Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Henna in GENT?



30-12-2007, 15:19
Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af of er soms iemand weet bij wie ik terecht kan voor henna te laten zetten in Gent...

En weten jullie ook toevallig waar ik zo'n hennaspuit kan kopen in Gent? want nu heb ik eens geprobeerd met zo een soort snoepzak en daarvan het puntje afgeknipt, maar die lijnen zijn zo dik gelijk...

merciiii!!

01-01-2008, 15:26


selaaam ik ben ook van gent! ik ken een vrouw die het doet! een heeel goeie! ze is hier bekenddddddd xxx

02-01-2008, 17:13
merci voor de reacties. ik ben al naar de apotheek geweest voor de spuiten maar als ik het puntje deraf wil doen met de tang dan duuw ik da plat zodat er niets meer door kan Hoe hebt gij dat dan gedaan?

groetjes

03-01-2008, 02:16
Wie is dan die mevrouw in Gent die henna zet?

Ik heb zelf ook henna gezet ma het is beetje scheef dus die mevrouw ga my wel van pas komen

Werkt ze op afspraak & hoeveel vraagt ze?

10-01-2008, 18:28


selaam , ze vraagt nie veel ze.... ik denk voor twee handen 2.50 of 2euro zelfs voor handen , en ook tis te zien hoie dat je het wilt ,... enjah das op afspraak , want ze werkt , ze komt meestal bij jou thuis.

10-01-2008, 18:30
indd is wel leuk om mensen hier van gent te vinden , want meestal zijn de mensen hier van nederland.Ik zelfs ben ook van gent, mss kennen we elkaar :-)