Bekijk volle/desktop versie : Adam...



31-12-2007, 13:42

Dit is een verhaal over een jongen genaamd Adam.
I hope you'll like it


31-12-2007, 13:43


Adam…
Part #01

Ik voel de zon op mijn huid heerlijk gewoon. Ik hoor de golven en de zee ruisen prachtig .Masha Allah kijk hoe mooi.
Ik loop op de zee af en zet net een voet in het water en dan opeens een golf trekt me het water in nee niet weer.Help, Kan iemand me helpen schreeuw ik.

ADAM, ADAM word wakker je droomt alweer ! Adam word wakker je had een nare droom,Alweer? Hoe kan dat toch mijn lieve zoon? Maak je geen zorgen mama het is niks het zal wel niks zijn ik droomde over de zee.
Ik kijk naar het gezicht van mijn bezorgde moeder en druk een kus op haar voorhoofd,en zoals ik al had gehoopt komt haar prachtige glimlach tevoorschijn,en ze zegt Allah y rda 3lik a weldi. Sta je op Adam? Iedereen is al wakker en heeft ontbeten. Ik maak wel wat voor je klaar kom je zo na beneden?
Is goed mama ik kom er zo aan,alleen even douchen & bidden en dan kom ik eraan.
Hoe kan dat toch elke keer weer de zelfde droom? Het zal wel niks zijn geniet nu maar lekker van je week vrij jongen. Na een snelle douche kleed ik me aan en ga de trappen af. Goede morgen allemaal
Ja allemaal inderdaad,maar waar zijn ze ik kijk om me heen en zie alleen mijn moeder en mijn kleine zusje zitten.
Halo lieve kleine zus heb je goed geslapen ? Zo grote broer heb je goede zin vandaag vraagt ze. Ik kijk haar aan en glimlach even ja altijd als ik jou zie.
‘Ja hoor’ hoor ik haar nog zeggen terwijl ze op de gang haar schoenen pakt. Heey Ibti waar ga je heen ?
Ik ga even na Saloua ik blijf niet te lang oke mama ? Is goed schat pas je goed op jezelf.En weg was ze nou ja zeg dan niet. Samen met mijn lieve moeder geniet ik van mijn ontbijt
Yasmin enti fen ? Ja en mijn vader is dus ook wakker. Wat heeft mijn moeder toch een mooie naam. Ik vind de band tussen mijn ouders heel speciaal.Mijn moeder is namelijk marokkaans & mijn vader komt uit Lebanon.Ik lijk daarom ook niet op een Marokkaan maar ook niet op een Libanees.
Weird maar ja what to do. Ik vind het een mooie combi & ik klaag niet ik heb de ogen van mijn vader & de mooie haren van mn moeder alhamdolah.Ook de manier waarop mijn ouders elkaar hebben leren kennen & hoe ze verliefd zijn geworden op elkaar vind ik zo fantastisch ik hoop insha allah een meisje te vinden die precies op mijn moeder lijkt.Mijn ouders zijn dan ook jong getrouwd en mijn moeder heeft op een jonge leeftijd kinderen gekregen.
Toch wel mooi & handig jonge ouders.

Mijn ouder leerden elkaar kennen toen mijn moeder 17 was en mijn vader 18. Na een jaar waren ze verloofd en 2 maanden later vond de bruiloft plaats ik heb alles te horen gekregen met details. Het is zo apart masha Allah na al die jaren zijn ze nog steeds hartstikke verliefd net een jong koppeltje.
Toen mijn moeder 19 was kreeg ze mij & mijn zus.Adem & Romaisa en daarna kwam mijn broertje Anass & toen mijn zusje Angham.
Ja inderdaad een tweeling.Over 2 weekjes word ik insha Allah 18,en mijn moeder is pas 37 de meeste geloven niet eens dat het mijn moeder is .Alhamdolah zo wil ik later ook worden samen met mijn vrouwtje.

Adam weldi ben je weer aan het dromen?

