Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Do it @ home - maskertjes



Pagina's : [1] 2

30-12-2007, 14:35
Er is niets leukers dan op een luie zondagmiddag een beautydagje te houden met zelfgemaakte maskertjes .

Lees meer ...


1.Honingmasker
Een honing maskertje is zeer makkelijk maar voor ieder huidtype efficiënt.
Breng het gewoon op je gezicht aan et voila, na 10 minuten is je huid zalig zacht.

2.Bananenmasker
Prak 1 rijpe banaan + een beetje yogurt tot je een vettig maskertje bekomt.
Spoel het na 15 minuten met lauwwarm water af en je gezicht is heel fris.

3.Citroenmaskertje
Een beetje citroensap met wat honing en je hebt een maskertje, dat je porieën optimaal reinigt.
Maar pas op, dit kan erg prikken.

4.Appelmaskertje
Doe een halve appel met wat honing en wat suiker in de blender en breng het op je gezicht aan wanneer het een maskertje wordt.
Dit maskertje is reinigend en zeer goed voor de vette huid !


Visit http://www.beauty-you.tk for more beautytips & secrets

30-12-2007, 14:36


Hebben jullie nog ideeen voor zelfgemaakte maskers ?

30-12-2007, 15:08
Ik meng dat honing met olie. Laat 'et 10min, dan spoel ik 'et af met lauwe water, en vochtige doekjes. Je huid voelt dan zalig zacht aan.

30-12-2007, 15:08
He, meid btw, heb een vraagje. Ken jij ook een zelfgemaakte masker? Voor droog haar? Iets dat ik kan doen met eieren of weetikveel.

Voorbaat dank .x

30-12-2007, 15:43



Citaat door Fuck0ff:
He, meid btw, heb een vraagje. Ken jij ook een zelfgemaakte masker? Voor droog haar? Iets dat ik kan doen met eieren of weetikveel.

Voorbaat dank .x



Avocado Haarmaskertje
In de winter is je haar futloos en droog, maar daar bestaat gelukkig weer een middeltje voor.

Dit is wat je nodig hebt :

- 1 rijpe avocado

- 2 eetlepels honing

Haal de pit uit de avocado en prak het daarna met een vork. Voeg de honing toe en blijf prakken tot het een dik mengseltje wordt.

Breng het maskertje vervolgens aan en wacht 30 min voordat je het gaat afspoelen.

Dit maskertje is zeer geschikt voor droog en kroezelig haar.

30-12-2007, 15:53
Voor in de blender;
-Olijfolie
-Banaan
-2 eieren

Nog voedzamer;
-1 advocado

Op droog haar aanbrengen en inpakken met 'vershoudfolie'. Door de warmte trekt het extra goed in het haar. Daarna wassen met een milde shampoo. Vervolgens conditioner aanbrengen, zo lang mogelijk laten intrekken, dan uitspoelen.

Resultaat: gevoed en glanzend haar!

30-12-2007, 19:39
Je bent goed maar uuh en iets voor littekens te verminderen.. alvast bedankt

30-12-2007, 20:09
thanks voor de tips.
Om eerlijk te zijn heb ik nooit een maskertje op gedaan.

30-12-2007, 20:17
Scheerschuim! dit op je gezicht smeren effe laten intrekken en eraf wassen. Is erg verfrissend.

30-12-2007, 21:43

Citaat door DjanatulFirdauS:
Avocado Haarmaskertje
In de winter is je haar futloos en droog, maar daar bestaat gelukkig weer een middeltje voor.

Dit is wat je nodig hebt :

- 1 rijpe avocado

- 2 eetlepels honing

Haal de pit uit de avocado en prak het daarna met een vork. Voeg de honing toe en blijf prakken tot het een dik mengseltje wordt.

Breng het maskertje vervolgens aan en wacht 30 min voordat je het gaat afspoelen.

Dit maskertje is zeer geschikt voor droog en kroezelig haar.


Leuk , je hebt het antwoord gewn van mijn site afgehaald !!
zet er vervolgens gewoon ® beauty-you.tk bij

01-01-2008, 16:10
(voor een zachte schone huid)2et argaan olie en 1ei (alleen eigeel) 15min laten inwerken en afspoelen

(voor een strakke huid) komkommer pitten op je gezicht smeren en na 10min afspoelen.

(voor wallen onder je ogen) zakjes kamille thee erop doen.

(voor mooie glanze wangen) beetje vaseline op je wang dan pas de blush opbrengen.

(vaseline is ook goed om op je wimpers te doen voor de mascara , maakt het extra lang)

oke ik stop nu want het onderwerp was alleen gezicht maskers hihi.

01-01-2008, 16:23
wat dachten jullie van kant en klare masker van de etos; het is een moddermasker; naam kan ik even opzoeken; gebruik het altijd -> echt een aanrader!!! je merkt na de 1ste x verschil; porien zijn diep gereinigd; zelfs diepdringende make up resten!! en je hebt minder kans op puistjes;

Resultaat; schone huid; verbeterde bloedcirculatie en een huid dat weer adem haalt, glanst van het feit dat het superschoon is !!!!

p.s: dit is ook gewoon een neutrale moddermasker; echt dus een aanrader en het hoort dus ook in deze toppic

01-01-2008, 16:25


Bedankt meiden !
Enja, jou moddermaskertje mag er zeker bij,Rihaam

01-01-2008, 16:51

Citaat door _imane_:
Bedankt meiden !
Enja, jou moddermaskertje mag er zeker bij,Rihaam



03-01-2008, 20:37
van die honingmasker krijg ik altijd puistjes op heel me gezicht, miss dat ik er allergisch voor ben maar als ik het met thee drink gebeurd er niks :S

Pagina's : [1] 2