Bekijk volle/desktop versie : Fotografie: vakantie foto's Marokko



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

06-01-2008, 21:03

Citaat door b0uchra:
Dit jaar hebben we niet lang hoeven wachten, gelukkig. De vorige keer kwamen we om 7 uur in de ochtend aan en vertrok dat rotding pas om 5 in de middag. Brandende zon, chagrijnige marokkanen, de restanten van alles wat er in de kofferbak zit naar binnen werken. Afschuwwwwelijk (maar stiekem geniet ik ervan )



Ik vond altijd dat het bij mn vakantie hoorde...al die "frustraties"....ik mis dat als ik per vliegtuig ga

06-01-2008, 21:44



Citaat door misfit:
ahhh echt mooi appo. sommige foto's komen me bekend voor, hebben we vast gereden

maar echt weird, die straat vol water. lijkt net een rivier


Waar staat jullie ouderlijk huis in casa als ik vragen mag?


Citaat door Lowa:
Dat dacht ik in de eerste instantie. Toen bedacht ik me weer: hoe rijdt die auto dan weg?



Hehe,
je wilt dan echt niet op de stoep staan als er zo'n SUV langsrijdt...
mits je tot in je onderbroek nat wilt worden XD

06-01-2008, 21:52

Citaat door ApolloniA:
Waar staat jullie ouderlijk huis in casa als ik vragen mag?


hmm ik weet het niet, ben er maar 1 keer geweest. zal 't eens aan m'n pa vragen! vlakbij een industrieterrein was het, waar ook een spoor loopt...

06-01-2008, 21:54

Citaat door Fashion_Victim:
Ik vond altijd dat het bij mn vakantie hoorde...al die "frustraties"....ik mis dat als ik per vliegtuig ga


+ overnachtingen op ongure spaanse parkeerplaatsen met la guardia civil die de hele tijd rondjes om je heen rijdt.

Wil ik voor geen goud of vliegtuig missen allemaal.

06-01-2008, 21:56


Jij bent dus casaouia? Misschien vandaar dat jij mijn hobahoba (echt als enige ook) herkende.



Citaat door ApolloniA:
Hola!
Ubermooie foto's!
Ik ga jullie es een handje helpen


Casablanca in December-rain, met een verstopte put ufkurs



Ziet er veeett uit.

06-01-2008, 21:59

Citaat door b0uchra:
Jij bent dus casaouia? Misschien vandaar dat jij mijn hobahoba (echt als enige ook) herkende.




Ziet er veeett uit.


Haha, 'bienvenue a casa ohohoo'
Maybe, vond het ook al tof dat jij (ook helaas als enige) hoba kende.

En ohja, na die hevige regenval wensten de mensen daar elkaar vaker 'Mabrouk Shta' dan Mabrouk l3id.

06-01-2008, 22:02
hallo
allemaal ik heb alleen foto's van dubai eb al 6 jaar niet na marokko geweest maar wie kan me vertellen hoe ik ze erop moet plaatsen

06-01-2008, 22:04
tof die wil ik graag zien, dubai lijkt me zo mooi.

check http://www.imageshack.us en dan de onderstaande link hier posten dmv 'image'

06-01-2008, 22:08

Citaat door ApolloniA:
Haha, 'bienvenue a casa ohohoo'
Maybe, vond het ook al tof dat jij (ook helaas als enige) hoba kende.

En ohja, na die hevige regenval wensten de mensen daar elkaar vaker 'Mabrouk Shta' dan Mabrouk l3id.


Haha, el hrig is denk ik persoonlijk favoriet, maar fine ghadi biya khouya is ook super, ofofof gnawa blues. Fuk it, gewoon allemaal.

Dat maakt ons extraextra exclusief.

! Arme mensen, ze zien niet wat voor mooie plaatjes het oplevert. Is dat jouw straat btw?

06-01-2008, 22:11

Citaat door Lady_Mii:
Ja, zo'n supergrote witte! Even kijken of ik 'n foto kan vinden.

Niet dus. Am I dillusional or what?
Ben het met je eens, trouwens, spontane foto's zijn het best. Anders gaat iedereen zo'n fake glimlach opzetten enzeau.


Anyway, heb ook nog een paar foto's van Marokko. De meeste zijn in absurd groot formaat, dus die moet ik nog verkleinen maar hier alvast een voorproefje:

Jammer!
Precies, haha.

Prachtig! Heb je nog meer foto's? =D

Citaat door ApolloniA:

Hehe,
je wilt dan echt niet op de stoep staan als er zo'n SUV langsrijdt...
mits je tot in je onderbroek nat wilt worden XD


06-01-2008, 22:27

Citaat door b0uchra:
Haha, el hrig is denk ik persoonlijk favoriet, maar fine ghadi biya khouya is ook super, ofofof gnawa blues. Fuk it, gewoon allemaal.

Dat maakt ons extraextra exclusief.

! Arme mensen, ze zien niet wat voor mooie plaatjes het oplevert. Is dat jouw straat btw?



Die jongens doen het goed.
Casa farida min naw3oeha, met al haar eigenaardigheden
Joah, kind of, mijn familie woont daar, wij zijn nog op zoek naar een woning.

Ohja, voor de fransgezinden;
dit kwamen we tegen toen we op appartementenjacht gingen:




07-01-2008, 16:43

Citaat door misfit:




zuid spanje




wahhaha ieder jaar als we richting marokko gaan, MOETEN we gewoon n foto maken van die stier daar achter.

07-01-2008, 17:47



Citaat door maroc lady:
wahhaha ieder jaar als we richting marokko gaan, MOETEN we gewoon n foto maken van die stier daar achter.


Same here! Wij deden ze altijd tellen

07-01-2008, 20:24
Mooi al die foto's

07-01-2008, 20:41
Ik wil naar marokkoooooooooooo

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29