31-12-2007, 13:44
Adam
Part #02

Aaa nee mama haha ik dacht gewoon na over hoe jij & papa elkaar hebben leren kennen.En ik hoopte dat ik ook zo’n liefde met iemand zou delen insha Allah.
Maar natuurlijk kijk eens hoe lief,slim,knap & intelligent. Geen enkel meisje kan jou weerstaan zegt mijn moeder met een grijns.HAhahahah mama toch.
after al you’re My Son hoor ik mijn vader zeggen en hij kust mijn moeder op haar hoofd. Ze bloost & loopt dan naar de keuken.Kijk dan toch hoe mooi en tegenwoordig alleen maar meisjes die op straat rondzwerven aandacht zoeken van jongens.
Waar gaat het heen met de mensen op deze wereld ? Mijn komt terug met ontbijt voor mn vader. Het is onze zoon vergeet dat niet. Yallah ouders ik ga even weg zo te zien kunnen jullie je goed bezig houden zonder mij grinnik ik. Mn vader staat op en pakt mn moeder Jaaa zoon dat zie je toch.Opeens zie ik mijn moeder mn vader slaan en hoor ik haar zeggen sir schaam je je niet jaag je mijn zoon weg. Waarop mijn vader antwoord dus je wilt mij liever weg hebben. Hahaha nee waarom kiezen als jullie toch beide van mij zijn antwoord ze. Wat een ouders heb ik toch !
Ik groet ze beide en ga weg , Op de gang hoor ik mijn ouders heel hard lachen hahaha ik lach ook mee en ik weet niet eens waarom.Ik trek snel mijn jack aan en knal de deur achter me dicht. O shit kan ik nog terug nee het is te laat tfoe tfoe tfoe. Oke gewoon normaal doen Adam , normaal doen!
Heeeey kijk eens wie we daar hebben,adam alles goed lieverd? Jaa antwoord ik overdreven aardig en met jou Malika ? Buurmeisje van me maar eh sorry ik moet snel weg. Nou ja zeg Adam je hebt de laatste tijd wel druk,dus je hebt zelfs geen tijd voor mij zegt ze terwijl ze aan mijn rits trekt. Haha jaa spijt me meid maar ey is dat niet je vader.
Malika : Waar ? zegt ze met een bleek gezicht
& weg ben ik,shit man die ben ik gelukkig kwijt sinds Romaisa me vertelde dat ze me leuk vond ontwijk ik haar zo veel mogelijk.Ze is op zich wel oke maar niks voor mij.
Hmmm toch maar even mn mattie Ilias gaan opzoeken.

31-12-2007, 13:45
Malika #03

Wat is er met hem opeens ? zou hij het weten. Ja hij weet het en wat zegt hij opeens dat hij mijn vader ziet ?
O wat erg ik schaam me dood wat nu? Zou Romaisa het hem hebben verteld nee toch dat zou ze niet doen. Het liefst wil ik hem vergeten,maar ik kan er niks aan doen. Alle meisjes zijn gek op hem ik ben er gewoon een van.
Niet dat hij een player is ofzo,daarom is iedereen dus ook zo gek op hem en zijn mooie blauw groenachtige ogen.damn die jongen maakt me gek ohja dalijk kom ik te laat.
ROmaisa wacht op me in de stad , zou hij misschien weten wat er is gebeurd? Nee dat is onmogelijk!
Niemand weet dat alleen ik & romaisa en ik weet dat Romaisa dat nooit zou doorvertellen. Dat zou ze me niet aandoen ze weet wat voor een ware hel het voor me was.
Nu even flink doorstappen anders haal ik de bus niet. Shit Adam staat ook bij de bus ik loop wel na de volgende halte. Nee dat haal ik niet, ik doe gewoon mijn oordopjes beide in mn oren en ik kijk niet naar hem & ik spreekhem ook niet aan hij moet niet denken dat ik een hondje ben.
Okee Malika gewoon gaan en trek je niks van hem aan. Daar staat hij dan met zijn mooie koppie, masha Allah. Door mijn oordopjes hoor ik: Ik denk aan jou. Dit doet me echt smelten
Ik denk aan jou
Was je nu maar bij mij
Want bij Jou
voel ik me vogelvrij
Kon ik maar terug in de tijd
want dan konden we samen zijn
Ik denk aan jou
Als ik even na je foto kijk voel ik je aanwezigheid
Een moment van stilte in me hart Nadert
Kapot mooi liedje, wat doet dit liedje toch met me ik draai me voorzichtig om en ik zie hem kijken. Shit hij ziet dat ik kijk, ik draai snel mn hoofd om.

