Bekijk volle/desktop versie : Vriendjes en vriendinnetjes



Pagina's : [1] 2

30-12-2007, 21:40
Tegenwoordig is het een gewoonte om relaties aan te gaan anders hoor je er niet bij. Moslims van heden kunnen zich niet bedenken wat de consequenties kunnen zijn zowel voor het meisje als de jongen. Het is een trend dat snel mensen besmet, niemand spreekt de ander erop aan dat het haram is.

Eens of oneens?

30-12-2007, 21:43


Eens, ze spreken me erover aan met altijd als afsluiter "Wees Gewaarschuuwd"

30-12-2007, 21:47
ik sta soms versteld hoeveel meiden hier regelmatig daten en zonder schaamte vertellen wat ze allemaal doen, je kan wel iemand leren kennen vind ik maar gewoon op een halal wijze, dus via tel of msn en een keer afspreken om elkaar te zien, dat en niet meer!

30-12-2007, 21:50
Totally agree

30-12-2007, 21:51



Citaat door farah1:
ik sta soms versteld hoeveel meiden hier regelmatig daten en zonder schaamte vertellen wat ze allemaal doen, je kan wel iemand leren kennen vind ik maar gewoon op een halal wijze, dus via tel of msn en een keer afspreken om elkaar te zien, dat en niet meer!


dus met een jongen msnen en bellen is wel toegstaan

30-12-2007, 21:54
[QUOTE=farah1;41797678]ik sta soms versteld hoeveel meiden hier regelmatig daten en zonder schaamte vertellen wat ze allemaal doen, je kan wel iemand leren kennen vind ik maar gewoon op een halal wijze, dus via tel of msn en een keer afspreken om elkaar te zien, dat en niet meer![/QUOTE]


Sinds wanneer is dat halal?
Een keer afspreken? Contact via tel?

30-12-2007, 21:54
Dag des Oordeels is nabij..

30-12-2007, 21:54

Citaat door Maisa_82:


dus met een jongen msnen en bellen is wel toegstaan



ja ik wil je wel leren kennen hoef niet met m te daten! en k heb t vooral over die wijven die zich laten aanraken, vind ik schandalig!

30-12-2007, 21:55

Citaat door farah1:
ja ik wil je wel leren kennen hoef niet met m te daten! en k heb t vooral over die wijven die zich laten aanraken, vind ik schandalig!



zorg jij maar ervoor dat je ook niet telefonich geraakt wordt

30-12-2007, 21:56

Citaat door Duimelijntje:
[QUOTE=farah1;41797678]ik sta soms versteld hoeveel meiden hier regelmatig daten en zonder schaamte vertellen wat ze allemaal doen, je kan wel iemand leren kennen vind ik maar gewoon op een halal wijze, dus via tel of msn en een keer afspreken om elkaar te zien, dat en niet meer![/QUOTE]


Sinds wanneer is dat halal?
Een keer afspreken? Contact via tel?



ok dat iets minder, met mahram is t wel halal, maar puur om elkaar te zien en niet perse om een date te hebben of whatever

30-12-2007, 21:57

Citaat door Maisa_82:
zorg jij maar ervoor dat je ook niet telefonich geraakt wordt




ahahahhahaha wulahila hahaha


Schijnheilig vindt ik dat joh.. Contact alleen via de telefoon.. hoeveel jongens bellen je dan per dag?

30-12-2007, 21:58

Citaat door Maisa_82:
zorg jij maar ervoor dat je ook niet telefonich geraakt wordt


niemand zal me zowiezo aanraken

30-12-2007, 21:59



Citaat door farah1:
[QUOTE=Duimelijntje;41798221]


ok dat iets minder, met mahram is t wel halal, maar puur om elkaar te zien en niet perse om een date te hebben of whatever


Ja oke met mahram mag je drie keer afspreken.. Telefonisch moet jouw mee luisteren en per mail moet hij al je mails lezen

30-12-2007, 22:02

Citaat door Duimelijntje:
ahahahhahaha wulahila hahaha


Schijnheilig vindt ik dat joh.. Contact alleen via de telefoon.. hoeveel jongens bellen je dan per dag?



wahah schijnheilig?? scheinheilig zijn jullie bitches die stiekem afspreken en weet ik veel wat allemaal. En geloof me ik heb 1 keer iemand via de tel gesproken en verder nobody denk je echt dat zomaar iemand me nr krijgt

30-12-2007, 22:03

Citaat door farah1:
ik sta soms versteld hoeveel meiden hier regelmatig daten en zonder schaamte vertellen wat ze allemaal doen, je kan wel iemand leren kennen vind ik maar gewoon op een halal wijze, dus via tel of msn en een keer afspreken om elkaar te zien, dat en niet meer!



Dat gesprek moet geschieden in aanwezigheid van een mahraam, zodat er geen gelegenheid verleend wordt, aan de influisteringen van de shaytaan.








Liefs,

MH.

Pagina's : [1] 2