Bekijk volle/desktop versie : - Zijn er meiden uit Nederland die getrouwd zijn naar Belgie?



Pagina's : [1] 2

31-12-2007, 15:45
Salaam dames,

Willen jullie mss jullie ervaringen met ons delen? Hoe heb je hem leren kennen? Wat vonden jullie ouders van? Hebben jullie 2 bruiloften gegeven? Wie namen jullie als zeyana? Eeentje mee uit Nl of toch uit Be? Hoe beviel alles?

etc etc etc.



31-12-2007, 16:05


leuke topic, ben ook benieuwd

en de dames die naar Nederland z'n gegaan mogen ook reageren natuurlijk

31-12-2007, 16:18
Haha, uiteraard!

04-01-2008, 15:21

Citaat door Love_Ismael:
Salaam dames,

Willen jullie mss jullie ervaringen met ons delen? Hoe heb je hem leren kennen? Wat vonden jullie ouders van? Hebben jullie 2 bruiloften gegeven? Wie namen jullie als zeyana? Eeentje mee uit Nl of toch uit Be? Hoe beviel alles?

etc etc etc.



Ik heb een achternicht die naar belgie is getrouwd vanuit nederland
Het is een neefje van haar moeder.
Eerst zeiden haar ouders van ja is familie en je gaat zo ver wonen maar uiteindelijk hadden ze zoiets van is haar keuze
Ze heeft op vrijdag hennaavond gehouden.
zaterdag was de familie van de bruidegom hier in Nederland (logisch want ze zijn al familie) heeft ze hier dus feest gehouden.
Zondag ging iedereen in belgie feest vieren bij de bruidegom
Heel uitgebreid!!!
Maar helaas was ik er zelf niet bij
En nu heeft ze een zoontje van 2 jaar

11-01-2008, 17:37


Lijkt me best moeilijk en zwaar...

11-01-2008, 17:43
Me beste vriendin gaat ook trouwen met iemand uit belgie.

11-01-2008, 17:43
Ze vind t wel moeilijk om hier iedereen ''achter'' te laten, maar ach ja. Elmektab he.

11-01-2008, 17:48

Citaat door LaaY:
Ze vind t wel moeilijk om hier iedereen ''achter'' te laten, maar ach ja. Elmektab he.





Idd...

11-01-2008, 18:43

Citaat door N_TanGer:
Idd...


Pfff.. die dag dat ze weg gaat, ik weet niet hoe ik dat ga overleven

11-01-2008, 18:56

Citaat door LaaY:
Pfff.. die dag dat ze weg gaat, ik weet niet hoe ik dat ga overleven

ja mijn vriendin gaat ook naar Belgie en vraag me af of ik het die dag vol kan houden maar ja ik wil haar wel gelukkig zien

11-01-2008, 21:25

Citaat door ouasimagirl:
ja mijn vriendin gaat ook naar Belgie en vraag me af of ik het die dag vol kan houden maar ja ik wil haar wel gelukkig zien


Precies, en die gedachte maakt mij sterker.
Als zij gelukkig is, ben ik dat ook. Ik zie hoeveel ze van m houd, en daar gaat t om.
Ach ja lief, heb geduld. T enige wat je kan hebben.

11-01-2008, 22:03
Mijn Tante Gaat Ook Inshallah Naar belgie trouwen,Word wel een zware periode voor Mijn opa En oma vooral omdat ze de jongste is van Thuis,Ikzelf zal et er ooke rg moeilijk mee hebben et is toch wel een eindje!
Word Huilen Op de trouw MagoedZo is et leven!

11-01-2008, 22:20


Salam,

Mijnv erloofde is van nederland en hij wilt in belgie komen wonen(ik ben van antwerpen) we gaan één gezamelijke huwelijksfeest organiseren hier in antwerpen. Komt voor ons beide goed uit denk ik.

hij heeft niet zoveel familie, enkel kenissen en zijn eigen dichte familie komt naar ons bruiloft hier in antwerpen omdat het toch niet zo ver is, want zij wonen gewoon aan de grens.

Ik organiseer op me eentje heel mijn bruiloft, is wel stressy want trouwdatums is 31 mei incha Allah maar heb nog niet veel vast gezet.

dus we zien wel, ghair incha Allah.

11-01-2008, 22:49

Citaat door LaaY:
Precies, en die gedachte maakt mij sterker.
Als zij gelukkig is, ben ik dat ook. Ik zie hoeveel ze van m houd, en daar gaat t om.
Ach ja lief, heb geduld. T enige wat je kan hebben.


11-01-2008, 22:49

Citaat door Shahinez:
Salam,

Mijnv erloofde is van nederland en hij wilt in belgie komen wonen(ik ben van antwerpen) we gaan één gezamelijke huwelijksfeest organiseren hier in antwerpen. Komt voor ons beide goed uit denk ik.

hij heeft niet zoveel familie, enkel kenissen en zijn eigen dichte familie komt naar ons bruiloft hier in antwerpen omdat het toch niet zo ver is, want zij wonen gewoon aan de grens.

Ik organiseer op me eentje heel mijn bruiloft, is wel stressy want trouwdatums is 31 mei incha Allah maar heb nog niet veel vast gezet.

dus we zien wel, ghair incha Allah.

Allah ikemel bigair inchallah

Pagina's : [1] 2