Bekijk volle/desktop versie : Kinderen



Pagina's : [1] 2

30-12-2007, 22:30
-
















ik loop stage op een bso met kinderen van 4 tot 12 en ik moet een activiteit met ze gaan doen over winter wonderland heeft iemand leuke goeie tips wat ik kan doen? ik zelf zou het niet weten wat ik moet doen
iets knutselen of een spel dat toepasselijk is noem maar op. alle tips is mooi meegenomen. alvast bedankt ik hoop dat jij me kan helpen

31-12-2007, 11:08


Als het te maken moet hebben met de winter, dan kun je winteractiviteiten gaan organiseren. Je kan de kinderen meenemen om te gaan schaatsen bv dat wordt wel vergoed op je stage. Je kan simpel en goedkoop iets gaan knutselen wat met ijs te maken heeft.. een ijsje, of een grote sneeuw berg maken met je groep ( door een hoog stuk karton en witte verf en heel veel watten erop plakken) Je kan ook thema's maken bv: Dieren, welke dieren kunnen tegen de winter etc,,

Ik heb er zelf in om het te gaan organiseren met de kinderen. Je moet eenvoudig denken. Ik zal voor je een site gaan zoeken.

succes!

31-12-2007, 11:09
http://www.sunside.nl/users/digijuf/project/winteractiviteiten.htm

Alstublieft !

31-12-2007, 11:48
Kort geleden hebben k samen met de kids sneeuwpoppen gemaakt. Van karton en watjes.

Op internet vind je echt veeel.

01-01-2008, 18:50


bedankt meiden!

01-01-2008, 18:53

Citaat door Zielige Turk:
-
















ik loop stage op een bso met kinderen van 4 tot 12 en ik moet een activiteit met ze gaan doen over winter wonderland heeft iemand leuke goeie tips wat ik kan doen? ik zelf zou het niet weten wat ik moet doen
iets knutselen of een spel dat toepasselijk is noem maar op. alle tips is mooi meegenomen. alvast bedankt ik hoop dat jij me kan helpen



je bent een zielige AFGEWIPTE KLEINE SNOL meer ben je niet!

iedereen WEET DAT JE AL BENT AFGEWIPT...


tfoe ALIEK OP JOU.

01-01-2008, 23:07

Citaat door 1TURKSE_BERBER:
je bent een zielige AFGEWIPTE KLEINE SNOL meer ben je niet!

iedereen WEET DAT JE AL BENT AFGEWIPT...


tfoe ALIEK OP JOU.




Mag ik vragen vanwaar die haat opeens?

01-01-2008, 23:14

Citaat door Zielige Turk:

Mag ik vragen vanwaar die haat opeens?



waaom neem je niet ZIELIGEMAROKKAAN

wat heb je tegen TURKEN?

en jij werkt met kinderen..GOEIE VOORBEELD BEN JIJ SERIUES!


daarom worden we keihard GEPAKT door kaffiers...door mensen als jou.!!

moslim is MOSLIM

en die KAFIERS LACHEN ZICH ROT OM ONS..ZEGGEN ZE KIJK DIE MOSLIMS HEBBEN WEER RUZIE!!!!


zo een LES VAN OPVOEDING VOOR JOU! INSALLAH HEB JE ER WAT AAN

03-01-2008, 11:59

Citaat door 1TURKSE_BERBER:
waaom neem je niet ZIELIGEMAROKKAAN

wat heb je tegen TURKEN?

en jij werkt met kinderen..GOEIE VOORBEELD BEN JIJ SERIUES!


daarom worden we keihard GEPAKT door kaffiers...door mensen als jou.!!

moslim is MOSLIM

en die KAFIERS LACHEN ZICH ROT OM ONS..ZEGGEN ZE KIJK DIE MOSLIMS HEBBEN WEER RUZIE!!!!


zo een LES VAN OPVOEDING VOOR JOU! INSALLAH HEB JE ER WAT AAN


Zou jij ook niet een les moeten krijgen over het feit dat het niet hoort om elkaar te schelden. Dat is ook verboden in de Islaam. Die scheldwoorden die jij gebruikt..

