Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans volkslied nagemaakt

alipacino
30-12-2007, 23:00

Ik heb t marokkaans volkslied nagemaakt in t programma FL Studio (beter bekend als fruityloops). Ik heb een heel duur instrumenten pakket gedownload :cool: om t een beetje leuk te laten klinken. http://www.youtube.com/watch?v=0zdaJzEvPG0 Laat weten wat jullie ervan vinden!

Wizard
31-12-2007, 21:53
ik heb last van haperingen, :moe:

mOcRo_VeDeTTe
31-12-2007, 23:55
ik heb last van haperingen, :moe: Heb ik ook last van, ik haat dat.

alipacino
01-01-2008, 16:57
met alle video's of alleen die van mij?

Mister_Zakelijk
03-01-2008, 18:33

Volgens mij bedoelen ze gewoon me Youtube... je moet gewoon m.nl afsluite en dan terug naar die youtube-site gaan en vernieuwen... als ie nog steeds happert moet je ff cookies verwijderen dan moet ie het weer doen. P.S: Kan je het ook als mp3 plaatsen? kan k em op telefoon zetten.. en welke programma gebruik je ervoor?

b0uchra
03-01-2008, 22:27
Haha, leuk. :D

b0uchra
03-01-2008, 22:28
Heb ik ook last van, ik haat dat. Doet ie bij mij ook als ik zo op de link klik. Als ik hem kopieer naar internetadresbalkje doet ie gewoon normaal.

alipacino
24-01-2008, 17:16
Volgens mij bedoelen ze gewoon me Youtube... je moet gewoon m.nl afsluite en dan terug naar die youtube-site gaan en vernieuwen... als ie nog steeds happert moet je ff cookies verwijderen dan moet ie het weer doen. P.S: Kan je het ook als mp3 plaatsen? kan k em op telefoon zetten.. en welke programma gebruik je ervoor? Hey Zakelijk, Ik zal je een link geven zodra ik wat meer tijd heb.. ik ga t onthouden! Programma's: muziek - Fl studio in combinatie met East West Quantum Leap Symphonic Orchestra (vette naam toch?) filmpje - Adobe Premiere