Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Voornemens 2008/Sporten



Pagina's : [1] 2

30-12-2007, 14:03
Hi ladies,

Ik wil insha allah in 2008 beginnen met sporten. Lekker bewegen en mijn overtollige kilootjes kwijtraken Ik weet nog niet bij welke sportschool ik me ga inschrijven. Het zijn er zoveel en zijn allemaal zo duur. Misschien dat we ervaringen kunnen uuitwisselen over sportscholen in Amsterdam en hoeveel het kost.

Wie begint?

30-12-2007, 17:32


Ik doe mee



Ik ga me binnekort inschrijven bij een sportschool,meer bewegen en gezonder eten(chocolade freaky:moe dús géén chocolade meer eten

30-12-2007, 17:34

Citaat door IslamiaWoman:
Ik doe mee



Ik ga me binnekort inschrijven bij een sportschool,meer bewegen en gezonder eten(chocolade freaky:moe dús géén chocolade meer eten


Ja ik ook Omdat ik weet dat ik ga matigen in 2008, eet ik nu alles wat los en vastzit. Erg he! Ik heb gewoon vreetbuien

Maar welke sportschool ga jij inschrijven.

30-12-2007, 17:37

Citaat door youssratetouan:
Ja ik ook Omdat ik weet dat ik ga matigen in 2008, eet ik nu alles wat los en vastzit. Erg he! Ik heb gewoon vreetbuien

Maar welke sportschool ga jij inschrijven.

Pffff ewa same here,heb ook weleens van die vreetbuien yalatif te erg gewoon

Sportcity in Gouda zeker onbekend bij de dames hier........


30-12-2007, 17:39



Citaat door IslamiaWoman:
Pffff ewa same here,heb ook weleens van die vreetbuien yalatif te erg gewoon

Sportcity in Gouda zeker onbekend bij de dames hier........



Goed hoor, ik ben nog aan het zoeken naar een sportschool. Het zijn er heel veel, maar ik wil eentje die niet zo duur is.

Wat ga jij betalen en zit je vast aan een jaarcontract?

30-12-2007, 17:45

Citaat door youssratetouan:
Goed hoor, ik ben nog aan het zoeken naar een sportschool. Het zijn er heel veel, maar ik wil eentje die niet zo duur is.

Wat ga jij betalen en zit je vast aan een jaarcontract?

Welke locatie zoek je een sportschool?

Ik betaal dan 39,45 per maand(als ik het goed heb,moet nog een afspraak maken daar.) en je krijgt dan een pasje om daar toegang te krijgen.
Kost wel wat meer geld maar de moeite waard

30-12-2007, 17:48

Citaat door IslamiaWoman:
Welke locatie zoek je een sportschool?

Ik betaal dan 39,45 per maand(als ik het goed heb,moet nog een afspraak maken daar.) en je krijgt dan een pasje om daar toegang te krijgen.
Kost wel wat meer geld maar de moeite waard


Dat valt op zich wel mee. Hier in Amsterdam is het veel duurder. Ik hoop dat er meiden uit Amsterdam reageren met tips.

ik heb namelijk geen zin om vast te zitten aan een jaarcontract, wil gewoon per maand kunnen opzeggen.

30-12-2007, 17:50

Citaat door youssratetouan:
Dat valt op zich wel mee. Hier in Amsterdam is het veel duurder. Ik hoop dat er meiden uit Amsterdam reageren met tips.

ik heb namelijk geen zin om vast te zitten aan een jaarcontract, wil gewoon per maand kunnen opzeggen.

Ik heb via via gehoord dat het 39 euro per maand was,weet niet zeker want het kan ook duurder zijn.

Sorry meid maar ik kan je niet helpen....ik kom nauwelijks naar Amsterdam anders had ik je wel een paar adressen gegeven van sportscholen daar.

Dus jij gaat ook beginnen met afvallen?
Hoeveel weeg je en wat is je streefgewicht?

30-12-2007, 17:53

Citaat door IslamiaWoman:
Ik heb via via gehoord dat het 39 euro per maand was,weet niet zeker want het kan ook duurder zijn.

Sorry meid maar ik kan je niet helpen....ik kom nauwelijks naar Amsterdam anders had ik je wel een paar adressen gegeven van sportscholen daar.

Dus jij gaat ook beginnen met afvallen?
Hoeveel weeg je en wat is je streefgewicht?


Dankjewel schat

Ik weeg nu 68 en wil graag 62 wegen. Insha allah gaat het lukken, maar ik moet wel al die zoetigheid links laten liggen Wordt nog spannend.

En jij?

30-12-2007, 18:14

Citaat door youssratetouan:
Dankjewel schat

Ik weeg nu 68 en wil graag 62 wegen. Insha allah gaat het lukken, maar ik moet wel al die zoetigheid links laten liggen Wordt nog spannend.

En jij?

Geen dank ghazala


Elgair inshaAllah,lukt je wel alleen je moet dan veel gaan bewegen(zoals sporten,fietsen,wandelen,dansen etc:maf2 en minder tussendoortjes eten.
Ik weeg nu 60 en wil 54 wegen inshaAllah.
Pm me maar je msn zodat we elkaar kunnen steunen!

30-12-2007, 18:45
zodra die knop om is gaat het je wel lukken de 1e stap nemen is het moeilijkst suc6 inschrijven is al heelwat maaaaar dan moet je ook gaan

30-12-2007, 21:34

Citaat door IslamiaWoman:
Geen dank ghazala


Elgair inshaAllah,lukt je wel alleen je moet dan veel gaan bewegen(zoals sporten,fietsen,wandelen,dansen etc:maf2 en minder tussendoortjes eten.
Ik weeg nu 60 en wil 54 wegen inshaAllah.
Pm me maar je msn zodat we elkaar kunnen steunen!


Insha allah gaat het jou ook lukken. Ik heb je pm gestuurd.

30-12-2007, 21:34



Citaat door R_achida:
Healthcity


Wat kost het daar en zit je vast aan een jaarabonnement?

30-12-2007, 21:35

Citaat door rOOsje78:
zodra die knop om is gaat het je wel lukken de 1e stap nemen is het moeilijkst suc6 inschrijven is al heelwat maaaaar dan moet je ook gaan


Dankjewel, ik ga insha allah die stap nemen.

05-01-2008, 00:42
mijn goede voornemen voor 2008 is ook sporten. Ben wel vaker lid geweest van een sportschool maar dan ging ik 2 of 3 x en daarna had ik geen zin meer. Ik sta sinds afgelopen maandag weer ingeschreven en sport nu samen met 2 vriendin. Ik ben de afgelopen 3 maanden al best veel afgevallen zit nu echt op mijn streefgewicht, wil alleen mooi toned worden, van die mooie strakke armen, plattere buikje en mooie benen. Heb een progamma gekregen van 45 min en dat moet ik dan zeker 2 a 3 x per week doen, en na 6 a 8 weken veranderd je progamma. Ben deze week al 3 x geweest en moet zeggen dat ik het echt lekker vind om weer te sporten. volgende week is het week 2, ga het dit keer wel volhouden!

Pagina's : [1] 2