31-12-2007, 13:46


Adam
Part # 04

Huh malika wat moet zij hier nou,en kijk ze loopt gewoon langs me zonder wat te zeggen. Ze keek me niet eens aan ! That’s new
Kijk haar daar zo zitten,ze kijkt zo droevig. ‘Adam wat heb je gedaan’ Ik had niet zo dom moeten doen . O damn ze draait zich om zou ik wat zeggen of niet? Hahah check die reflex in een keer omdraaien echt typisch malika!
Daar is de bus al,Ik praat wel met haar maar niet nu & trouwens wat kan ik zeggen tegen haar ?
Zoals gewoonlijk ga ik achter op mn plekje zitten in de bus,dat brengt weer oude herinneringen op.
Daar staat haar naam,haar mooie naam lina.Waar zou ze zijn ? wat zou er gebeurd zijn met haar. Wat mis ik haar toch.Ik voel de tranen al opkomen,maar nee ik kan niet in de bus gaan huilen.Kom op man even wat afleiding zoeken. Ik kijk op en zie dat Malika kijkt,ik veeg snel de traan in mn ooghoek weg.Zou ze het gezien hebben ?
Ik sta op,beter nu dan nooit. eey Malika zeg ik glimlachend may i join you?
Malika : Nee daar loopt mn vader
Adam: Ik heb eerst aan hem gevraagd of het mocht
Malika: Heel leuk Adam
Ik ga zitten en kijk haar aan ,maar ze kijkt weg. Kom op het was een grapje probeer ik nog
Malika: Je hoeft dit niet te doen Adam
Wat niet ? malika doe aub niet zo , je bent mn buurmeisje.
Malika: EN MEER NIET DUS LAAT ME MET RUST OKE !
Geschrokken kijk ik haar aan, zo heb ik Malika nog nooit meegemaakt. Het enige wat ik nog uit mijn piepend uit mijn keel krijg is; het spijt me.
De bus stopt. Ik stap gewoon uit ,wejoo man wat heb ik gedaan? Heeeey ADAM hoor ik achter me.
Iliass fayen a sahbi. Eeyoo adam wat is met jou je ziet eruit als of je aicha kandicha hebt gezien man ?
Nee man , bad day that’s all.
Ewaaa kijk daar adam je zuss. Als ik opkijk zie ik inderdaad mijn zus samen met Malika.
Ik zwaai naar mn zus & trek Iliass mee,ik heb dus geen zin in nog een uitbarsting van een chicka. Eentje was genoeg voor vandaag.

31-12-2007, 13:59
eerste fan
lieverd ga gauw verder
dikke zoen nofaiisa

31-12-2007, 14:07
Ondertussen bij Romaisa & Malika.
Part #05
Malika, eey romaisaaa meid hoe is het?
R.: goed lhamdolah je weet zoals gewoonlijk,en met jou wat is er je kijkt zo down
M.Nee niks meid, slechte dag.
R: Yallah wij gaan er een mooie dag van maken,en jaaa ik mag er gaan werken insha Allah Ik heb de baan gekregen aaa
Zooo meid ik ben blij voor je , krijg ik discount ? hahahahh waarop Romaisa blij antwoord Ofcoursee jij altijd.
Gearmd lopen we de stad in & langs de ZARA waar Romaisa gaat werken.Eey malika weet jij wat er met Adam was hij ging opeens weg!
Umhhh nee k weet t niet antwoord ik snel.Zou ik haar vertellen wat er is gebeurd ? Ja natuurlijk het is zijn zus,als ze het niet van mij hoort , hoort ze het waarschijnlijk wel van hem.
Nou kijk Romaisa,ik weet wel wat er is verbaasd kijkt ze me aan. Nadat ik haar het hele verhaal heb verteld zie ik haar hoofdschudden in haar tas graaien ze tovert haar telefoon tevoorschijn uit die hele ton troep.Wat ga je doen Romaisa ?
Adam bellen antwoord ze.WAT ben je gek ofzo hier met die telefoon,nee lieve schat laat dit nou maar.
ROmaisa: Malika zeg gewoon wat je voor hem voelt. Ik kijk op naar Romaisa,in haar stem & gezicht herken ik Adam.
Halooo malika leef je nog ? Weet je Romaisa je lijkt egt veel op Adam!
HAhahah Ja best wel eh.Maar dit kan toch niet zo langer doorgaan,je vind hem leuk & ja je bent een leuke meid. Adam is gek dat hij je geen aandacht geeft & trouwens hij is die Lina volgens mij allang vergeten !
Bij het horen van haar naam voel ik een steek in mijn hart . IK wil schreeuwen,krijsen ow wat haat ik haar & wat haat ik die naam LINA ik vervloek je !

