Bekijk volle/desktop versie : Jij en je vriendin vinden dezelfde jongen leuk.



Pagina's : [1] 2 3 4

30-12-2007, 21:21
Zied dames hoe lossen jullie dit probleem op. Jullie vinden hem echt heel leuk dus niet gewoon leuk, vlinders in de buik en die shit, zied wat gaan jullie dan doen?


HP bedankt voor de inspiratie voor deze topic

30-12-2007, 21:22


Kop of munt spelletje

30-12-2007, 21:22
hoe leuk diegene ook is , ik ga niet ruzie maken om een of andere gast

30-12-2007, 21:23

Citaat door Herocules:
Zied dames hoe lossen jullie dit probleem op. Jullie vinden hem echt heel leuk dus niet gewoon leuk, vlinders in de buik en die shit, zied wat gaan jullie dan doen?


HP bedankt voor de inspiratie voor deze topic


Mijn beste vriendin en ik hebben het al meegemaakt.. We lieten die gast stukken Trouwe vriendinnen zouden voor elkaar gaan en niet voor de gast..

30-12-2007, 21:24


Ze mag hem hebben. Genoeg andere mannen en deze was kennelijk niet voor mij bestemd.
En zodra je merkt dat je vriendin iemand leuk vindt, dan blokkeer je, je gevoelens maar.

30-12-2007, 21:25

Citaat door Herocules:
Zied dames hoe lossen jullie dit probleem op. Jullie vinden hem echt heel leuk dus niet gewoon leuk, vlinders in de buik en die shit, zied wat gaan jullie dan doen?


HP bedankt voor de inspiratie voor deze topic


Ik zou hem zelf nemen, hahaha

30-12-2007, 21:32

Citaat door Herocules:
Zied dames hoe lossen jullie dit probleem op. Jullie vinden hem echt heel leuk dus niet gewoon leuk, vlinders in de buik en die shit, zied wat gaan jullie dan doen?


HP bedankt voor de inspiratie voor deze topic


Zij mag hem hebben!

30-12-2007, 21:33

Citaat door Herocules:
Zied dames hoe lossen jullie dit probleem op. Jullie vinden hem echt heel leuk dus niet gewoon leuk, vlinders in de buik en die shit, zied wat gaan jullie dan doen?


HP bedankt voor de inspiratie voor deze topic

Uuuh vriendin??
Hmmmm

Ja moeilijk, heb 1 goede vriendin en als zij en ik dezelfde jongen leuk zouden vinden dan zou ze hem mogen hebben. Elke andere meisje intresseert me niet

30-12-2007, 21:35
Eerlijk van de dames die toegeven dat ze voor de jongen zouden gaan. Ik denk dat de meeste dames dat zullen doen

30-12-2007, 21:36

Citaat door Herocules:
Eerlijk van de dames die toegeven dat ze voor de jongen zouden gaan. Ik denk dat de meeste dames dat zullen doen


Wil je nu beweren dat ik niet eerlijk ben?

30-12-2007, 21:37
Een flinke bitch fight houden! & Wie er wint mag hem hebben! ..
Joke! Ze mag hem hebben net alsof me leven er van af hangt ofzo!..
Genoeg visjes in het water! ..

30-12-2007, 21:39
Uhmmm ...
Volgens mij is het dan verstandig dat de jongen een keuze gaat maken..
Je kan wel zeggen ik wil hem voor mezelf maar misschien vind hij jou niet leuk maar je vriendin wel..
Maar je kan ook zeggen dat je vriendin hem mag hebben maar dan vind hij jou leuk in plaats van haar..

30-12-2007, 21:41


ik zou het echt niet weten eigenlijk..omdat we altijd op zeer verschillende jongens vallen..mja er zijn genoeg jongens..als het echte verliefdheid zou zijn,dan weet ik het niet,dan hangt het ook af van de jongen zelf denk ik maar..

30-12-2007, 21:43

Citaat door 0nbekende^:
wat zou jij doen als het om een meisje ging en jij en je beste vriend haar dus beide leuk vinden?



Haha, dat vraag ik me ook eigenlijk af..

30-12-2007, 21:46

Citaat door xx_Safia_xx:
Wil je nu beweren dat ik niet eerlijk ben?


dat zou ik niet durven dame



Citaat door Juszt___Iki:
Een flinke bitch fight houden! & Wie er wint mag hem hebben! ..
Joke! Ze mag hem hebben net alsof me leven er van af hangt ofzo!..
Genoeg visjes in het water! ..


maar je bent echt verliefd en dan


Citaat door marokaantjuh18:
Uhmmm ...
Volgens mij is het dan verstandig dat de jongen een keuze gaat maken..
Je kan wel zeggen ik wil hem voor mezelf maar misschien vind hij jou niet leuk maar je vriendin wel..
Maar je kan ook zeggen dat je vriendin hem mag hebben maar dan vind hij jou leuk in plaats van haar..


Oke hij wil jou maar je hoe gaat jouw vriendin reageren?

Pagina's : [1] 2 3 4