03-01-2008, 14:35

Citaat door fatjuh:
Zou jij ook niet een les moeten krijgen over het feit dat het niet hoort om elkaar te schelden. Dat is ook verboden in de Islaam. Die scheldwoorden die jij gebruikt..



KLEINE KLEINE MEISJE WAAR SCHELD IK HIER BOVEN DAN?? KAFFIER IS GEEN SCHELDWOORD OKE....WAAROM BEN JE ZO DOM?? HEB JE GEEN SCHOOL GEHAD? PROBEER JE HIER WIJS TE DOEN?


JEETJE GA JIJ NOG MAAR 1 KEER NAAR ME TEKST KIJKEN EN PIK ER 1 SCHELDWOORD UIT...GOSSIE JAMMER DAT JE OOK ZO DOM BENT ALS DIE ANDERE MEISJE

03-01-2008, 15:28

Citaat door 1TURKSE_BERBER:
je bent een zielige AFGEWIPTE KLEINE SNOL[/SIZE] meer ben je niet!

iedereen WEET DAT JE AL BENT AFGEWIPT...


[SIZE="4"]tfoe ALIEK OP JOU.



Misschien ben ik wel klein in omvang & grootte, maar dom ben ik niet. Doe wat aan jouw ogen en geheugen!
Degene die hier dom is ben jij en wat jij daarbij nodig hebt is een cursus zelfbeheersing.

Probeer eerst eens normaal, fatsoenlijk en rustig met iemand een gesprek aan te gaan. De omgang met je medemens vanzelfsprekend ook.

Jij bent echt m3asseb!

03-01-2008, 15:29

Citaat door 1TURKSE_BERBER:
KLEINE KLEINE MEISJE WAAR SCHELD IK HIER BOVEN DAN?? KAFFIER IS GEEN SCHELDWOORD OKE....WAAROM BEN JE ZO DOM?? HEB JE GEEN SCHOOL GEHAD? PROBEER JE HIER WIJS TE DOEN?


JEETJE GA JIJ NOG MAAR 1 KEER NAAR ME TEKST KIJKEN EN PIK ER 1 SCHELDWOORD UIT...GOSSIE JAMMER DAT JE OOK ZO DOM BENT ALS DIE ANDERE MEISJE



By the way, ik durf te wedden dat ik zeker hoger gestudeerd heb dan wat jij aan zou kunnen.

03-01-2008, 15:45



Citaat door fatjuh:
By the way, ik durf te wedden dat ik zeker hoger gestudeerd heb dan wat jij aan zou kunnen.



ga weg joh kleine meisje...IK SPREEK GEWOON DE WAARHEID kan je er niet tegen ofzo

of wil jij OOK AANDACHT VAN MIJ


zeg het maar wat je wil

03-01-2008, 16:00

Citaat door 1TURKSE_BERBER:
ga weg joh kleine meisje...IK SPREEK GEWOON DE WAARHEID kan je er niet tegen ofzo

of wil jij OOK AANDACHT VAN MIJ


zeg het maar wat je wil



Ik wil geen aandacht van je, maar ik hoop dat je wat aandacht besteed aan jezelf. Je spreekt niet de waarheid, anders zou je reageren op datgene wat ik gezegd heb.

03-01-2008, 16:15

Citaat door fatjuh:
Ik wil geen aandacht van je, maar ik hoop dat je wat aandacht besteed aan jezelf. Je spreekt niet de waarheid, anders zou je reageren op datgene wat ik gezegd heb.


oh gossie deze kleine meisje wil ook aandacht


zeg maar wat je wil horen oke

kleine meisjes tegenwoorig ojee wallah een DRAMA

Pagina's : [1] 2