Bekijk volle/desktop versie : Getrouwd met degene van wie je niet houd.

Pagina's : 1 [2] 3

09-09-2002, 11:56
salaam

ik kreeg kippenvel toen ik jou verhaal over jou zus aan het lezen was.
was je moeder nooit jong geweest, weet ze zogenaamd niet dat meisjes willen trouwen met een jongen van wie ze houden!!!!!!!!!!!!!!!!
is jouw moeder trots op wat ze je zus heeft aan gedaan (ik denk het niet)
het is niet gedoeld om jou moeder zwart te maken, maar ik ben het gewoon niet mee eens wat ze je zus heeft aan gedaan, ze kon het op een betere manier oplossen.
ik weet dat heel veel mensen er niet mee eens zijn wat je moeder gedaan heeft

wens je zus veel sterkte toe
(laat het jou niet gebeuren)

liefs knuffelbeertje

10-09-2002, 11:03

Ik ben hier zwaar tegen... Heb er gewoon geen woorden voor

BlaBla

10-09-2002, 11:09
zes jaar relatie is best wel lang, waarom vroeg hij haar niet eerder ten huwelijk!!!!

10-09-2002, 11:11

Citaat:
Origineel gepost door Teaser
zes jaar relatie is best wel lang, waarom vroeg hij haar niet eerder ten huwelijk!!!!
Ze waren best wel jong in die tijd dus ze hadden zoiets van beter wachten we zodat we zeker weten dat er niks fout kan gaan...maar ja helaas heeft het anders uitgepakt voor ze!

17-09-2002, 12:27

ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor je zus maar waar is die andere waar ze verliefd was XXXX zeg eens waar is die gebleven

29-09-2002, 14:36
Dit verhaal is echt aangrijpend,en ik snap niet hoe die "moeder" zoiets kan doen.Volgens mij had XXX en zijn vriendin moeten praten met die moeder in plaats van alles direct op te geven.En als die moeder echt geen geldige Sharia-reden heeft,kan ze hun huwelijk niet weigeren.Tja,en dat noemt zich moslims......Waarom bidt die moeder eigenlijk dan nog,vraag ik mij af?

06-10-2002, 01:58
Salam! he Amal wat klopt er niet,als ik vragen mag?ok groetjes.

07-10-2002, 09:39

Citaat:
Origineel gepost door xamal in the cousinax
hey meisje,

Vreemd genoeg dat alleen ik er zo over denk,maar in dat verhaal van jouw klopt iets niet..
In plaats dat je er nou gelijk je commentaar achter zet over wat niet klopt vraag je gewoon om langdraadig comminicaties...Maar vertel meid wat klopt er dan niet???..aangezien je DENKT te weten wat er zich heeft afgespeeld?

09-10-2002, 09:18

Citaat:
Origineel gepost door xamal in the cousinax
Ahleeennn,

Nou,als je goed gelezen had,zou je gemerkt hebben dat ik helemaal niet beweer te "denken wat er zich heeft afgespeeld"

En ja,tuurlijk,ik wil langdradige communicaties beginnen..

Peace 2 all U folksss xxxxxxxxxxaMaL
Nou meid dan denk ik dat je bij het verkeerde adres bent, want met jou heb ik echt geen zin om een eindeloze discussie aan te gaan zeker niet als JIJ de enige bent van alle mensen die hebben gereageert het niet begrijpt.....dus babe

Wijs advies reageer alleen als je met een nuttig verhaal komt anders Get Lost!!

09-10-2002, 09:34

Citaat:
Origineel gepost door Momi
ik wel hol is dit gebeurt in marokko

laat me raden omgeving nador hoceima of heb ik het mis
waar dit nou weer op mag slaan????? za3ma ryaffa hebben altiojd dit soort problemen. laat me niet lachen zeg, je bent gewoon blind voor de werkelijkheid. It happens anywhere, zelfs ondere nsara laat staan la3rab. dus hou dit soort domme opmerkingen voortaan maar voor je.

Lah i3awen

01-11-2002, 13:45

Citaat:
Origineel gepost door riffia girl
zooo erg voor je zus!! ga aub verder met het verhaal harstikke mooi!!!!
boessa
riffia girl
3la dombo, Noena verteld hier een ingrijpende verhaal wat haar zus heeft meegemaakt en jij zegt ga verder tis hartstikke mooi!!!!!!!

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal ben je zo sensatie lustig dat je vergeet dat het een waargebeurd verhaal is ipv fictie???????

groetjes,
saadia

02-11-2002, 15:53
Meid, Ik vind het verschrikkelijk voor je zus. Ik kreeg van het verhaal zelfs tranen in me ogen.

Moge Allah haar bij staan.

02-11-2002, 17:30

hallo Noena,

Wat jij ons nu verteld klopt en het gebeurd nog steeds..ons ouders denken aan hun eer en dat speelt in ons cultuur een zeer belangrijke rol"zolang mensen niet praten" TFOEOEOE wat een klote leven zo..maar knap van je dat je het verteld want weet je schatje ik verkeer in de zelfde probleem..GTROUWED MET EEN MAN VAN WIE IK NIET HOU dankzij mijn klote familie..het is dagelijks een leidens weg gelukkig hebben we geen kinderen en die komen er voorlopig niet..maar goed laat mij maar voor wat het is en zorg goed voor haar en als ze iets kwijt wil moet je voor haar zijn want ze blijft je zus ELMOEKTAB daar doe je niets aan INSHALLAH in het hiernamaals zien we wel wie er gelijk heeft.

THALLA knuffel jamila en RAMADAN MABROUK voor iedere moslim

05-11-2002, 14:22
Beste mensen,

Ik zit met volle bewondering jullie reacties te lezen en ik kan maar 1 ding zeggen gelukkig zijn er genoeg mensen die mee kunnen leven met anderen.
Ik zeg heel eerlijk ik heb er tot de dag van vandaag nog steeds moeite mee om me zus te zien lijden, maar ik laat haar niets merken want voorlopig houd ze het goed uit met haar huidige man en plus daarbij heeft ze nog twee hele lieve dochters die het niet verdienen om verdriet te krijgen om hun moeder... Tuurlijk is het niet eerlijk en tuurlijk hebben jullie allemaal gelijk als jullie zeggen mijn moeder was heel onmenselijk bezig maar laten we eerlijk zijn wat er is gebeurd kan je nu helaas toch niet meer terugdraaien.
Mijn zus heeft het ieder jaar (zomer) weer moeilijk als we naar Marokko gaan want dan komt alles weer naar boven en plus leven wij daar in een heel klein dorpje dus ze komt haar ware liefde vaak genoeg tegen..
Ik moet eerlijk zeggen dat ze inruil voor alles wat zij heeft meegmaakt een hele lieve man heeft die echt alles voor haar overheeft maar zoals jullie nu al weten kan mijn zus daar niet gelukkiger van worden al met al ik hoop dat niemand dit overkomt zoals het mijn lieve zus is overkomen.. Groetjes

10-12-2002, 13:14
zo spijtig
doe haar de groetjes en geef haar een dikke kus van me
xxx Hilke

Pagina's : 1 [2] 3