuke m.nl jaar voor de deur staat !

Liefs,
Nysha

02-01-2008, 00:01


Wil je soms een kusje op je buik, darling?

Leuk om te lezen dat je een leuke avond gehad hebt. Ik wens jou ook een gelukkig en gezond nieuw jaar! Maak er wat moois van!!

02-01-2008, 00:04

Citaat door Hnina:
Wil je soms een kusje op je buik, darling?

Leuk om te lezen dat je een leuke avond gehad hebt. Ik wens jou ook een gelukkig en gezond nieuw jaar! Maak er wat moois van!!


ohw I love kisses on my belly


hahah heb jij nog een leuke avond gehad?

Ik wens jou niets minder toe!


02-01-2008, 00:05

Citaat door Nysha:
ohw I love kisses on my belly


hahah heb jij nog een leuke avond gehad?

Ik wens jou niets minder toe!




Thanks a lot!! Ik heb de avond doorgebracht met mijn man voor de buis.. that's it.. Desondanks heb ik me wel vermaakt..

Do you love kisses on your belly? Oelala.. Do you have a nice belly?

02-01-2008, 00:07


hnina als ik daar nu verder op inga ga ik helemaaaaaaaaaal offtopic

02-01-2008, 00:09

Citaat door Nysha:
hnina als ik daar nu verder op inga ga ik helemaaaaaaaaaal offtopic



Saffi saffi.. Ik zeg al niks meer!

02-01-2008, 00:18

Citaat door Nysha:
Ik heb zoveeeeeel vlees gegeten

HAPPY NEW YEAR people!!!

ik heb een grandioze leuke gesellige oud en nieuw gevierd met mijn familie en ze zijn NU pas vertrokken

wat hebben wij veel gegeten veel gedronken veel waterpijp gerookt veel gedanst lol gemaakt spelletjes gespeelt

KORTOM het was geweldig!!

en wat was ik blij dat we het niet in Twente hebben gevierd....het was veranderd in een ware spokenbuurt door de mist..gelukkig is men familie ongedeerd gebleven

Nouh ik hoop dat ons weer een leuke m.nl jaar voor de deur staat !

Liefs,
Nysha


Waterpijp roken doe jij dat? dan geef me maar eens uitleg want DAT wil ik persé proeven

02-01-2008, 00:22

Citaat door badger1:
Waterpijp roken doe jij dat? dan geef me maar eens uitleg want DAT wil ik persé proeven

wat moet ze eraan uitleggen? valt niets aan uit te leggen toch..

02-01-2008, 00:23
Eerst vette plezier en daarna auw me buikje....gelukkig is dat niet dagelijks he meid???

02-01-2008, 00:23
uhmm jad dat is een waterpijp en dat rook je hahahah de mannen bij ons thuis doen dat zeeer regelmatig...ik doe het alleen op zulke gelegenheden...lekker hoor

02-01-2008, 00:24

Citaat door sousialll:
Eerst vette plezier en daarna auw me buikje....gelukkig is dat niet dagelijks he meid???


ik ga morgen joggen .....zoveeeeel vleees en het bleef maar doorgaan dat we pas vanavond onze oliebollen hebben gebakken

hoe was die van jullie??

02-01-2008, 00:33

Citaat door badger1:
Waterpijp roken doe jij dat? dan geef me maar eens uitleg want DAT wil ik persé proeven

Ik heb dat ooit eens bij een marokkaanse vriendin gerookt...........haar man is een Syrier..........en ze zei dat het appeltjes waren........... maar vond er niets aan.........
Toen ik het zei tegen mijn man keek ie dus je hebt gerookt

02-01-2008, 00:36



Citaat door Nysha:
ik ga morgen joggen .....zoveeeeel vleees en het bleef maar doorgaan dat we pas vanavond onze oliebollen hebben gebakken

hoe was die van jullie??


We hebben t met me ouders gevierd en daarna na een kennis gegaan.Lekker onder de meiden verder gevierd...Heb ook te veel gegeten de laatste paar dagen.Gisternacht had ik last van buikkrampen.

02-01-2008, 00:42

Citaat door cuisinetje:
Ik heb dat ooit eens bij een marokkaanse vriendin gerookt...........haar man is een Syrier..........en ze zei dat het appeltjes waren........... maar vond er niets aan.........
Toen ik het zei tegen mijn man keek ie dus je hebt gerookt


het is idd appelsmaak tabak...wij laten tabak van men broer per post uit syrie bezorgen hihiiihi

je moest de rook eens zien thuis van de 2 waterpijpen en 2 binnenhuis barbecues

je moet het leren roken

02-01-2008, 00:43

Citaat door sousialll:
We hebben t met me ouders gevierd en daarna na een kennis gegaan.Lekker onder de meiden verder gevierd...Heb ook te veel gegeten de laatste paar dagen.Gisternacht had ik last van buikkrampen.


gesellug...!!!!

echt hoor...eten is too much

ik zal morgen foto's plaatsen ben nu te moe van onze "tafels"

we zaten op de grond op matrassen

Pagina's : [1] 2