Bekijk volle/desktop versie : wat zou jij doen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

30-12-2007, 23:26
wat zou je doen, als je een dochter of zoon hebt die masha,Allah kan tekenen?
ik probeer wat adviezen te krijgen.
alvast bedankt voor jullie tijd dames.

30-12-2007, 23:28


Ik zou het echt niet weten,schatje....verkopen ??

30-12-2007, 23:32

Citaat door latifa_soussia:

Ewa latifa,begrijp je het niet??......

30-12-2007, 23:36
hee hbiba, alles goed met jou?

30-12-2007, 23:37



Citaat door latifa_soussia:



snap je mijn vraag niet?

30-12-2007, 23:39
uhmm ik zou men kind naar zo'n tekenschool sturen om nog beter te worden hahahha

30-12-2007, 23:44

Citaat door Nysha:
uhmm ik zou men kind naar zo'n tekenschool sturen om nog beter te worden hahahha



nou weet je wat het is, mijn dochter heeft autisme, en door haar beperking kan ze niet op zón school geplaatst worden.
ze is verder masha,Allah erg slim, ze gaat waarschijnlijk havo doen, maar er schijnt voor kids met autisme niet zoveel te zijn als ze slim aan gelegd zijn.

31-12-2007, 00:11

Citaat door zetouna30:
nou weet je wat het is, mijn dochter heeft autisme, en door haar beperking kan ze niet op zón school geplaatst worden.
ze is verder masha,Allah erg slim, ze gaat waarschijnlijk havo doen, maar er schijnt voor kids met autisme niet zoveel te zijn als ze slim aan gelegd zijn.



hey dat hoor je vaker van autistische kinderen dat ze erg uitblinken op het creatieve gebied!

ik zou haar zeker stimuleren daar in verder te gaan..misschien een prive leraar....wat voor een schrijver een boek schrijven is on zijn gevoelens en gedachtes kwijt te kunnen en voor een cabaratier dmv zijn grappen zo is dat voor een kunstenaar door middel van zijn (teken) kunsten...

dus ik zou het persoonlijk erg aanmoedigen en er zullen vast wel verenigingen zijn voor autistische kids toch?

In onze culturen hechten wij vaak daar geen waarde aan...maar het is echt een talent om goed te kunnen tekenen!kan ook goed zijn voor de eigenwaarde en zelfvertrouwen..

31-12-2007, 00:20
Als ik jou was, zou ik er alles voor doen om mijn dochter te laten doen wat ze leuk vindt..Als zij de capaciteiten bezit, dan zou ze een eerlijke kans moeten krijgen ondanks haar autisme..Daar kan ze toch bij begeleid worden?

31-12-2007, 00:25

Citaat door Brokensmile:
Als ik jou was, zou ik er alles voor doen om mijn dochter te laten doen wat ze leuk vindt..Als zij de capaciteiten bezit, dan zou ze een eerlijke kans moeten krijgen ondanks haar autisme..Daar kan ze toch bij begeleid worden?



meid je wil niet weten waar ik soms tegen aanloop.
ze doen gelijk alsof je kind dom is en niks begrijpt!
ze leeft zich helemaal uit in het tekenen, soms sta ik met open mond te kijken masha,Allah
ik zal proberen wat foto,s te maken en hier te plaatsen.
ze heeft vandaag op een canvas doek een tekening gemaakt , mn man schrok zich dood , het leek net echt

31-12-2007, 00:28

Citaat door zetouna30:
meid je wil niet weten waar ik soms tegen aanloop.
ze doen gelijk alsof je kind dom is en niks begrijpt!
ze leeft zich helemaal uit in het tekenen, soms sta ik met open mond te kijken masha,Allah
ik zal proberen wat foto,s te maken en hier te plaatsen.
ze heeft vandaag op een canvas doek een tekening gemaakt , mn man schrok zich dood , het leek net echt



Mashallah!
Nou dame, ik zou zeggen geef nooit maar dan ook nooit op..Die mensen die zo doen weten meestal niet waar het over gaat..Je kind is autistisch niet lomp!

31-12-2007, 00:28
wat goed zeg, ik ben echt benieuwd naar die tekeningen!
plaatsen!!

31-12-2007, 00:29



Citaat door Nysha:
hey dat hoor je vaker van autistische kinderen dat ze erg uitblinken op het creatieve gebied!

ik zou haar zeker stimuleren daar in verder te gaan..misschien een prive leraar....wat voor een schrijver een boek schrijven is on zijn gevoelens en gedachtes kwijt te kunnen en voor een cabaratier dmv zijn grappen zo is dat voor een kunstenaar door middel van zijn (teken) kunsten...

dus ik zou het persoonlijk erg aanmoedigen en er zullen vast wel verenigingen zijn voor autistische kids toch?

In onze culturen hechten wij vaak daar geen waarde aan...maar het is echt een talent om goed te kunnen tekenen!kan ook goed zijn voor de eigenwaarde en zelfvertrouwen..


stimuleren doe ik al zo veel mogelijk, wat eigenlijk niet eens nodig is. ze doet bijna niks anders als tekenen.
ik heb zelf een beetje rond gekeken voor de mogelijkheden, maar veel heb ik niet gevonden.
ik hecht juist heel veel waarde aan de dingen die ze kan, hamdoelilah ik ben zeer trots op mn dochter.

31-12-2007, 00:34

Citaat door Brokensmile:
Mashallah!
Nou dame, ik zou zeggen geef nooit maar dan ook nooit op..Die mensen die zo doen weten meestal niet waar het over gaat..Je kind is autistisch niet lomp!



kijk met jou kan ik praten:duim:
hamdoelilah is het een mooie en slimme meid (al zeg ik het zelf ), die gek op tekenen is en super rustig is je hebt geen kind aan der.
ik zal nooit opgeven, daarom probeer ik zoveel mogelijk invo te verzamelen

31-12-2007, 00:36
sorry misschien een beetje dom maarik weet niet wat autisme is, als een kindje autistisch is wat is dan het probleem, wat zijn de beperkingen enz.


-xxx-

sarah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6