Bekijk volle/desktop versie : Gezocht nummer van Negaffa Nadia uit Maastricht!!!

30-08-2002, 13:48
Wie o wie kan mij helpen???

Ik ben namelijk op zoek naar een negaffa. En nu heb ik hier de naam van Nadia uit Maastricht een paar keer zien staan. In een van de topics heb ik ook haar nummer kunnen vinden.

Ik heb al een aantal keren gebeld maar volgens mij klopt het nummer niet want niemand neemt op!!

Dus wie weet haar nummer en zou dat aan mij willen geven??

Alvast bedankt,

groetjes

30-08-2002, 14:56

Salaam imaani

Probeer Negaffa Aicha maar zei heeft ook hele mooie jurken

Ze heeft echt mooi jurken \\\Mohiem byee byee

het valt te proberen

echt ze is topjes ik heb meerdere malen haar werk gezien en altijd zijn mensen tevreden over haar ik hoop da ik je heb kunne helpen

en ik hoop dat je haar ook vindMohiem haar nummmer is

NEGAFFA AICHA 0118468166
:blauwkus:

02-09-2002, 10:40
Hoi Yasmina22,

Als eerst bedankt voor je reactie. En terugkomend op je vraag, ik heb haar voor de zomervakantie (juni /juli) en aantal keren gebeld en ook na de vakantie (laatste week van augustus). Maar helaas elke keer zonder succes.

Maar ik vraag me af of het nummer ook wel klopt.

Mouhim kan je mij aan het nummer helpen??

Alvast bedankt.

groetjes

06-09-2002, 16:59

Citaat:
Origineel gepost door sherazade260900
Beste P_Amira,

Ik ben bijna een maand geleden getrouwd in Marokko en Nadia was mijn neggafa. Ik kan je haar van harte aanbevelen. Ze heeft tig jurken waar je uit kan kiezen. Ik heb haar nummer nu helaas niet bij de hand want ik zit op mijn werk. Dus dat nummer krijg je nog van me. Maar het nummer dat ik heb is zeker goed want ik heb haar afgelopen maandag nog gesproken. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het van je.

Groetjes,
S.
Hoi Sehrazade,

Ja ik zou graag haar nummer van je willen hebben. Alleen nog een paar vraagjes.
Kan je mij ongeveer vertellen hoeveel zij voor de jurken rekent en of zij ook bijvoorbeeld reiskosten in rekening brengt? Ik ben namelijk bij een paar negaffat geweest en het verschilt heel erg qua prijs en of ze wel of geen reiskosten in rekening brengen.

Ik wil dit weten omdat ik best ver van Maastricht woon.

En watvoor jurken heeft ze allemaal? Zijn het echt allemaal takchitat of heeft ze ook aparte dingen.

Mouhim je zou mij heel erg helpen als je deze vraagjes nog voor me beantwoord. Alvast bedankt en groetjes en werk ze nog.

I.

12-01-2005, 13:19

waar komt negaffa aischa vandaan???? en hoeveel ben je ongeveer kwijt????

16-11-2007, 18:26
Salaam ou alaikum,

Heeft iemand foto's van negaffa Nadia uit maastricht ik ben namelijk heel nieuwsgierig!

23-11-2007, 10:25
ik had ze in een grote negaffa topic gezien van sabria dacht ik..

08-06-2008, 19:16

Citaat door sherazade260900:
Beste P_Amira,

Ik ben bijna een maand geleden getrouwd in Marokko en Nadia was mijn negaffa. Ik kan je haar van harte aanbevelen. Ze heeft tig jurken waar je uit kan kiezen. Ik heb haar nummer nu helaas niet bij de hand want ik zit op mijn werk. Dus dat nummer krijg je nog van me. Maar het nummer dat ik heb is zeker goed want ik heb haar afgelopen maandag nog gesproken. Mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het van je.

Groetjes,
S.

salaam wa3likom,

ik heb de nummer van negaffa nadia nodig, als je het hebt zou je het aan mij willen geven?
ma3a salaam

09-06-2008, 22:33
kijk bij marocstore daar staan haar gegevens

26-05-2009, 17:24
hup ik ben ook opzoek naar haar nummer

26-05-2009, 17:34
Ziana Nadia Maastricht: 0627525655. Ze is toppie!! succes ermee meid.

15-06-2010, 22:56
up heeft er nog iemand foto's van haar werk

15-06-2010, 23:20

salam det is site van nadia http://www.ziyananadia.nl

16-06-2010, 19:29

Citaat door Ziana_Boutaina:
salam det is site van nadia http://www.ziyananadia.nl

DjazakAllah oe gairan