Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Puistjessss



Pagina's : [1] 2

01-01-2008, 13:57
mensen k zit er opeens helemaal onder

wat kan ik doen wat is een wondermiddel alhoewel ik al bijn ALLES heb geprobeerd en in huis heb

01-01-2008, 18:44


Meid ik had er ook hele erge last van 4 jaar lang en het is nu eindelijk hamdoulilah gekalmeert je moet naar huisarts gaan zegge da je de pil niet mag slikke of niet werkt en dat je er onzeker van word en vraag naar een dermatoloog da is in de ziekenhuis die zijn daar in gespeciliseert! Succes

01-01-2008, 19:20
Wat je het beste kan doen is je huid niet te veel belasten. Als je té veel gaat proberen gaat het alleen averechts werken. Het is belangrijk dat het bacterie vrij blijft, dus ga er met een klein beetje alcohol over. Neem anders een stoombad voor je gezicht en doe daar eventueel kruiden bij, zo gaan al je poriën open staan. Oh ja en pas op met chocolade en vet eten, . Drink vooral veel water !

01-01-2008, 19:36
clinque = de beste

01-01-2008, 19:44


pfff k ben echt radeloos...ik zit er elke keer aan en krab het weg nu heb k alleemaal rode vlekken op me gezicht

ik heb iets nodig wat echt daadwerkelijk werkt als kost het me 100den euros als het waar werkt want aan troep/dingen die niet werken heb k al n fortuin aan uitgegeven

ik wil ook zo n gave gezichtshuid

PS ik lust geen chocolade, ik eet niet veel vettigs laat ik het zo zeggen k eet heel weinig en onregelmatig soms wel wat soms niks zoals vandaag niks gegeten alleen 2 pannekoeken en een halve broodje kaas...water drinken kan ik alleen in de warme tijden ben nl een kouklungel dus nu te koud voor

01-01-2008, 19:58
Misschien dat spul van Tell sell

Schijnt te werken, I dunno

01-01-2008, 20:00
lieve meid.. fabeltjes over chocolade veroorzaakt puisten etc is NIET WAAR.. heeft de huisarts mij meerdere malen verteld.

ik weet niet hoe oud je bent, maar als je ouder bent dan 16 jaar kan je de pil gebruiken. en daarnaast is slakkenslijm van tellsell ook goed..

die combinatie zorgt ervoor dat je binnen 3 maanden van je puisten en littekens afbent

xxx

01-01-2008, 20:17

Citaat door Bent_Nador89:
lieve meid.. fabeltjes over chocolade veroorzaakt puisten etc is NIET WAAR.. heeft de huisarts mij meerdere malen verteld.

ik weet niet hoe oud je bent, maar als je ouder bent dan 16 jaar kan je de pil gebruiken. en daarnaast is slakkenslijm van tellsell ook goed..

die combinatie zorgt ervoor dat je binnen 3 maanden van je puisten en littekens afbent

xxx



ja dat s waar!
ik wil liever niks slikken! heb een half jaar biergisttabletten genomen voor niks! ben er nu mee gekapt want hielp voor geen meter!
en slakkencreme heb k als eerste gekocht toen die net in was! hielp ook niet na maanden gebruiken! 3ed toen dertijd had ik niet eens puistjes maar wilde k gwn een stralende huid!

01-01-2008, 20:20

Citaat door Rifroosje:
Probeer de producten van Garnier Pure eens. Het bestrijdt onzuiverheden en de littekens die ze achterlaten. Je moet natuurlijk niet verwachten dat je van je puistjes af bent na drie dagen of zo, maar het helpt echt. Je moet het wel elke dag gebruiken, 's morgens en 's avonds. Je hebt een hele gamma van verzorgingsporucten die je kan gebruiken, zoals reinigingsgel, reinigingslotion, dagcreme, masker, enz.

Probeer het eens, zal ik zeggen. Deze producten zijn niet duur en helpen zeker.

Veel succes...


ik heb de hele lijn van garnier pure hier liggen! 6 producten
helpt het echt? want ik gebruik nu een mix van alles en nog wat als het maar helpt die lelijke puisten weg te krijgen...
dusik moet dn geduld hebben pff maar dat heb ik niet

01-01-2008, 20:43
Indien je last van acne is het een hormonale aangelegenheid. Er wordt gewoonweg te veel vet geproduceerd (door hormonen) waardoor je porien verstopt raken. Door het slikken van je pil wordt je hormoonhuishouding meer 'uitgebalanceert' waardoor de acne afneemt.

Acne komt dus van binnenuit en wordt veroorzaakt door hormonen die uit balans zijn. Eten en hygiene hebben hierbij een ondergeschikte rol.
Je kunt acne wel verergeren door eraan te pulken en te krabben. Door te veel producten te gebruiken zoals alcohol is ook niet goed. Alcohol zal je huid alleen nog maar meer irriteren, waardoor je meer last krijgt van puistjes.