31-12-2007, 14:09

Citaat door miss_boyafagirl:
eerste fan
lieverd ga gauw verder
dikke zoen nofaiisa



Heey
Hahah Ben blij dat je het leuk vind

31-12-2007, 14:11
Cool story

but up.

31-12-2007, 14:13
Coming soon een nieuw vervolgje

31-12-2007, 14:16
oke. ik wacht

31-12-2007, 15:09
ga snle verder,,, je hebt er een nieuwe fan bij

31-12-2007, 15:17


Adam
Part #06
Adam a sahbi waar ben je met je hoofd? Kijk al die chickies die na je vragen & kijken en jij zit hier met je hoofd ergens anders. Als ik jou ogen had & je uiterlijk al 7mar.
Niet alles draait om lekkere chickkies Iliass vergeet dat niet. Waarop hij zoals verwacht antwoord :
Nee niet alles Maar wel veel HAHAHAHHAHA,soms vraag ik me echt af hoe hij het voor elkaar krijgt? Zoveel meiden voor de gek te houden, en ook al weten ze het ze willen hem niet kwijt ? Chicks vallen tegenwoordig nou eenmaal op Geld & uiterlijk. Tja hij gaat zn gangetje maar.
Ben je nog steeds niet over die Lina chick ? Wat is er man ? WA ADAM PRAAT A BNEDEM
Lina , Lina waar ben je toch waarom heb je me dit aangedaan? Diep in gedachten maar ik werd de realiteit in gesleurd door iliass
Hahahh Iliass doe chill,k d8 na over wat ik ga kopen voor mn zus voor onze verjaardag loog ik snel.
Oh ja was ik vergeten wat wil je hebben voor je verjaardag vriend ? Ik kijk hem aan en zie hem daar staan en ik voel een lach bui opkomen sahbi Ilias ga zitten man.
Nee serieus ik moet wel wat voor je kopen & ook iets voor je zus misschien. Wat sympathiek van je
Zolang je mn zusje maar laat.
WAT NOU MAN IK WIL ALLEEN WAT KOPEN ze3ma ontschuldig. Jaaaa iliass je doet maar yallah zied loop door.Anass wacht op ons.
Wat nou zusje ze is een minuut jonger dan je hoor ik iliass mompelen. Dan zegt hij luister je moet echt eens een meid vinden want het gaat niet goed met je. Gewoon shie real love ofzo,
ik kijk hem scheef aan,wat boeit jou het nou ?
Jaaa adam ik weet nog hoe je was toen Lina in je leven was.Mijn gezicht bevroor & mijn hart sloeg een slag over bij het horen van haar naam.

31-12-2007, 15:28
Terug bij Romaisa & Malika
Part #07
Malika wat is er ? waarom kijk je zo, Malika doe niet zo eng !
Nee ze mag het niet merken, nee schat ROmaisa er is niks k had even een rare flashback verzon ik snel. Niks aan de hand hoor
Malika ik ken je wel langer wat is er aan de hand ! Elke keer als je de naam Lina hoort doe je raar. En jullie waren eerst toch nog zo goed bevriend?
Ze was je beste vriendin maar ik begrijp het wel. Je vind het nog steeds erg dat ze zomaar weg is gegaan na die ruzie toch ?
ook wel raar dat ze niks meer van zich liet weten. Adam was er kapot aan gegaan.
Jaa je hebt gelijk Romaisa,maar zy is verleden tijd en we moeten haar vergeten & het is beter dat Adam dat ook doet ! Vertel ik haar.
Ja Malika je hebt gelijk,en jah het is ook niet normaal wat die familie jou heeft aangedaan`& die Lina was niet echt zo’n goede vriendin anders was dit allemaal niet gebeurd. Maar bekijk het van deze kant ze is nu weg & Adam is vrij grinnikt Romaisa. Ze staat op & ze sleurt me opeens mee. Eey waar gaan we heen Romaisa ? WE GAAN EEN SWIRL HALEN YAMMIEEEEEEEEEEEE
Yallah zied ik trakteer zolang ik maar een smile op je face zie. Wat ben je toch een schat romaisa, waar zou ik zonder je zijn.
NERGENSSSSSSS brult ze hahahaha,
eey kijk daar schat Adam,Iliass & Anass

31-12-2007, 15:30
Enn ladies should i go on or what?