Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans volkslied nagemaakt



30-12-2007, 22:00
Ik heb t marokkaans volkslied nagemaakt in t programma FL Studio (beter bekend als fruityloops). Ik heb een heel duur instrumenten pakket gedownload om t een beetje leuk te laten klinken.

http://www.youtube.com/watch?v=0zdaJzEvPG0

Laat weten wat jullie ervan vinden!

31-12-2007, 20:53


ik heb last van haperingen,



31-12-2007, 22:55

Citaat door Wizard:
ik heb last van haperingen,



Heb ik ook last van, ik haat dat.

01-01-2008, 15:57
met alle video's of alleen die van mij?

03-01-2008, 17:33


Volgens mij bedoelen ze gewoon me Youtube... je moet gewoon m.nl afsluite en dan terug naar die youtube-site gaan en vernieuwen... als ie nog steeds happert moet je ff cookies verwijderen dan moet ie het weer doen.

P.S: Kan je het ook als mp3 plaatsen? kan k em op telefoon zetten.. en welke programma gebruik je ervoor?

03-01-2008, 21:27
Haha, leuk.

03-01-2008, 21:28

Citaat door mOcRo_VeDeTTe:
Heb ik ook last van, ik haat dat.


Doet ie bij mij ook als ik zo op de link klik. Als ik hem kopieer naar internetadresbalkje doet ie gewoon normaal.

24-01-2008, 16:16

Citaat door Mister_Zakelijk:
Volgens mij bedoelen ze gewoon me Youtube... je moet gewoon m.nl afsluite en dan terug naar die youtube-site gaan en vernieuwen... als ie nog steeds happert moet je ff cookies verwijderen dan moet ie het weer doen.

P.S: Kan je het ook als mp3 plaatsen? kan k em op telefoon zetten.. en welke programma gebruik je ervoor?


Hey Zakelijk, Ik zal je een link geven zodra ik wat meer tijd heb.. ik ga t onthouden!

Programma's:
muziek - Fl studio in combinatie met East West Quantum Leap Symphonic Orchestra (vette naam toch?)
filmpje - Adobe Premiere