Er zijn een aantal behandelmethoden;
-De pil (Yasmin of Diane35)
-Orale antibiotica (pillenkuur)
-Uitwendige antibiotica (verschillende soorten gels en cremes)
-Roccutane A (de hevigste pillenkuur)

Vraag aan je huisarts een verwijzing naar een dermatoloog. Deze zal een van de behandelingsmethoden toe passen. Het is daarnaast ook handig om een verwijzing te vragen aan je dermatoloog voor de huidtherapeut. Deze helpt je met het verzorgen van je gezicht en het verminderen van lidtekens => http://www.huidtherapie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemi d=33

01-01-2008, 20:44

Citaat door Rifroosje:
Heb geduld, meid. Ik ben zo'n 8 jaar geleden begonnen met Garnier Pure en ik gebruik het nog steeds. Ik wil niets anders. Je moet weten, ik had vroeger een probleemhuid. Een vette huid én wijde poriën.
Dus je moet niet vragen hoe ik mij schaamde om mijn meeëters en mijn glimmende huid! Ik ben begonnen met Garnier Pure en mijn huid verbeterde met de tijd.
Na een paar maanden kreeg ik zelfs complimenten over mijn huid. Ik kon het niet geloven. Ík kreeg complimenten. Ík, het meisje met een probleemhuid.
Mijn huid ging er beter uitzien, geen meeëters, geen vette huid. En dat allemaal door mijn Garnier Pure-producten. Ik gebruik ze nu al 8 jaar, en kan er geen afstand van doen. Ik moet wel zeggen dat ik mijn producten elke dag én nacht gebruik.

Ik ben tevreden over Garnier Pure, maar dat had je wel door, zeker?



hmm oke bedankt meid!
ik ga dan vanaf vanavond er ook mee beginnen inshaallah!
ik heb de face wash, reinigingslotion, dag en nachtcreme, sos stick en die pot met pads voor de t zones hier liggen....is dit voldoende?? en hoe moet ik deze dingen et beste gebruiken bijvoorbeeld die pads staat niet bij hoe wat en wanneer ik diem oet gebruiken.

01-01-2008, 21:22

Citaat door Rifroosje:
Mijn 'ritueel' is het volgende:

's morgens:
- gezicht wassen met Pure reinigingsgel (pompflacon)
- met een watje Pure poriënsluitende lotion aanbrengen
- dagcreme Pure aanbrengen

rond de middag:
- met een Pure pads mijn gezicht reinigen
(dit doe ik, omdat ik het gevoel heb dat mijn huid begint te glimmen)

's avonds:
- gezicht wassen met Pure reinigingsgel (tube)
- met een watje Pure poriënsluitende lotion aanbrengen
- nachtcreme Pure aanbrengen

Eens in de week gebruik ik de masker van Garnier Pure en de peeling-kit van Garnier Pure.

Dit alles lijkt heel veel werk, maar dat is het niet.



reigingsgel in tube en flacon? die flacon ken ik dan niet heb wel de tube..

hartstikke bedankt meid k ga jou ritueel toepassen

k ga die peelingkit morgen dan halen..
PS bij de kruidvat is deze week (althans eergister dus denk de hele week) alle garnier pure producten 1+1 gratig dus

01-01-2008, 21:56



Citaat door Rifroosje:
1+1 gratis? Ik weet wat ik morgen ga doen dan.

Ja, reinigingsgel in een pompfles. Het is geschikt voor dagelijks gebruik. De tube gebruik ik 's avonds, omdat dat een reinigingsgel is die dieper reinigt.



oow oke thnxx dan gak morgen die pompfles halen... ja ik weet ook waar ik morgen wezen moet ik had maandag ook die pads+sos tubetje gehaald samen voor 7,50 dus 1+1 gratig

01-01-2008, 23:14
Het belangrijkste is om je huid te laten kalmeren..focus je daarop.. En ga er AUB niet aan krabben!!!! Goeie verzorgingslijn nemen van vb. Vichy of Cliniq...gebruik geen groffe producten als Garnier daar gaat je huid alleen van irriteren... Je moet kalmerende producten gebruiken en ontspan..neem een middagdutje (eerst reinigen) hersteld je huid..rust is belangrijk en gewoon gezond eten

02-01-2008, 03:07
gebruik celltone kan je bij de kijkshop kopen me zusje had er ook heel erg last van maar nu gebruikt ze celltone en het is bijna weg. het geneest en camoufleert de huid en na 2 minuten kan je gewoon je make up op doen alleen je moet wel zorgen dat je niet in de zon loopt dan breekt het af.

Pagina's : [1] 2